Fiber nederland
ik heb sinds 31-10-14 een adviseur van fiber aan de deur gehad die bracht het allemaal heel mooi
snel en goedkoop in deze tijden ben je dan snel om.maar nu het internet is zo sloom als het maar kan een telefoon verbinding is er niks bij
dus na zo om en na bij 15x bellen komt er een monteur die vervangt het modem en klaar ,maar nee probleem niet opgelost dus ik bel weer dan krijg ik dus te horen het ligt aan uw netwerkkaart nou breekt me klomp want de eerste paar keren lag het aan me kabels toen me computer ik ben wat hun betreft ten einde raad ze werken nergens aan mee ik betaal maar ik krijg het niks voor terug dan alleen maar problemen wat kan ik hier nog tegen doen. ?
[quote=rob280 schreef op vrijdag 30 jan 2015, 22:53]ja heb al gemaild met ze en zelfs die antwoorden worden gewoon verwijderd
De antwoorden worden verwijderd? Die krijgt u toch binnen in uw mailbox?
daar staat mijn klacht ook al ergens tussen tot nu toe nog niets mee gebeurd maar bedankt voor het meedenken als het volgende week nog niet opgelost is neem ik gerechtelijke stappen
[quote=tijger1 schreef op vrijdag 30 jan 2015, 22:58][quote=rob280 schreef op vrijdag 30 jan 2015, 22:53]ja heb al gemaild met ze en zelfs die antwoorden worden gewoon verwijderd
De antwoorden worden verwijderd? Die krijgt u toch binnen in uw mailbox?
fiber heft hun eigen site waar je vragen/commentaar kan neerzetten daar word het verwijderd
@rob280, ja, logisch dat ze op hun eigen site uw klacht "als sneeuw voor de zon" laten verdwijnen. Maar op de link die ik u gegeven heb, daar kan Fiber niet ritselen. Hoop voor u oprecht dat het in orde komt. Hoop doet leven, nietwaar? Succes gewenst.
[quote=tenormin schreef op vrijdag 30 jan 2015, 23:09] Maar op de link die ik u gegeven heb, daar kan Fiber niet ritselen.
Daar staat zijn klacht al een paar weken.
[quote=carola.83 schreef op vrijdag 30 jan 2015, 23:47]
Daar staat zijn klacht al een paar weken.
Ben niet zo intelligent als U.
Elke verandering kan wel goedkoper zijn maar niet altijd beter dat merkt u pas als u ergens instapt om die rede. Alleen als u ontevreden bent kan ik mij voorstellen dat u wat anders zoekt. Men weel wat men heeft maar haast nooit wat u krijgt zelfs naar al de mooie woorden die er aan voor afgaan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer