Ervaringen met coffeeitalia.de
Heeft iemand ervaring met coffeeitalia.de een internetwinkel ? ik heb hier iets besteld maar buiten dat het geld meteen werd afgeboekt van mijn creditcard hoor ik niets meer over de levering en is het bedrijf telefonisch onbereikbaar . Ik denk dat ik bedrogen ben en vraag me af of dat ik hier iets tegen kan doen € 490 is tenslotte geen kattenpis. Op thrustpilot waar ik voor de koop op gekeken had zijn blijkbaar alleen maar lovende woorden. Die site is er dus kennelijk alleen voor zijn eigen belang d.m.v. het verkopen van fake recensies die dan op professionele manier gepresenteerd worden .
Nee, geen ervaring mee, maar komt wel op mij over als een betrouwbare shop.
Wat vragen:
1. Wanneer heb je de bestelling geplaatst
2. Heb je een bevestigingsmail ontvangen van je bestelling
3. Staat daar ook een verwachte levertijd in
Eventueel kun je ze bellen:
Tel.: +49 (0) 371 2391597
Festnetznummer. Telefonische Erreichbarkeit :
Werktags von 10.00 -13.00 Uhr und 14.00 - 18.00
Je hebt betaald met een creditcard. Bij de meeste (misschien wel allemaal) creditcardmaatschappijen kun je je geld bij niet-leveren terug laten boeken. Maar geef het bedrijf wel even de kans om te leveren, bijv. 4 weken nadat je de bestelling hebt geplaatst.
Als je een cc hebt van de ING kun je dat via hun site terug vragen. Neem aan dat dit bij andere banken ook online kan worden gedaan.
Betaling cc terug vragen ING
Ik heb geannuleerd en de web winkel mijn motivatie kenbaar gemaakt . Zij reageerden direct en deelde mij mede dat ze as maandag ( 30-11-15 ) 50 van de door mij bestelde machines binnen kregen waarvan er een voor mij zou zijn. Ook kreeg ik nu veel meer goede en professionele info betreffende de door mij bestelde machine wat de geloofwaardigheid ten goede kwam .
Ik moet hun dus maar de kans geven om dit apparaat wat ik graag wil te leveren. De communicatie verloopt een beetje stroef Italiaans naar Engels en Nederlands naar Engels is toch niet lekker soepel.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer