ga
door gaildenekamp Nov 24, 2015 om 11:58
Geldzaken & recht

Facturen Bluehoster

Geachte meneer/mevrouw,

In 2013 heb ik een domeinnaam aangevraagd bij Bluehoster. Dit was een domeinnaam voor één jaar. Tot mijn grote verbazing krijg ik laatste tijd allemaal vreemde e-mails van Bluehoster met verschillende facturen.

In deze facturen wordt aangegeven dat ik niet heb betaald en nog dingen moet betalen. Bij het aanmaken van mijn domein in 2013, heb ik €7,50 betaald. Dit zijn de kosten voor een éénjarig contract. Nu zijn de kosten opgelopen naar €45,- voor diensten waar ik helemaal geen gebruik van heb gemaakt. Mijn domein is ook offline gehaald.

Mijn domeinnaam is denk ik automatisch verlengd. Er is nooit aan mij gevraagd of ik mijn domeinnaam wil verlengen. Bluehoster is ook niet telefonisch bereikbaar en ook heel slecht bereikbaar via de e-mail. Daarop komend heb ik ook nog een mail ontvangen dat Bluehoster is verandert van management. Dit doet mij vermoeden dat er sprake is van fraude.

Ik ben heel erg op mijn hoede op dit moment en ik ben niet bereidt om deze ongeoorloofde kosten te betalen.

Met vriendelijke groet,

Gail Denekamp

565 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 24, 2015 om 12:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou ze dan toch (nog) eens een mail sturen en vragen hoe dat zit.
Klik hier.
Staat er geen info in je account?
Wel een onduidelijke site met weinig/geen info.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Nov 24, 2015 om 12:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Probeer eens één van deze telefoonnummers om info te vragen. klik

marita567
door marita567 - Nov 24, 2015 om 12:30
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo gaildenekamp ,

Wat de facturen betreft kunt uw dit zelf uitschakelen , wanneer uw dit niet hebt uitgeschakeld loopt dit automatisch door .

klik hier

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 24, 2015 om 13:05
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Mijn domeinnaam is denk ik automatisch verlengd. Er is nooit aan mij gevraagd of ik mijn domeinnaam wil verlengen.[/

Dat is logisch u dient gewoon op tijd op te zeggen als u geen gebruik maakt van de geboden diensten.
Diewilik