yl
door ylbunnig Oct 7, 2015 om 11:46
Winkels & webshops

Essent komt verplichtingen niet na

Op 29 juli 2015 heb ik bij Mediamarkt onder meer een TV gekocht die me eigenlijk wat te duur was, maar omdat in die periode in de Mediamarkt winkel Essent in samenwerking met Mediamarkt een actie voerde, waarbij ik van Essent een Media Card t.w.v. € 175,00 bij Mediamarkt cash kon incasseren indien ik een 3 jarig energiecontract zou tekenen bij Essent, heb ik de tv toch maar gekocht.
De card werd mij door Essent op 02 sept. jl. toegezonden, maar bleek helaas, door een fout in de card (was geblokkeerd zei men), niet te gebruiken om de beloofde korting uit te keren.
Mediamarkt heeft via daarop, via mevr. K., contact met Essent gehad en ik zou een nieuwe card toegestuurd krijgen.
Na 4x telefoneren met de daarbij behorende kosten en meer dan 4 weken geleden, én diverse toezeggingen van Essent heb ik echter nog steeds niet een goede card van Essent ontvangen.
Vorige week werd me beloofd dat ik terug zou worden gebeld om me te informeren over de status, gisteren werd me dat opnieuw beloofd door mevr. M. van Essent (waarschijnlijk een medewerkster van een call-centre) dat ik vandaag zou worden geïnformeerd over deze kwestie.
Helaas echter ook nu weer een loze belofte.
Wilt u mij a.u.b. helpen?
Door omstandigheden zit ik zeer slecht bij kas en kan het geld zeer goed gebruiken .

[aanpassingen door redactie - achternamen verwijderd]

884 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 7, 2015 om 12:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Tja, je moet eigenlijk nooit in dit soort praktijken trappen.
Voor niets gaat de zon op.
Gratis bestaat niet.
Die cadeaucard betaal jezelf in je energietarief.

Maar goed, dat is al gebeurd.

Zou m'n klacht op klachtenkompas.nl en klacht.nl zetten.

Suc6

aurora1
door aurora1 - Oct 7, 2015 om 13:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom noemt u namen van medewerkers in uw vraag en wat is het nut ervan? Zie de spelregels van het forum.
Ik heb de redactie verzocht de namen te verwijderen.

fo
door forumessent - Oct 7, 2015 om 13:36
117 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ylbunnig,

Hartelijk dank voor uw bericht. U klaagt erover dat de Media Markt bon die wij hebben verstuurd geblokkeerd was. Tot op heden heeft u nog geen nieuwe ontvangen. Terugbelafspraken zijn niet nagekomen waardoor u het gevoel heeft dat u niet geholpen wordt. Ik vind het erg vervelend dat u dit zo ervaart en bied hiervoor mijn excuses aan. Graag zoek ik het e.e.a. voor u uit. Hiervoor verzoek ik u uw naam, postcode, huisnummer, telefoonnummer en een kopie van uw bericht te mailen naar webcare@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik verzoek u om, indien mogelijk, uw bericht te wijzigen zodat de namen van medewerkers niet genoemd worden. Dit in verband met privacy.

Met vriendelijk groet,

Dave
Essent Klantenservice
Webcare