cornelis71
door cornelis71 Jan 31, 2015 om 12:54
Computers & telefonie

Facebook en messegner

Goedenmiddag, ik denk erover om mij af te melden voor facebook. Maar mijn vraag is, ben ik dan messegner kwijt?
heb een android tablet.
en op mijn windows desktop?
hartelijk dank voor de adviezen.
groetend

411 10 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 31, 2015 om 13:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, die ben je dan ook kwijt.

edrick3
door edrick3 - Jan 31, 2015 om 13:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo cornelis71,

Facebook account opheffen:

Lees hier de handleiding.

Met vr.gr.

cornelis71
door cornelis71 - Jan 31, 2015 om 13:17
167 Antwoorden / 60 Vragen

Dank voor de antwoorden. Groetend

cornelis71
door cornelis71 - Jan 31, 2015 om 20:31
167 Antwoorden / 60 Vragen

Ik kom toch nog even terug op mijn vraag.
Dat het zo zou zijn op mijn pc dat kan ik volgen. Maar op mijn androidtablet, heb ik zowel voor facebook en messegner apart een app..
groetend

cornelis71
door cornelis71 - Jan 31, 2015 om 21:53
167 Antwoorden / 60 Vragen

Diumenge, ik begrijp het.
Messegner gebruik ik heel vaak. Zit dus vast aan facebook. Jammer!
dank voor uw antwoord.
groetend

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 1, 2015 om 19:52
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Oplossing: Telegram.

pi
door pieterwolters - Feb 1, 2015 om 22:21
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Telegram is alleen maar leuk als je vrienden daar ook op zitten. Als dat niet het geval is (zoals bij de meeste mensen), is het zo goed als zinloos. En dan kan je je afvragen of je je gegevens liever aan Mark Zuckerberg geeft of aan een groepje Russische investeerders....

diumenge
door diumenge - Feb 1, 2015 om 23:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op zondag 1 feb 2015, 22:21]Telegram is alleen maar leuk als je vrienden daar ook op zitten. Als dat niet het geval is (zoals bij de meeste mensen), is het zo goed als zinloos. En dan kan je je afvragen of je je gegevens liever aan Mark Zuckerberg geeft of aan een groepje Russische investeerders....
Inderdaad.

Als iemand wil stoppen met Facebook, maar wel de messenger wil blijven gebruiken dan is het waarschijnlijk het beste om gewoon niets nieuws meer op Facebook te plaatsen en alleen de messenger te gebruiken.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 2, 2015 om 20:18
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op zondag 1 feb 2015, 22:21]Telegram is alleen maar leuk als je vrienden daar ook op zitten.
Als je vrienden niet de moeite willen nemen voor jou om even Telegram te installeren, kun je je afvragen in hoeverre het je vrienden zijn.

[quote=pieterwolters schreef op zondag 1 feb 2015, 22:21]En dan kan je je afvragen of je je gegevens liever aan Mark Zuckerberg geeft of aan een groepje Russische investeerders.
Dat is een fabeltje zie Wikipedia: Telegram Messenger LLP is een onafhankelijk non-profit bedrijf gevestigd in Berlijn.

En ervaringen leren ons dat ze in Oost-Duitsland betrouwbaar met persoonsgegevens om kunnen gaan ;-).

diumenge
door diumenge - Feb 2, 2015 om 20:29
11969 Antwoorden / 15 Vragen

De app blijft misschien wel op de tablet staan, maar zal niet werken zonder account.