Essent komt verplichtingen niet na
Op 29 juli 2015 heb ik bij Mediamarkt onder meer een TV gekocht die me eigenlijk wat te duur was, maar omdat in die periode in de Mediamarkt winkel Essent in samenwerking met Mediamarkt een actie voerde, waarbij ik van Essent een Media Card t.w.v. € 175,00 bij Mediamarkt cash kon incasseren indien ik een 3 jarig energiecontract zou tekenen bij Essent, heb ik de tv toch maar gekocht.
De card werd mij door Essent op 02 sept. jl. toegezonden, maar bleek helaas, door een fout in de card (was geblokkeerd zei men), niet te gebruiken om de beloofde korting uit te keren.
Mediamarkt heeft via daarop, via mevr. K., contact met Essent gehad en ik zou een nieuwe card toegestuurd krijgen.
Na 4x telefoneren met de daarbij behorende kosten en meer dan 4 weken geleden, én diverse toezeggingen van Essent heb ik echter nog steeds niet een goede card van Essent ontvangen.
Vorige week werd me beloofd dat ik terug zou worden gebeld om me te informeren over de status, gisteren werd me dat opnieuw beloofd door mevr. M. van Essent (waarschijnlijk een medewerkster van een call-centre) dat ik vandaag zou worden geïnformeerd over deze kwestie.
Helaas echter ook nu weer een loze belofte.
Wilt u mij a.u.b. helpen?
Door omstandigheden zit ik zeer slecht bij kas en kan het geld zeer goed gebruiken .
[aanpassingen door redactie - achternamen verwijderd]
Tja, je moet eigenlijk nooit in dit soort praktijken trappen.
Voor niets gaat de zon op.
Gratis bestaat niet.
Die cadeaucard betaal jezelf in je energietarief.
Maar goed, dat is al gebeurd.
Zou m'n klacht op klachtenkompas.nl en klacht.nl zetten.
Suc6
Waarom noemt u namen van medewerkers in uw vraag en wat is het nut ervan? Zie de spelregels van het forum.
Ik heb de redactie verzocht de namen te verwijderen.
Beste Ylbunnig,
Hartelijk dank voor uw bericht. U klaagt erover dat de Media Markt bon die wij hebben verstuurd geblokkeerd was. Tot op heden heeft u nog geen nieuwe ontvangen. Terugbelafspraken zijn niet nagekomen waardoor u het gevoel heeft dat u niet geholpen wordt. Ik vind het erg vervelend dat u dit zo ervaart en bied hiervoor mijn excuses aan. Graag zoek ik het e.e.a. voor u uit. Hiervoor verzoek ik u uw naam, postcode, huisnummer, telefoonnummer en een kopie van uw bericht te mailen naar webcare@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Ik verzoek u om, indien mogelijk, uw bericht te wijzigen zodat de namen van medewerkers niet genoemd worden. Dit in verband met privacy.
Met vriendelijk groet,
Dave
Essent Klantenservice
Webcare
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Onderbuurman haalt stroom eraf
Mijn onderbuurman haalt mijn stroom en warm water eraf omdat hij last heeft van mijn normale woongeluiden. Hij is mij echt aan het wegpesten. 2 dagen geleden heeft hij mij 12 uur zonder gelaten. Als ik aanklop doet hij niet open en de verhuurder wil niks doen en vindt dat ik dit zelf maar moet oplossen.
Alleen de onderbuurman heeft toegang tot de meterkast.
Wat kan ik doen en bij wie kan
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer