em
door emifen May 5, 2015 om 01:38
Elektronica & tv

Ervaring Beko Koelvriescombinatie

Heeft iemand ervaring met het merk Beko (als koelkast)? Is een koelkast van dit merk wel aan te raden? Ik wilde Beko CSA 24032 gaan halen, maar omdat ik het merk niet ken vroeg ik me af of jullie hier ervaring mee hebben. Alvast bedankt!

5529 10 Rapporteer

macwouter
door macwouter - May 5, 2015 om 04:07
825 Antwoorden / 9 Vragen

Waarom Beko kopen als je al een Liebherr voor 299 euro kan kopen. Liebherr de Rolls-Roys onder de koelkasten.

valerius-2
door valerius-2 - May 5, 2015 om 11:04
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Misschien is bij kieskeurig kijken op internet? http://www.kieskeurig.nl/koelkast

em
door emifen - May 5, 2015 om 11:07
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel voor je reactie macwouter. Heb je misschien de link naar deze Liebherr? Ik zoek een koelkast die tussen de 1,40 m en 1,60 m hoog is. Tot nu toe heb ik geen Liebherr gevonden in die hoogte voor een lagere prijs.

em
door emifen - May 5, 2015 om 12:32
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb op kieskeurig al gekeken maar daar kan ik alleen een Zanussi vinden voor maar 328 euro (deze is ietwat kleiner dan de Beko) (Ik kijk ook op tweakers.net en andere vergelijkingssites). Een Liebherr kost al gauw rond de 400 euro en is nog lang niet zo ruim als de Beko.

gerbera
door gerbera - May 5, 2015 om 15:02
7358 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=emifen schreef op dinsdag 5 mei 2015, 11:07]Dank je wel voor je reactie macwouter. Heb je misschien de link naar deze Liebherr? Ik zoek een koelkast die tussen de 1,40 m en 1,60 m hoog is. Tot nu toe heb ik geen Liebherr gevonden in die hoogte voor een lagere prijs. bijgaand een link naar liebherr, klik

Cookies
door Cookies - May 5, 2015 om 15:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=emifen schreef op dinsdag 5 mei 2015, 11:07]Dank je wel voor je reactie macwouter. Heb je misschien de link naar deze Liebherr? Ik zoek een koelkast die tussen de 1,40 m en 1,60 m hoog is. Tot nu toe heb ik geen Liebherr gevonden in die hoogte voor een lagere prijs.

Je hoeft ook niet te zoeken, want een Liebherr koelvriescombinatie van 299,- met die afmetingen bestaat ook niet. Macwouter zit uit zijn nek te ******.

tot15karakters
door tot15karakters - May 5, 2015 om 18:42
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Een 2e hands van marktplaats?

Dan liever geen Liebherr maar liever een nieuwe Beko die uit Turkey zal komen in 90% van de gevallen...
Prima firma met voordelige apparaten en redelijke service tot nu toe.

Niet duur en als je normaal gebruikt en geen kinderen/hangjongeren hebt kan deze best flink lang mee gaan en nog redelijk energie zuinig ook...

macwouter
door macwouter - May 5, 2015 om 21:35
825 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=emifen schreef op dinsdag 5 mei 2015, 01:38]Heeft iemand ervaring met het merk Beko (als koelkast)? Is een koelkast van dit merk wel aan te raden? .

Ja hoor carola.83. Liebherr...

Cookies
door Cookies - May 5, 2015 om 21:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=macwouter schreef op dinsdag 5 mei 2015, 21:35][quote=emifen schreef op dinsdag 5 mei 2015, 01:38]Heeft iemand ervaring met het merk Beko (als koelkast)? Is een koelkast van dit merk wel aan te raden? .

Ja hoor carola.83. Liebherr...

Ja hoor, macwouter, dat is echt de koelkast die hij zoekt, NOT!

zoekster
door zoekster - May 5, 2015 om 22:50
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Koop gewoon die Beko als dat de goedkoopste is. Zoveel kan er volgens mij niet mis gaan met een koelvriescombinatie. Ik heb een Bosch. Al 13 jaar.
Wat je wel moet doen is hem 'in het echt' zien. Dus niet alleen afgaan op het internet plaatje. Ik ga altijd eerst naar een 'stenen' winkel, bepaal mijn keus en bestel het product dan via internet.