fr
door freriksherman Mar 21, 2015 om 15:39
Geldzaken & recht

Eneco

eneco,gas/el/ wil mij onterecht een rekening van 286,euro laten betalen,voor fouten die zij zelf hebben gemaakt,zij erkennen de fouten,ingewikkelde zaak,duurt al 2 jaar . graag reactie a u b H.Freriks dank bij voorbaat

953 11 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Mar 21, 2015 om 15:57
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Welke fout heeft deze inning veroorzaakt.

getty
door getty - Mar 21, 2015 om 16:04
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Misschien moet u wat meer informatie geven, zo kunnen we niet echt een advies geven.

edrick3
door edrick3 - Mar 21, 2015 om 16:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo freriksherman,

..... graag reactie a u b....
Kan niet goed in m'n glazen bol zien wat er aan de hand is.
Als je er met Eneco niet uitkomt zou ik eens informeren bij het juridisch loket, klik hier.
Rechtsbijstandverzekering? Zo ja, inschakelen.
Je kunt je klacht - maar dan wel duidelijke geformuleerd dan hier - ook op klachtenkompas.nl zetten.

tijger1
door tijger1 - Mar 21, 2015 om 16:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En anders is er nog altijd de geschillencommissie.

fr
door freriksherman - Mar 21, 2015 om 16:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

deze zaak is dermate ingewikkeld dat zij het zelf niet snappen,er is sprake van een afvalcontainer,waarvan ze het verbruik,onterecht aan mij hebben doorgerekend,tevens is er sprake van twee klantnummers,deze zaak is bij mijn vorige leverancier [dong] twee jaar geleden afgehandeld geweest,maar door fusie weer in hun systeem beland maar dit is niet mijn fout

tijger1
door tijger1 - Mar 21, 2015 om 16:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een afvalcontainer van Eneco?

Maar goed u zult zelf stappen moeten ondernemen om het op te lossen.

tenormin
door tenormin - Mar 21, 2015 om 16:49
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Een afvalcontainer die energie verbruikt? En anders maar op de twee linken drukken die @edrick3 heeft geplaatst. Wel intrigerend overigens.

edrick3
door edrick3 - Mar 21, 2015 om 17:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=freriksherman schreef op zaterdag 21 mrt 2015, 16:32]deze zaak is dermate ingewikkeld dat zij het zelf niet snappen,er is sprake van een afvalcontainer,waarvan ze het verbruik,onterecht aan mij hebben doorgerekend,tevens is er sprake van twee klantnummers,deze zaak is bij mijn vorige leverancier [dong] twee jaar geleden afgehandeld geweest,maar door fusie weer in hun systeem beland maar dit is niet mijn fout

Nou, dan snappen we het hier op dit forum zeker niet. ;-)
Afvalcontainer, twee klantnummers?

Dat wordt dus de geschillencommissie o.i.d.
Zou anders maar eens deskundige hulp inschakelen., zoals ik al aangegeven heb.

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Mar 21, 2015 om 18:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik denk dat u het hebt over de samenwerking tussen Gansewinkel, container, en Eneco.

Maar dan moet u wel haast een bedrijf hebben. En dit is een forum voor consumenten.

Cookies
door Cookies - Mar 21, 2015 om 21:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=freriksherman schreef op zaterdag 21 mrt 2015, 16:32]deze zaak is dermate ingewikkeld dat zij het zelf niet snappen,er is sprake van een afvalcontainer,waarvan ze het verbruik,onterecht aan mij hebben doorgerekend,tevens is er sprake van twee klantnummers,deze zaak is bij mijn vorige leverancier [dong] twee jaar geleden afgehandeld geweest,maar door fusie weer in hun systeem beland maar dit is niet mijn fout

En jij denkt dat een ingewikkelde zaak met die summiere informatie die jij geeft, hier dan kan worden opgelost? Je zult naar de geschillencie moeten met je probleem. Wat Eneco met een afvalcontainer te maken heeft, is mij een raadsel.

eneco mdw
door eneco mdw - Mar 23, 2015 om 11:41
70 Antwoorden / 0 Vragen

Beste freriksherman,

Ik heb uw bericht gelezen en begrijp daaruit dat er een vordering bestaat waar u bezwaar tegen maakt en waarvan wij de fouten erkend hebben. Verder is het nog niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is.

Als u wilt, stuurt u mij dan uw klantgegevens via webcare@eneco.com t.a.v. Kelly, dan kijk ik de situatie graag verder voor u na of ik breng u in contact met de juiste collega.

Met vriendelijke groet,

Kelly, medewerkster Eneco