Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Zodra uw nieuw mailaccount bekent is kunt u bij Ziggo instellen dat de inkomende mail daarheen wordt doorgestuurd. Of u kunt de inkomende mail doorsturen naar een Hotmail of Gmail account. Deze doorsturing blijft ongeveer een half jaar bestaan alvorens uw mailadres helemaal wordt opgeheven.
Je hoeft inderdaad helemaal niets te exporteren. De mailtjes staan al 'offline' in Outlook 2010. Oftewel, als je het oude account niet meer nodig hebt, verwijder je het uit Outlook 2010 en je voegt het nieuwe account toe. De oude mailtjes blijven gewoon beschikbaar en de nieuwe mailtjes worden er gewoon aan toegevoegd.
[quote=freya schreef op maandag 26 okt 2015, 10:00] @1953
Je hoeft inderdaad helemaal niets te exporteren. De mailtjes staan al 'offline' in Outlook 2010. Oftewel, als je het oude account niet meer nodig hebt, verwijder je het uit Outlook 2010 en je voegt het nieuwe account toe. De oude mailtjes blijven gewoon beschikbaar en de nieuwe mailtjes worden er gewoon aan toegevoegd.
Waar heeft u dat voor nodig? als u ze wilt bewaren is heel makkelijk. U maak in outlook een map bij met de naam bewaren, en daarna kan u er alles mee doen.
[quote=carola.83 schreef op maandag 26 okt 2015, 10:01][quote=jantje7 schreef op zondag 25 okt 2015, 21:05]Zodra uw nieuw mailaccount bekent is kunt u bij Ziggo instellen dat de inkomende mail daarheen wordt doorgestuurd. Of u kunt de inkomende mail doorsturen naar een Hotmail of Gmail account. Deze doorsturing blijft ongeveer een half jaar bestaan alvorens uw mailadres helemaal wordt opgeheven.
Jantje je zit sprookjes te vertellen! Zodra het Ziggo abonnement is beëindigd, worden ook de mailboxen afgesloten.
[quote=philip36 schreef op maandag 26 okt 2015, 10:31][quote=carola.83 schreef op maandag 26 okt 2015, 10:01][quote=jantje7 schreef op zondag 25 okt 2015, 21:05]Zodra uw nieuw mailaccount bekent is kunt u bij Ziggo instellen dat de inkomende mail daarheen wordt doorgestuurd. Of u kunt de inkomende mail doorsturen naar een Hotmail of Gmail account. Deze doorsturing blijft ongeveer een half jaar bestaan alvorens uw mailadres helemaal wordt opgeheven.
Jantje je zit sprookjes te vertellen! Zodra het Ziggo abonnement is beëindigd, worden ook de mailboxen afgesloten.
Is dat wel zo, dat de mailboxen direct afgesloten worden? Toen ik van KPN overstapte naar een andere provider bleef mijn mailbox bij KPN nog een half jaar open.
Dat was destijds een maand nog hoogstens. Liefdadigheid kent grenzen.
[quote=jantje7 schreef op zondag 25 okt 2015, 21:05]Zodra uw nieuw mailaccount bekent is kunt u bij Ziggo instellen dat de inkomende mail daarheen wordt doorgestuurd. Of u kunt de inkomende mail doorsturen naar een Hotmail of Gmail account. Deze doorsturing blijft ongeveer een half jaar bestaan alvorens uw mailadres helemaal wordt opgeheven.
Jantje je zit sprookjes te vertellen! Zodra het Ziggo abonnement is beëindigd, worden ook de mailboxen afgesloten.
[quote=carola.83 schreef op maandag 26 okt 2015, 10:01][quote=jantje7 schreef op zondag 25 okt 2015, 21:05]Zodra uw nieuw mailaccount bekent is kunt u bij Ziggo instellen dat de inkomende mail daarheen wordt doorgestuurd. Of u kunt de inkomende mail doorsturen naar een Hotmail of Gmail account. Deze doorsturing blijft ongeveer een half jaar bestaan alvorens uw mailadres helemaal wordt opgeheven.
Jantje je zit sprookjes te vertellen! Zodra het Ziggo abonnement is beëindigd, worden ook de mailboxen afgesloten.
Is dat wel zo, dat de mailboxen direct afgesloten worden? Toen ik van KPN overstapte naar een andere provider bleef mijn mailbox bij KPN nog een half jaar open.
[quote=philip36 schreef op maandag 26 okt 2015, 10:31]
Is dat wel zo, dat de mailboxen direct afgesloten worden? Toen ik van KPN overstapte naar een andere provider bleef mijn mailbox bij KPN nog een half jaar open.
KPN is niet dezelfde provider als Ziggo;-) Bij Ziggo is het in 1 klap over en uit, om het zo maar even te zeggen.
