la
door lappie1 Mar 29, 2015 om 17:54
Auto & vervoer

Ervaring

Goedendag,
Mijn vraag is wie heeft er ervaring met PEPER elektrische fietsen en dan vooral die met de midden motor?
b.v. dank Wkn

13483 9 Rapporteer

reinoud10
door reinoud10 - Mar 30, 2015 om 16:54
14 Antwoorden / 0 Vragen

veel te duur en er zit nog niet eens vering in het zadel en voorvork die ik wel heb bij mijn sparta en die veel goedkoper is

ja
door jaapvds - Apr 16, 2015 om 09:55
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb zelf ook een PEPER fiets en ik ben er zeer tevreden over! Bij andere fietsen had ik vaak het probleem dat mijn accu snel leeg was, maar omdat je bij PEPER ook twee accu's kan plaatsen heb je daar nooit meer last van. Verder zit de fiets heel fijn en fietst ie heel fijn, want hij is helemaal op maat gemaakt.

Die vering in zadel en voorvork is bij de PEPER fiets niet nodig, want er zitten dikke banden onder die het goed opvangen. De dikke banden die PEPER op de fietsen heeft zitten zijn beter dan gewone dunne banden op een normale fiets.

Groeten Jaap

tijger1
door tijger1 - Apr 16, 2015 om 10:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@jaapvds

En daar meldt u zich speciaal voor aan? Om dat juichverhaal te melden?;-))

ja
door jaapvds - Apr 16, 2015 om 10:20
2 Antwoorden / 0 Vragen

@tijger1

Nee, ik zeg gewoon eerlijk wat ik van de PEPER fiets vind. Ik zeg niet dat de andere fietsen niet goed zijn, maar uit ervaring weet ik dat de PEPER fiets heel fijn rijdt. Ik ben ook niet iemand van het bedrijf zelf ofzo hoor.

tijger1
door tijger1 - Apr 16, 2015 om 10:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooi, ik dacht al.;-))

vr1944
door vr1944 - Apr 16, 2015 om 11:32
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Tja het is wat laat ,maar in ieder geval wel een antwoord waar om TS vraagt en wat aan heeft

=jaapvds schreef op donderdag 16 apr 2015, 10:20: @tijger1

Nee, ik zeg gewoon eerlijk wat ik van de PEPER fiets vind. Ik zeg niet dat de andere fietsen niet goed zijn, maar uit ervaring weet ik dat de PEPER fiets heel fijn rijdt. Ik ben ook niet iemand van het bedrijf zelf ofzo hoor.

ltmvz
door ltmvz - Apr 16, 2015 om 15:06
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 16 apr 2015, 10:16]@jaapvds

En daar meldt u zich speciaal voor aan? Om dat juichverhaal te melden?;-))
De vraag van lappie1 is: "Wie heeft er ervaring met PEPER elektrische fietsen en dan vooral die met de middenmotor?".

Mijns inziens geeft jaapvds daar een uiterst normaal antwoord op. Zal wel aan mij liggen.

tijger1
door tijger1 - Apr 16, 2015 om 15:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ltmvz

Het is helaas uiterst ongebruikelijk dat iemand zich speciaal aanmeldt om een uiterst positieve reactie te plaatsen. Maar het mag natuurlijk wel.;-))

Redacteur
door Redacteur - Apr 16, 2015 om 15:17
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Graag nu weer ingaan op het aan de orde gestelde.

De redactie