ri
door rita_1 Nov 2, 2012 om 16:49
Computers & telefonie

Euphony betrouwbaar ?

Ik ben van plan om een 4 in 1 pakket bij euphony aan te schaffen. Na wat onderzoek op internet kwam ik toch heel wat klachten tegen over deze provider, maar veel zijn er uit belgie of al jaren oud.
Mijn vraag is of er mensen zijn die in zee zijn gegaan met deze provider en tevreden zijn, want je kom alleen maar klachten tegen.
Want de prijs van het pakket van Euphony staat me erg aan.
Wat zijn jullie gebruikers ervaringen bij Euphony?

5303 7 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 2, 2012 om 16:54
4299 Antwoorden / 5 Vragen

"Onze consultant in uw regio neemt graag contact met u op om de pakketten en mogelijkheden van Euphony Internet toe te lichten."

Bij die zin zou er 'n lampje moeten gaan branden.

ri
door rita_1 - Nov 2, 2012 om 16:57
7 Antwoorden / 36 Vragen

Die consultant is vandaag al langs geweest, ik ben op zoek naar onafhankelijke info, dus gebruikers ervaringen!!!

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 2, 2012 om 17:06
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Waarom is het nodig dat die consultant langskomt?

dc
door dcz - Nov 2, 2012 om 17:18
439 Antwoorden / 1 Vragen

Als u de berichten over deze firma goed leest kunt u maar tot een conclusie komen:
NIET AAN BEGINNEN.

De beloofde besparingen worden niet waargemaakt en alle overige mooie praatjes zijn gebakken lucht.
Het bedijf opereert op het randje van Multi Lvel Marketing en de consultant komt alleen om zijn eigen targets te halen.
Vreemd toch want zo werken normale telecombedrijven niet...

Zeer waarschijnlijk komen nu de medewerkers van die firma uit hun holletje om mj tegen te spreken maar ik vertrouw slechts één ding: mijn GBV....

mc
door mcpoot - Dec 28, 2012 om 21:44
1 Antwoorden / 0 Vragen

echt niet aan beginnen!

ik ben vanaf 14 augustus 2012 klant geworden en niks heeft bij mij gewerkt! alleen maar storingen en boven helemaal geen tv beneden meer storingen dan tv en internet was misschien 4 uur per dag de rest lag alles eruit. Heb een brief ontvangen na meer dan 20 telefoontjes en mails en een aangetekende brief dat ze het zeer betreuren en ik kosteloos overal vanaf kon zien ook zou volgens mijn consultant die in gesprek is gegaan met de directie alles opgelost worden en ik zou door hun gebeld worden maar tot nu toe nul reactie alleen maar rekeningeñ! het is nu al ruim 240,- terwijl ik anaf 14 augustus tot 1 december zonder iets gezeten heb! ben nu nog in gevecht met hun om mijn gelijk te krijgen. Ook is alles al ruim 8 weken terug gestuurd maar nog ontvang ik rekeningen.

hj
door hjansen_1 - Feb 14, 2013 om 02:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Rita.

Wij zijn sinds augustus klant bij Euphony. Met een 5 in 1 pakket. Internet, tv, bellen en 2 mobiele telefoons. Scheelde ons al gauw 50 euro per maand. De aansluiting ging niet vlekkeloos 2 dagen zonder vaste lijn gezeten. Euphony werkt naast klantenservice met persoonlijke consultants. Deze heb ik gebeld en hij heeft het direct opgelost. Geen wachtijden hij gaf zelfs zijn persoonlijk nummer voor als er iets mocht zijn.

Kwaliteit is gewoon van de KPN. Gewoon interactieve tv. Wat me wel opvalt is dat het precies hetzelfde tv kastje is als bij mijn broer die glasvezel heeft. Alleen hij betaald veel meer per maand.

Tot zover werkt alles prima.

ha
door haverdil - Mar 25, 2013 om 15:30
1 Antwoorden / 1 Vragen

Wij hebben sinds December an.2012 Euphony 3in1 paket.In het begin een paar kleine problemen gehad(kan gebeuren het was voor ons nieuw)maar deze zijn voor100% opgelost.Nu hebben we er veel plezier v