[quote=carola.83 schreef op maandag 26 okt 2015, 10:34]Bij Ziggo is het in 1 klap over en uit, om het zo maar even te zeggen. Dat is helemaal juist. Al zijn sporadisch gevallen waarbij ze het 'vergeten' en mensen nog jarenlang gebruik kunnen maken van hun mail (en website).
Daarnaast gaat TS inderdaad spijt krijgen van zijn overstap; duurder, nog slechtere service en 'n brak kabeltje (eigenwijs dus geen enkele medelijden :-)).
[quote=freya schreef op zaterdag 14 nov 2015, 16:35] @diumenge
Zóveel TOPantwoorden.....het moeten allemaal wel KANJERS zijn..... ;-)
Het heeft bijna een week langer geduurd voordat het effectief bij KPN kon starten. Oorspronkelijke planning 5 november jl., werd uiteindelijk woensdag 13 november jl. Was al tot de conclusie gekomen dat er geen signaal doorkwam. Daar moest ook een monteur voor komen om het te concluderen, die naar de wijkcentrale Pelikaanweg, daar bleek dat de patch wel was ingeplugd, alleen diegene die heeft gedaan had zicht vergist in de telling en de patch elders ingeplugd. Nadat het goed was ingeplugd ging alles in een stroomversnelling.
E-mail van ZIGGO stopte ook daadwerkelijk in de nacht van 3 november jl.: geen e-mail meer met xxx@ziggo.nl. Uit het oog, uit het hart van ZIGGO!
Ondertussen ook al een vervangend tv-ontvanger Arriss 2952 ontvangen per koerier.
[quote=1953 schreef op zondag 15 nov 2015, 12:38][quote=diumenge schreef op zaterdag 14 nov 2015, 16:20]Zo, KPN werkt en 1953 is weer ouderwets aan het sprokkelen.
Zelfs mijn waardeloze antwoord 'Neen!' (ja, ik heb wel wat zelfkennis).[quote=diumenge schreef op zondag 25 okt 2015, 21:57]Neen!Heeft een prachtige groene kleur gekregen.
Geweldig... [quote=1953 schreef op 1953 donderdag 12 nov 2015, 12:37]Bedankje voor: Exporteren van de huidige mailboxen naar ...
Bedankt voor uw antwoord in dezen, is nuttig geweest.
"Puntensprokkelen?! Wie aapt nu wie nou na?! De pot verwijt de ketel dat het zelf zwart ziet!" Wat ben je toch een sneu figuur, eigenlijk zou ik gewoon medelijden met je moeten hebben.
Ben al 3 jaar weg bij TELE2 en mijn e-mailbox daar werkt nog steeds........... Heb daarnaast Hotmail en G-mail en dat is toch het meest eenvoudige, kun je overal gebruiken en werkt uitstekend!
OOk makkelijk: kopieer al je adressen naar je gmail. of Hotmail of cloud, bij een schone instal zet je de boel terug, -------------------
verandering van provider
1953 vergeet niet om alle aanmeldgegevens bij site `s die beginnen met je emailadres als aanmeldnaam eerst te wijzigen naar je nieuwe adres, voorkomt een hoop gekloot, want je ken dan niet meer inloggen omdat je gegevens na aanvraag naar je oude adres worden gestuurd, die dan niet meer bestaat , in het geval je het oude adres nog hebt kun je het nieuwe adres bevestigen en gaan gebruiken..sccs
Kan het wel van de daken roepen, neem NOOIT een email adres van je provider, je ziet het nu zelf. Het is al eerder gezegd er zijn heel veel mogelijkheden om bij Hotmail,MSN,YAHOO GMAIL,en nog meer ,een mailadres aan te maken dat je NOOIT meer kwijt raakt.Ben een aantal keren overgestapt, en gewoon mijn adres behouden, en zo hoort het.
Tijger1 Toevallig had ik ook online, en inderdaad blijft een half jaar doorlopen, maar ik gebruik geen mailadres van mijn provider ,dus geen gezeur van iedereen weer te berichten.... ik heb een nieuw mailadres, trouwens ik gebruik ruim 12 jaar netscape,aim en AOL,en alles komt in 1 box, en raak ik wat ik al schreef nooit kwijt
Tijger1 Ik wil maar zeggen dat ik niet steeds iedereen moet vertellen dat ik een nieuw mailadres heb,bv ook bedrijven,en daar heb ik geen last van,begrijp je?Maar dat weet je wel Groeten.
.....Het is al eerder gezegd er zijn heel veel mogelijkheden om bij Hotmail,MSN,YAHOO GMAIL,en nog meer ,een mailadres aan te maken dat je NOOIT meer kwijt raakt.Ben een aantal keren overgestapt, en gewoon mijn adres behouden, en zo hoort het. ..... En dat is inderdaad wél zo makkelijk.
