ka
door kabbedijk Aug 31, 2014 om 17:39
Computers & telefonie

Eredevizie gratis kijken

weet iemand hoe ik gratis eredeviezie voetbal op mijn laptop vista kan kijken een eenvoudig programma want ik ben niet zo handig vast bedankt

1284 17 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 31, 2014 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

U hoeft het maar op Google in te tikken en u vindt vele voorbeelden.

Bijvoorbeeld deze

ve
door verwijderd - Aug 31, 2014 om 18:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor mensen die niet gewoon willen betalen hebben ze iets heel simpels bedacht: Samenvattingen. Gewoon, op je tv. Zondag-avond om 19:00. Ik hoop dat dit niet te ingewikkeld is. Succes!

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 10:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet aan beginnen. De kans op een rode kaart in de vorm van malware of een virus op je computer is levensgroot.

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

maarten heest schreef op maandag 1 sep 2014, 10:35: Niet aan beginnen. De kans op een rode kaart in de vorm van malware of een virus op je computer is levensgroot.

Wat een onzin!
Kik al jaren eredivisie en internationaal voetbal via internet
Met mij velen die ik ken, had het al lang gehoord of gelezen als er een virus zou ronddwalen.
In tegenstelling tot wat sommigen denken, is het ook volkomen legaal om wedstrijden te kijken.

Informeer je beter voor je wat beweert.

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 12:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

naitsoezn schreef op zondag 31 aug 2014, 18:07: Voor mensen die niet gewoon willen betalen hebben ze iets heel simpels bedacht: Samenvattingen. Gewoon, op je tv. Zondag-avond om 19:00. Ik hoop dat dit niet te ingewikkeld is. Succes!

Ook onzin.
Waarom betalen, als iets gratis en legaal is?
Brave Hendrikken hebben we al genoeg hoor.

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 12:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

@van leyden

Geef de Ts dan maar advies hoe hij dat moet doen.

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 12:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goeie vraag van Tijger1, ben benieuwd. Overigens heeft Kaspersky Labs, een bekende antivirus producent, gewaarschuwd voor het binnenhalen van malware. En ook het blad computeridee onlangs nog http://www.computeridee.nl/nieuws/pas-op-voor-fake-voetbalstreams/

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 12:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

tijger1 schreef op maandag 1 sep 2014, 12:13: @van leyden

Geef de Ts dan maar advies hoe hij dat moet doen.

Van Leyden is nu druk aan het googelen:-)

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 12:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

@carola.83
U maakt er zich met een Jantje van Leyden af ;-)

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 13:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

costnix schreef op maandag 1 sep 2014, 12:57: @carola.83
U maakt er zich met een Jantje van Leyden af ;-)

Dan is het maar voor Van Leyden niet te hopen dat het met hem net zo slecht afloopt, als hij gepakt wordt voor die illegale activiteit.;-)

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 13:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

van leyden schreef op maandag 1 sep 2014, 12:12:
naitsoezn schreef op zondag 31 aug 2014, 18:07: Voor mensen die niet gewoon willen betalen hebben ze iets heel simpels bedacht: Samenvattingen. Gewoon, op je tv. Zondag-avond om 19:00. Ik hoop dat dit niet te ingewikkeld is. Succes!

Ook onzin.
Waarom betalen, als iets gratis en legaal is?
Brave Hendrikken hebben we al genoeg hoor.

Waarom zou jouw werkgever zich aan de regels houden m.b.t. naleving van CAO e.d. Er zijn al genoeg brave hendrikken onder de werkgevers.....

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 14:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

@van Leyden

De Ts schrijft dat hij niet zo handig is, dus misschien hebt u een linkje voor hem? ;-)

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 15:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

'Informeer je beter voor je wat beweert' moet zijn 'informeer ONS wat beter voordat je wat beweert'

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 16:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

@tijger1
@vanleyden is familie van "Jantje van Leyden" :-)

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

costnix schreef op maandag 1 sep 2014, 16:26: @tijger1
@vanleyden is familie van "Jantje van Leyden" :-)

Niks familie: hij IS betreffend Jantje!

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 17:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

m.kabbedijk schreef op zondag 31 aug 2014, 17:39: weet iemand hoe ik gratis eredeviezie voetbal op mijn laptop vista kan kijken een eenvoudig programma want ik ben niet zo handig vast bedankt

ve
door verwijderd - Sep 1, 2014 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat niet mogelijk zal zijn is het aanbieden van 1 link waarop u gewoon het programma van Eredivisie-live gratis kunt bekijken. Wat wel werkt is -zoals Van Leyden geheel correct schrijft- het bekijken van losse wedstrijden. U zult dus elke wedstrijd apart op moeten zoeken. Hoe dat moet wordt hier uitgelegd. Daar is niks illegaals aan. En al zou het illegaal zijn, dan komt er echt werkelijk waar geen enkele ambtenaar bij u aan de deur om het corrigerende vingertje op te steken.

Mogelijk haalt u hiermee ook troep binnen op uw PC. Let dus wel op dat uw PC goed beveiligt is. Privat browsing (in Firefox Shift-Ctrl-P, in Chrome Shift-Ctrl-N) biedt nog een extra bescherming omdat uw besturingssysteem dan geen geschiedenis zal bewaren.