ro
door rob280 Jan 30, 2015 om 21:17
Computers & telefonie

Fiber nederland

ik heb sinds 31-10-14 een adviseur van fiber aan de deur gehad die bracht het allemaal heel mooi
snel en goedkoop in deze tijden ben je dan snel om.maar nu het internet is zo sloom als het maar kan een telefoon verbinding is er niks bij
dus na zo om en na bij 15x bellen komt er een monteur die vervangt het modem en klaar ,maar nee probleem niet opgelost dus ik bel weer dan krijg ik dus te horen het ligt aan uw netwerkkaart nou breekt me klomp want de eerste paar keren lag het aan me kabels toen me computer ik ben wat hun betreft ten einde raad ze werken nergens aan mee ik betaal maar ik krijg het niks voor terug dan alleen maar problemen wat kan ik hier nog tegen doen. ?

2835 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jan 30, 2015 om 21:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U moet ook niet aan de deur kopen.

Hebt u al eens schriftelijk geklaagd of per mail?

ro
door rob280 - Jan 30, 2015 om 22:53
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

ja heb al gemaild met ze en zelfs die antwoorden worden gewoon verwijderd

tijger1
door tijger1 - Jan 30, 2015 om 22:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

[quote=rob280 schreef op vrijdag 30 jan 2015, 22:53]ja heb al gemaild met ze en zelfs die antwoorden worden gewoon verwijderd


De antwoorden worden verwijderd? Die krijgt u toch binnen in uw mailbox?

ro
door rob280 - Jan 30, 2015 om 22:58
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

daar staat mijn klacht ook al ergens tussen tot nu toe nog niets mee gebeurd maar bedankt voor het meedenken als het volgende week nog niet opgelost is neem ik gerechtelijke stappen

tenormin
door tenormin - Jan 30, 2015 om 22:59
16816 Antwoorden / 108 Vragen
0

@rob280, schrijf uw klacht over fiber hier: klik . Of het helpt, geen idee, maar niet verder komen met Fiber betekent stilstand en ik neem aan dat dit niet uw bedoeling is. U bent niet de enige, dus....

ro
door rob280 - Jan 30, 2015 om 23:00
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 30 jan 2015, 22:58][quote=rob280 schreef op vrijdag 30 jan 2015, 22:53]ja heb al gemaild met ze en zelfs die antwoorden worden gewoon verwijderd


De antwoorden worden verwijderd? Die krijgt u toch binnen in uw mailbox?
fiber heft hun eigen site waar je vragen/commentaar kan neerzetten daar word het verwijderd

tenormin
door tenormin - Jan 30, 2015 om 23:09
16816 Antwoorden / 108 Vragen
0

@rob280, ja, logisch dat ze op hun eigen site uw klacht "als sneeuw voor de zon" laten verdwijnen. Maar op de link die ik u gegeven heb, daar kan Fiber niet ritselen. Hoop voor u oprecht dat het in orde komt. Hoop doet leven, nietwaar? Succes gewenst.

Cookies
door Cookies - Jan 30, 2015 om 23:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=tenormin schreef op vrijdag 30 jan 2015, 23:09] Maar op de link die ik u gegeven heb, daar kan Fiber niet ritselen.

Daar staat zijn klacht al een paar weken.

tenormin
door tenormin - Jan 31, 2015 om 00:04
16816 Antwoorden / 108 Vragen
0

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 30 jan 2015, 23:47]

Daar staat zijn klacht al een paar weken.

Ben niet zo intelligent als U.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 31, 2015 om 15:02
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Elke verandering kan wel goedkoper zijn maar niet altijd beter dat merkt u pas als u ergens instapt om die rede. Alleen als u ontevreden bent kan ik mij voorstellen dat u wat anders zoekt. Men weel wat men heeft maar haast nooit wat u krijgt zelfs naar al de mooie woorden die er aan voor afgaan.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 1, 2015 om 19:31
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Doe eens 'n speedtest (liefst met een server in Amsterdam).

19
door 1953 - Feb 1, 2015 om 21:38
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Fiber Nederland verzamelt, althans tot nu toe verzamelden, klachten van de abonnees. Vervolgens zwijgen ze als het gras of sturen de abonnees met een kluitje het riet in, dan wel zoete broodjes bakken, of toch gebakken lucht verkondigen.

19
door 1953 - Feb 1, 2015 om 21:39
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Fiber Nederland verzamelt, althans tot nu toe verzamelden, klachten van de abonnees. Vervolgens zwijgen ze als het graf of sturen de abonnees met een kluitje het riet in, dan wel zoete broodjes bakken, of toch gebakken lucht verkondigen.

go
door gonny kraakkok - Mar 18, 2015 om 19:30
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

probeer te zeggen dat je kassa inschakelen gaat
de rydende rechter of de belbus of radar en vraag om compensatie
heb zelf al 4 weken een lopend probleem met hun en ze hebben my nu compensatie beloofd?
een andere manier is zy leveren geen goede service dus niet goed dan gewoon je abonnementsgeld terug boeken en zet je even apart op rekening voor als die lolbroeken moeilyk gaan doen zo heb ik het gedaan en ze hebben het op escalatie gezet
ik hoop dat je hier iets mee kunt

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

JM
JM de Troije - Mar 26, 2024 om 14:40
Winkels & webshops
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Mar 25, 2024 om 16:49
Winkels & webshops

Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?

ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer