ze
door zeilboot13 Jan 24, 2015 om 14:09
Elektronica & tv

Espresso automaat van Philips

Bij Machine,10 maanden uit de garantie gaat het schermpje kapot zodat je helemaal niets kan zien. Einde van deze machine.

Komt dit bij Philips machines vaker voor?
Philips doet helemaal niets en zegt alleen je kan de machine op eigen kosten laten repareren. De levensverwachting van zo'n machine is ca. 8 jaar (nu 3 jaar).
Ik begrijp niet dat Philips zo met zijn klanten om gaat.

648 8 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jan 24, 2015 om 14:21
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Hoe is dit dan stuk gegaan, dit kan vele oorzaken hebben. 10 maanden na de garantie is dat alleen maar een zaak van eventuele service verlenen, en daar zijn dit soort bedrijven doof voor.

ro
door ron530 - Jan 24, 2015 om 14:25
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Tja garantie is nu eenmaal eindig dat is bij alle fabrikanten zo. Levensverwachting is een breed begrip, geen enkele fabrikant kan daar een tijdsduur aan koppelen domweg omdat het aan slijtage onderhevige apparatuur betreft. Philips in deze krijgt vaak van dit soort klachten omdat consumenten niets meer van de garantie voorwaarden snappen. Feit blijft dat u geen aanspraak op garantie kunt maken want het defect is 10 maanden na einde garantie opgetreden.

ze
door zeilboot13 - Jan 24, 2015 om 14:38
2 Antwoorden / 4 Vragen

Ja, dat klopt maar daar dit apparaat van 480 euro maar 3 jaar mee gegaan is had ik toch wel een coulance regeling verwacht.
Ik vind dit Philips onwaardig en zal dan ook geen Philips meer kopen

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 24, 2015 om 16:14
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@zeilboot13
Wat zegt de verkoper?

sw
door swat1500 - Jan 24, 2015 om 17:21
3779 Antwoorden / 0 Vragen

U stelt dat het produkt niet conform is. Nu de fabrieksgarantie voorbij is moet u zich dus wenden tot de verkoper.
Zelfs als er nog fabrieksgarantie op zit is uw eerste aanspreekpunt de verkoper.

ze
door zeilboot13 - Jan 25, 2015 om 11:49
2 Antwoorden / 4 Vragen

Klopt wat jullie zeggen vraag het de verkoper. Ik heb de machine gekocht in de E-winkel van Philips. Daar was de machine toen goedkoper dan in de winkel en realiseer je deze problemen nog niet.

ph
door philip36 - Jan 25, 2015 om 11:53
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Op internet staan veel klachten over kapotte displays van Philips espressomachines.
Misschien een reden om bij Philips te blijven klagen tot ze een coulanceregeling aanbieden.
In die tijd moet u wel een oplossing hebben om koffie te kunnen zetten.

Een klager op klachtenkompas.nl met hetzelfde display-probleem heeft uitendelijk toch een oplossing van Philips gekregen.

Als u handig bent kunt u eventueel het display zelf vervangen, hoe, kunt u wel vinden op internet.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 26, 2015 om 18:30
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Dan zou ik hem gewoon laten repareren, daarna ga je in onderhandeling over de rekening.
Laat ze maar naar de rechter stappen.