r.
door r.fanik Jan 26, 2015 om 13:40
Auto & vervoer

Energielabels

Energielabels,

Waarom deeld men de energiekosten per jaar niet door de inhoud van de woning in m3 's

Inhoud is waarschijnlijk bekend bij het kadaster of via de woz waarde bekend.

Eerlijker en eenvoudiger kan het niet.

861 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 26, 2015 om 14:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat is daar eerlijker aan? De een stookt zich de tent uit. De ander doet zuinig of is nooit thuis.

kamphuysen
door kamphuysen - Jan 26, 2015 om 15:56
252 Antwoorden / 68 Vragen

Labelen van een woning is het zelfde als het labelen van de bewoner, en dat wil je niet.

edrick3
door edrick3 - Jan 26, 2015 om 15:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo r.fanik,

Welkom op de site.
Voor de duidelijkheid: Er is verschil tussen Discussies en Vraag&Beantwoord.
Dit lijkt me bij Discussies thuis te horen.

Overigens: bij Vraag & Beantwoord is het wel zo handig om je vraag in de goede Categorie te plaatsen.
Deze hoort dus niet bij Auto & Vervoer - Overig lijkt me.

En om toch een reactie te geven: onzinnig voorstel.
Over welke energiekosten heb je het dan?

Met vr.gr.

r.
door r.fanik - Jan 26, 2015 om 17:27
4 Antwoorden / 1 Vragen

De rubriek kon ik niet vinden. Het is natuurlijk overige maar dan zonder auto. Maar ik heb al weer spijt over mijn vraag. Als ik al die opmerkingen zie. Iemand die zijn huis niet februikt of lang met vacantie is heb ik niet aan gedacht.

edrick3
door edrick3 - Jan 26, 2015 om 17:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@r.fanik,

.....De rubriek kon ik niet vinden......
Dat is soms ook best wel lastig.
Wat dacht je bv. van Huis en Tuin - Energie en Stroom?

Met vr.gr.

r.
door r.fanik - Jan 26, 2015 om 17:43
4 Antwoorden / 1 Vragen

Energie en stroom kan ik niet vinden en ik ben vrij stellig dat ik huis en tuin nu ook niet direct juist vond. Gewoon " overige " zonder die auto was de bedoeling.
Kan ik deze bijdrage in zijn totaliteit verwijderen?

valerius-2
door valerius-2 - Jan 26, 2015 om 17:48
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Eenvoudig is wel maar eerlijk nee. ER heel zaken die anders zijn. b.v hoeveel warmte gebruikt men, electra zuinige lampen isolatie en noem maar op.

tijger1
door tijger1 - Jan 26, 2015 om 18:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Klik eens op Vraag & Antwoord. Dan wat naar beneden scrollen. Aan de rechterkant vindt u Huis en Tuin.

r.
door r.fanik - Jan 26, 2015 om 18:03
4 Antwoorden / 1 Vragen

Dat had ik al beantwoord, wel goed lezen svp

tijger1
door tijger1 - Jan 26, 2015 om 18:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=r.fanik schreef op maandag 26 jan 2015, 18:03]Dat had ik al beantwoord, wel goed lezen svp

Energie en Stroom staan echt onder Huis en Tuin.

r.
door r.fanik - Jan 26, 2015 om 18:13
4 Antwoorden / 1 Vragen

Tiger1 kun jij voor mij deze vraag op de goede plaats zetten?
Wordt er dan serieus op gereageerd.
Of kun je de vraag cq opmerking verwijderen of moet ik dit doen.

edrick3
door edrick3 - Jan 26, 2015 om 18:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@r.fanik,

Je kunt een eenmaal geplaatste vraag niet meer verwijderen.
Dat-ie nu niet in de goede rubriek staat is niet zo belangrijk.
En best logisch dat je de juiste rubriek nu niet ziet; dat zie je alleen maar als je op 'Stel een Vraag' klikt, Klik op 'Kies een categorie' dán de rubriek huis&tuin en daaronder zie je dan Energie en Stroom.
Kijk maar eens hier.
Tja, deze site blinkt niet uit door z'n bedieningsgemak, maar dat is niet anders.
Maar laat je niet ontmoedigen! ;-)

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Jan 26, 2015 om 18:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=r.fanik schreef op maandag 26 jan 2015, 18:13]Tiger1 kun jij voor mij deze vraag op de goede plaats zetten?
Wordt er dan serieus op gereageerd.
Of kun je de vraag cq opmerking verwijderen of moet ik dit doen.

Ik kan uw vraag niet verplaatsen of verwijderen en waarom zou u dat willen? U hebt toch serieuze reacties gekregen?

Het verbruik aan energie door een bewoner zegt mijns inziens niet zoveel over de energiezuinigheid van een woning.