[quote=edrick3 schreef op maandag 16 nov 2015, 17:57].....Het is al eerder gezegd er zijn heel veel mogelijkheden om bij Hotmail,MSN,YAHOO GMAIL,en nog meer ,een mailadres aan te maken dat je NOOIT meer kwijt raakt.Ben een aantal keren overgestapt, en gewoon mijn adres behouden, en zo hoort het. ..... En dat is inderdaad wél zo makkelijk.
Maar weet dan wel dat bij deze e-mail adressen wordt meegekeken als men dat wil (door o.a. de US overheid.)
Persoonlijk vind ik het zelf niet handig om een providermail te gebruiken. Je persoonlijke omstandigheden kunnen veranderen, maar ook die van desbetreffende bedrijf. Daarom heb ik een hotmail-account. Geen gedoe als je wilt overstappen naar een ander provider. Zolang Hotmail bestaat, blijf ik een gebruiker ervan.
Persoonlijk vind ik het zelf niet handig om een providermail te gebruiken. Je persoonlijke omstandigheden kunnen veranderen, maar ook die van desbetreffende bedrijf. Daarom heb ik een hotmail-account. Geen gedoe als je wilt overstappen naar een ander provider. Zolang Hotmail bestaat, blijf ik een gebruiker ervan.
quote Beste Sylvia. Dit heb ik ook al aangegeven,en inderdaad geen gedoe met iedereen weer opnieuw te moeten informeren dat je alweer een ander mailadres hebt,en vergeet ook de belastingdienst niet te informeren
Als al gemeld, dat wat nog nieuw binnenkomt kunt u op basis van instelling daartoe laten doorzenden zolang het ziggo account 'in de lucht blijft'.
Ik ben benieuwd of u de tip van philip36@ al heeft benut en of dat werkt. Zo niet, dan is stuk vioor stuk doorzenden naar het nieuwe adres of kopieëren naar een opslagmedium de aanrader. het
[quote=gerritaltena schreef op zondag 15 nov 2015, 13:34]carola83@: de opmerking dat Ziggo (altijd) meteen de e-mail toepassing afsluit helaas niet waar!
@1953 bevestigt wat ik schrijf: E-mail van ZIGGO stopte ook daadwerkelijk in de nacht van 3 november jl.: geen e-mail meer met xxx@ziggo.nl. Uit het oog, uit het hart van ZIGGO!
Helaas is de Community van Ziggo offline, maar daar kun je de vraag voor leggen, misschien dat je het van anderen aan neemt.
=gerritaltena schreef op zondag 15 nov 2015, 13:34: carola83@: de opmerking dat Ziggo (altijd) meteen de e-mail toepassing afsluit helaas niet waar!
@1953 bevestigt wat ik schrijf: E-mail van ZIGGO stopte ook daadwerkelijk in de nacht van 3 november jl.: geen e-mail meer met xxx@ziggo.nl. Uit het oog, uit het hart van ZIGGO!
Helaas is de Community van Ziggo offline, maar daar kun je de vraag voor leggen, misschien dat je het van anderen aan neemt.
Carola@ voor volstrekte duidelijkheid: mijn Ziggo account is nog steeds 'in de lucht ondanks beëndiging van mijn gehele Ziggo abonnement al enkele maanden geleden. Ik zie dat als service. Mogelijk dat men dit bij Ziggo nu (ook) leest en het dan wordt beëindigd. Geen probleem want alle vertrouwde adressen zijn op de hoogte van mijn voor ziggo mail vervangend adres. Lastig kennelijk om dit van mij aan te nemen!
[quote=gerritaltena schreef op dinsdag 17 nov 2015, 17:08][quote=edrick3 schreef op maandag 16 nov 2015, 17:57].....Het is al eerder gezegd er zijn heel veel mogelijkheden om bij Hotmail,MSN,YAHOO GMAIL,en nog meer ,een mailadres aan te maken dat je NOOIT meer kwijt raakt.Ben een aantal keren overgestapt, en gewoon mijn adres behouden, en zo hoort het. ..... En dat is inderdaad wél zo makkelijk.
Maar weet dan wel dat bij deze e-mail adressen wordt meegekeken als men dat wil (door o.a. de US overheid.)
Stel je daar overigens niet te veel bij voor. Denk je werkelijk dat ze tijd en zin hebben om mails van onbeduidende willekeurige burgers te gaan analyseren? Veruit de meeste mensen zijn helemaal niet interessant voor de veiligheidsdiensten al denken veel mensen dat ze dat wel zijn.
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Lees meer
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten. Direc
...
Lees meer
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht. je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer