lu
door ludwigjacobs Nov 18, 2015 om 18:28
Elektronica & tv

Ervaringen met coffeeitalia.de

Heeft iemand ervaring met coffeeitalia.de een internetwinkel ? ik heb hier iets besteld maar buiten dat het geld meteen werd afgeboekt van mijn creditcard hoor ik niets meer over de levering en is het bedrijf telefonisch onbereikbaar . Ik denk dat ik bedrogen ben en vraag me af of dat ik hier iets tegen kan doen € 490 is tenslotte geen kattenpis. Op thrustpilot waar ik voor de koop op gekeken had zijn blijkbaar alleen maar lovende woorden. Die site is er dus kennelijk alleen voor zijn eigen belang d.m.v. het verkopen van fake recensies die dan op professionele manier gepresenteerd worden .

1875 6 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Nov 18, 2015 om 18:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, geen ervaring mee, maar komt wel op mij over als een betrouwbare shop.

Wat vragen:
1. Wanneer heb je de bestelling geplaatst
2. Heb je een bevestigingsmail ontvangen van je bestelling
3. Staat daar ook een verwachte levertijd in

Eventueel kun je ze bellen:
Tel.: +49 (0) 371 2391597
Festnetznummer. Telefonische Erreichbarkeit :
Werktags von 10.00 -13.00 Uhr und 14.00 - 18.00

edrick3
door edrick3 - Nov 18, 2015 om 18:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ludwigjacobs,

Jammer dat je je niet eerst nog wat beter georiënteerd hebt.
Kijk bv. eens hier.
Alleen afgaan op thrustpilot .....

Wellicht is er via de creditcardmaatschappij iets terug te halen.

Schrijf een brief: klik

Suc6

Cookies
door Cookies - Nov 18, 2015 om 18:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hebt betaald met een creditcard. Bij de meeste (misschien wel allemaal) creditcardmaatschappijen kun je je geld bij niet-leveren terug laten boeken. Maar geef het bedrijf wel even de kans om te leveren, bijv. 4 weken nadat je de bestelling hebt geplaatst.

Cookies
door Cookies - Nov 18, 2015 om 19:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je een cc hebt van de ING kun je dat via hun site terug vragen. Neem aan dat dit bij andere banken ook online kan worden gedaan.
Betaling cc terug vragen ING

ho
door hopetobehelping - Nov 18, 2015 om 20:39
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste ludwigjacobs,

aangezien het bedrijf gevestigd is in Duitsland heeft u ook nog de mogelijkheid om contact op te nemen met het Europees Consumenten Centrum, klik hier.

lu
door ludwigjacobs - Nov 26, 2015 om 20:45
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb geannuleerd en de web winkel mijn motivatie kenbaar gemaakt . Zij reageerden direct en deelde mij mede dat ze as maandag ( 30-11-15 ) 50 van de door mij bestelde machines binnen kregen waarvan er een voor mij zou zijn. Ook kreeg ik nu veel meer goede en professionele info betreffende de door mij bestelde machine wat de geloofwaardigheid ten goede kwam .
Ik moet hun dus maar de kans geven om dit apparaat wat ik graag wil te leveren. De communicatie verloopt een beetje stroef Italiaans naar Engels en Nederlands naar Engels is toch niet lekker soepel.