ze
door zeilboot13 Jan 24, 2015 om 14:09
Elektronica & tv

Espresso automaat van Philips

Bij Machine,10 maanden uit de garantie gaat het schermpje kapot zodat je helemaal niets kan zien. Einde van deze machine.

Komt dit bij Philips machines vaker voor?
Philips doet helemaal niets en zegt alleen je kan de machine op eigen kosten laten repareren. De levensverwachting van zo'n machine is ca. 8 jaar (nu 3 jaar).
Ik begrijp niet dat Philips zo met zijn klanten om gaat.

648 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 24, 2015 om 14:21
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Hoe is dit dan stuk gegaan, dit kan vele oorzaken hebben. 10 maanden na de garantie is dat alleen maar een zaak van eventuele service verlenen, en daar zijn dit soort bedrijven doof voor.

ro
door ron530 - Jan 24, 2015 om 14:25
4084 Antwoorden / 17 Vragen
0

Tja garantie is nu eenmaal eindig dat is bij alle fabrikanten zo. Levensverwachting is een breed begrip, geen enkele fabrikant kan daar een tijdsduur aan koppelen domweg omdat het aan slijtage onderhevige apparatuur betreft. Philips in deze krijgt vaak van dit soort klachten omdat consumenten niets meer van de garantie voorwaarden snappen. Feit blijft dat u geen aanspraak op garantie kunt maken want het defect is 10 maanden na einde garantie opgetreden.

ze
door zeilboot13 - Jan 24, 2015 om 14:38
2 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ja, dat klopt maar daar dit apparaat van 480 euro maar 3 jaar mee gegaan is had ik toch wel een coulance regeling verwacht.
Ik vind dit Philips onwaardig en zal dan ook geen Philips meer kopen

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 24, 2015 om 16:14
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

@zeilboot13
Wat zegt de verkoper?

sw
door swat1500 - Jan 24, 2015 om 17:21
3779 Antwoorden / 0 Vragen
0

U stelt dat het produkt niet conform is. Nu de fabrieksgarantie voorbij is moet u zich dus wenden tot de verkoper.
Zelfs als er nog fabrieksgarantie op zit is uw eerste aanspreekpunt de verkoper.

ze
door zeilboot13 - Jan 25, 2015 om 11:49
2 Antwoorden / 4 Vragen
0

Klopt wat jullie zeggen vraag het de verkoper. Ik heb de machine gekocht in de E-winkel van Philips. Daar was de machine toen goedkoper dan in de winkel en realiseer je deze problemen nog niet.

ph
door philip36 - Jan 25, 2015 om 11:53
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Op internet staan veel klachten over kapotte displays van Philips espressomachines.
Misschien een reden om bij Philips te blijven klagen tot ze een coulanceregeling aanbieden.
In die tijd moet u wel een oplossing hebben om koffie te kunnen zetten.

Een klager op klachtenkompas.nl met hetzelfde display-probleem heeft uitendelijk toch een oplossing van Philips gekregen.

Als u handig bent kunt u eventueel het display zelf vervangen, hoe, kunt u wel vinden op internet.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 26, 2015 om 18:30
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Dan zou ik hem gewoon laten repareren, daarna ga je in onderhandeling over de rekening.
Laat ze maar naar de rechter stappen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doerak_games - Apr 27, 2024 om 01:33
Elektronica & tv

Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters

nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus  je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer