mebo
door mebo May 25, 2015 om 13:36
Computers & telefonie

E.mail adres toevoegen

Ik gebruik Windows live mail.
Ik zou graag een e.mail adres willen toevoegen, maar heb eigenlijk geen idee hoe ik dit zou moeten doen.
Zou iemand mij dit willen uitleggen.

vr.gr. mebo

545 14 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - May 25, 2015 om 13:54
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dit is moeilijk om op deze manier dit uit te leggen, dit zal echt als u zo weinig kennis er van heeft een moeilijke zaak worden. U kan beter in u familie of kennissen is vragen om u daar ter plaatse aan uw computer, u daarmee verder te helpen.

gerbera
door gerbera - May 25, 2015 om 15:37
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Open live mail u ziet dan links onder op de balk het E-mail mapje. Klik daar op met de rechtermuisknop, er verschijnt een schermpje met daarin "nieuwe contactpersoon" Klik daar op en u kunt hier de gegevens invullen. Sluit af met contactpersoon toevoegen.

edrick3
door edrick3 - May 25, 2015 om 15:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gerbera,

TS wil een mailadres toevoegen en jij hebt het over een contactpersoon?
Spraakverwarring? Of ik snap het even niet. ;-)

gerbera
door gerbera - May 25, 2015 om 16:48
7361 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 25 mei 2015, 15:49]@gerbera,

TS wil een mailadres toevoegen en jij hebt het over een contactpersoon?
Spraakverwarring? Of ik snap het even niet. ;-) Bij de optie contactpersoon kun je een e-mailadres toevoegen aan het adresboek. En ik begrijp dat dit de wens van Ts is. Dus geen spraakverwarring het is nu eenmaal de benaming die windows daar aan gegeven heeft.:-)
De reactie van mein33 heeft betrekking op het importeren of exporteren van namen en e-mailadressen uit of naar een ander bestand en/of het aanmaken van een account.

mebo
door mebo - May 25, 2015 om 16:56
153 Antwoorden / 40 Vragen

Blijk ik mij ook nog schuldig te maken aan een spraak- of begripsverwarring, terwijl dit zeker niet mijn bedoeling is, maar ja dat kunt u verwachten van een echte digibeet.

Wat ik bedoel is om voor mijn vrouw een eigen e.mail adres te openen.

tenormin
door tenormin - May 25, 2015 om 17:26
16828 Antwoorden / 108 Vragen

lees hier. Misschien schept dit enig licht in de duisternis?

me
door mein33 - May 25, 2015 om 17:26
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Open Windows mail.
Rechtsboven in de taakbalk ziet u een blauw rondje met een wit vraagteken.
Klik hier op.
In het nieuwe scherm aan de rechter zijde "mail" aanklikken.
Volg de verdere instructies.

gerbera
door gerbera - May 25, 2015 om 17:27
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Tsja dan wordt het ff anders, in dat geval is de reactie van mein33 juist. klik hier.

edrick3
door edrick3 - May 25, 2015 om 17:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=mebo schreef op maandag 25 mei 2015, 16:56]
Wat ik bedoel is om voor mijn vrouw een eigen e.mail adres te openen.

Op de volgende manier voegt u een e?mailaccount toe aan Windows Mail:

U kunt Windows Mail als volgt openen: klik op de knop Start, klik op Alle programma's en klik vervolgens op Windows Mail.

Klik op Accounts in het menu Extra.

Klik op Toevoegen.

Nadat u in het venster Internetaccounts van Windows op Toevoegen hebt geklikt, wordt u gevraagd welk type account u wilt toevoegen

Klik op E?mailaccount, klik op Volgende en volg de instructies.

Suc6

edrick3
door edrick3 - May 25, 2015 om 17:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mebo,

.....Ik zou graag een e.mail adres willen toevoegen.....

Wellicht heb je iets aan deze info.

Suc6

mebo
door mebo - May 25, 2015 om 18:17
153 Antwoorden / 40 Vragen

Allen hartelijk dank voor uw adviezen.

vr.gr. mebo

Cookies
door Cookies - May 25, 2015 om 20:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat ik nergens lees is dat er toch eerst een nieuw e-mailaccount moet worden aangemaakt bij de provider. Daarna kan je deze pas toevoegen bij Windows Live Mail.

akkerdistel
door akkerdistel - May 26, 2015 om 02:11
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Vraag 1 is dan ook; bij welke mailprovider wilt u een nieuw adres aanmaken?

julesvermeire81
door julesvermeire81 - May 26, 2015 om 10:25
39 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt een alias toevoegen, een ander email adres met eventueel een andere (weergave van uw) naam. Wanneer u een mail verstuurt, kunt u ook schakelen tussen deze alliassen. Handig als u bijvoorbeeld niet wilt dat de ontvanger uw naam weet (reactie op Marktplaats of zoiets dergelijks). DIt doet u door middel van het pop-up balkje bij uw eiegen naam in een te versturen mail.