lo
door lopenmbts Oct 13, 2014 om 10:49
Voeding & gezondheid

Ervaring met

Al jaren loop ik erg goed op mbt- schoenen.
Nu worden ze 60% goedkoper via www.mbtschoenenaanbieding.nl aangeboden. Wie heeft er ervaring over met deze aanbieder?

502 6 Rapporteer

costnix
door costnix - Oct 13, 2014 om 11:34
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u de retourvyoorwaarden al gelezen? Die zijn om te huilen :-(
Verder is een Duits bedrijf. Het gebruikte Nederlands is van aan abominabele kwaliteit. Ze hebben de pagina's door een computer laten vertalen.
Ik zou er nooit iets bij bestellen!!!

gompy2
door gompy2 - Oct 13, 2014 om 13:30
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Eigenaar staat geregistreerd in Duitsland, zit gedeeltelijk in Nederland en China.
Klik-> Hier

Het merk MBT is een geregistreerd merk van Masai Group International GmbH designs, waarvan de prijzen wereldwijd aardig vastgesteld zijn.
Wat denk je er nu zelf van als er ergens op een site dat merk schoenen aangeboden wordt voor wel 60% minder?
Zou die handel koosjer zijn dacht je?

aurora1
door aurora1 - Oct 13, 2014 om 13:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Niet aan beginnen. Ze zijn nergens bij aangesloten. En zoals al is gezegd er is een vertaalcomputer gebruikt. Tik de url eens in bij de Scamadviser.

ekiem
door ekiem - Oct 14, 2014 om 16:27
676 Antwoorden / 100 Vragen

Zou er persoonlijk nooit aan beginnen. Waarom niet gewoon in een stenenwinkel kopen ?? Je kunt dan de boel goed bekijken, en het belangrijkste, je kunt ter plekke passen.
Ik krijg de indruk dat deze schoenen nep zijn en waarom zou je zo'n risico nemen. Bij een prijsverschil van 60% kan er nooit sprake zijn van een orgineel model.

Ekiem

hutch
door hutch - Oct 14, 2014 om 17:07
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ook dit is een Chinese webwinkel.
De kans dat u een origineel merk (MBT) krijgt is dus per definitie minimaal, zeg maar zo goed als 0 %.

Er komen ook nog extra kosten bij, indien de prijs boven de € 22,-- uitkomt, zoals bij de meeste schoenen, als (....) de douane deze imitatieproducten tenminste niet inbeslag neemt. In dat geval bent u dus ook het geld kwijt.

Klik * * voor het berekenen van de eventuele kosten m.b.t. invoer.

target
door target - Dec 23, 2014 om 17:29
297 Antwoorden / 3 Vragen

Als iets te mooi om waar te wezen lijkt ...... ???