pi
door pierepoer Nov 5, 2013 om 19:50
Computers & telefonie

Ervaringen Telfort glasvezel?

Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit en stabiliteit van Telfort glasvezel internet en televisie. Wie heeft dit alles in 1 pakket? En hoe bevalt het?

6441 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Nov 5, 2013 om 20:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Tik in het zoekvak Telfort glasvezel in en u kunt wat ervaringen lezen.

al
door alie26 - Dec 13, 2013 om 00:03
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=pierepoer schreef op dinsdag 5 nov 2013, 19:50]Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit en stabiliteit van Telfort glasvezel internet en televisie. Wie heeft dit alles in 1 pakket? En hoe bevalt het?

zoekster
door zoekster - Dec 13, 2013 om 00:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Een wat laat antwoord, maar als u nog twijfelt leest u dan dit even door voor het misschien een teleurstellende ervaring wordt.

klik HIER

co
door corknetter - Aug 18, 2014 om 23:14
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb nog nooit van mijn leven zo'n slecht bedrijf als Telfort meegemaakt.
Heb er 1 jaar glasvezel alles-in-1 afgenomen. (Eerst concepts wat overging in Telfort). En storing na storing meegemaakt. Ik kan hier een ellenlang verhaal schrijven over hoe men met klanten en storingen omgaat. Het is echter nog ongelooflijker dan je je ooit zou kunnen voorstellen. Alles maar dan ook écht alles gaat er verkeerd. Zelfs als ze je terugbellen helpen ze met 1 ding, maar voor het andere deel wordt je weer doorverbonden naar de een naar de ander, weer terug en weer verder, wat uiteindelijk op niets uitdraait. En dat niet 1 x, maar elke keer weer. Zelfs opzeggen is onmogelijk. Monteurs komen nooit opdagen. Afspraken worden niet nagekomen. Toezeggingen worden niet nageleefd. Heb dik 5 WEKEN zonder TV, Internet of telefoon gezeten, en nóg krijgen ze het niet voor elkaar eea fatsoenlijk op te lossen. Het is echt het aller- aller- allerslechtste bedrijf wat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. En dan overdrijf ik niet eens.

19
door 1953 - Aug 19, 2014 om 00:46
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=corknetter schreef op maandag 18 aug 2014, 23:14]Ik heb nog nooit van mijn leven zo'n slecht bedrijf als Telfort meegemaakt.
Heb er 1 jaar glasvezel alles-in-1 afgenomen. (Eerst concepts wat overging in Telfort). En storing na storing meegemaakt. Ik kan hier een ellenlang verhaal schrijven over hoe men met klanten en storingen omgaat. Het is echter nog ongelooflijker dan je je ooit zou kunnen voorstellen. Alles maar dan ook écht alles gaat er verkeerd. Zelfs als ze je terugbellen helpen ze met 1 ding, maar voor het andere deel wordt je weer doorverbonden naar de een naar de ander, weer terug en weer verder, wat uiteindelijk op niets uitdraait. En dat niet 1 x, maar elke keer weer. Zelfs opzeggen is onmogelijk. Monteurs komen nooit opdagen. Afspraken worden niet nagekomen. Toezeggingen worden niet nageleefd. Heb dik 5 WEKEN zonder TV, Internet of telefoon gezeten, en nóg krijgen ze het niet voor elkaar eea fatsoenlijk op te lossen. Het is echt het aller- aller- allerslechtste bedrijf wat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. En dan overdrijf ik niet eens.

Telfort stereotypisch van het kastje naar de muur verwezend! M.a.w. hier neem ik zeker geen abonnement vanaf.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mv
Mvanbarc - Apr 19, 2024 om 16:56
Winkels & webshops

Parfum over datum

Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Pa
Paul B01 - Apr 17, 2024 om 15:48
Auto & vervoer

Tussentijds opzeggen autoverzekering

Hoi Ik ben dramatisch ontevreden over FBTO, je "spreekt" daar nog slechts chatbots en beetje contact duurt vele uren. Kan ik voor formele eind datum contract weg?  Ik ben daar 36 jaar klant, DEZE autoverzekering loopt formeel tot 30-10-2024 Lees meer