Fiber
Wij hebben een abonnement van Fiber omdat wij in de ziggo regio wonen waar ziggo stopte. Nu zitten wij al 3 weken met een defecte afstandsbediening die defect bezorgd is. We komen hier niet verder mee. We bellen en chatten en mailen maar alles ligt steeds bij de technische dienst en daar blijft het ook liggen blijkbaar.wij zijn er zo klaar mee dat we niet meer weten wat we nu nog moeten doen om een oplossing te krijgen.
U kunt hen middels een aangetekende brief in gebreke (laten) stellen en sommeren om alsnog binnen 8 dagen het probleem op te lossen door vervanging of reparatie.
En zet uw klacht op meer fora, zoals bijv. klachtenkompas.nl
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
Koop gewoon een universele afstandbediening voor 7.95.
Die kun je programmeren voor nagenoeg ieder apparaat.
[quote=uwjurist schreef op vrijdag 20 mrt 2015, 13:10]U kunt hen middels een aangetekende brief in gebreke (laten) stellen en sommeren om alsnog binnen 8 dagen het probleem op te lossen door vervanging of reparatie.
En zet uw klacht op meer fora, zoals bijv. klachtenkompas.nl
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
En dan?
Als dat nog niet zou helpen, kan vraagsteller elders een nieuwe bediening kopen (als dat mogelijk is) en dit verrekenen met wederpartij.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
Goedemiddag, je kunt ze gewoon bellen, icon-bellen
BELLEN
020 - 760 50 40
(lokaal tarief / gratis voor klanten)
ma.-vr. 09.00-21.00
za. van 09.00 tot 18.00.
ook wil het helpen ze te bereiken via Facebook,
Veel succes.
johan
Tja johanja133, dat zit juist het probleem. Je kunt bellen tot je een ons weegt maar we krijgen al 3 weken hetzelfde antwoord.
misschien volgende is het volgende te proberen: bel morgen vraag naar de technische dienst, leg ze het probleem voor kom je er niet uit, vraag naar afd verkoop en doe net of een nieuw abonoment wil afsluiten leg uit dat je hun product niet kan gebruiken met de afstandsbediening, zijn de batterijen niet op? Dat kan probeer op het forum van fiber ook je vragen te plaatsten of doe het Facebook.
succes,
Ik hoor graag van je
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer