bo
door boewonder Sep 22, 2014 om 12:50
Auto & vervoer

Fietsroute naar Turkije

Kan iemand mij vertellen waar ik een fietsroute naar Turkije kan plannen? Heb al vele sites via google bezocht zoals routenet tomtom, doch deze geven alleen de route per auto aan, maar ik ken 2 mensen die voor een goed doel deze tocht per fiets af willen leggen.

2521 16 Rapporteer

sw
door swat1500 - Sep 22, 2014 om 13:16
3774 Antwoorden / 0 Vragen

Al met Google Maps geprobeerd? Je moet dan wel een (eind)adres in Turkije gebruiken en niet alleen een stad.

bo
door boewonder - Sep 22, 2014 om 13:28
15 Antwoorden / 22 Vragen

Reeds ook Googlemaps geprobeerd maar ook hier alleen auto route helaas maar bedankt voor je tip

tenormin
door tenormin - Sep 22, 2014 om 13:31
16826 Antwoorden / 108 Vragen

lees hier. Heeft u deze al geprobeerd. Natuurlijk fiets kiezen en dan inderdaad de gevraagde gegevens invullen. Veel succes overigens met die lange tocht.

edrick3
door edrick3 - Sep 22, 2014 om 13:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tenormin,

Onderschrift bij de door jou aangegeven site wel gelezen?

Fietsroutes zijn beschikbaar in Nederland en regio’s net over de grens.

Daar heeft TS dus niet veel aan.

pi
door pieterwolters - Sep 22, 2014 om 13:41
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Het probleem is dat in veel landen fietsroutes niet goed in kaart zijn gebracht. Zelfs voor Nederlands biedt Google dit pas sinds kort. Laat staan voor landen waar fietsen niet gebruikelijk is.

edrick3
door edrick3 - Sep 22, 2014 om 13:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo boewonder,

Als je even googled moet je toch wel wat geschiktst vinden: klik hier

Zou eens contact opnemen met Hendrik de Kruijf - WaarBenJij.nu

Suc6

bo
door boewonder - Sep 22, 2014 om 13:57
15 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 22 sep 2014, 13:42]Hallo boewonder,

Als je even googled moet je toch wel wat geschiktst vinden: klik hier

Zou eens contact opnemen met Hendrik de Kruijf - WaarBenJij.nu

Suc6

bo
door boewonder - Sep 22, 2014 om 13:59
15 Antwoorden / 22 Vragen

Dank je Edrick3 had die niet gekregen in mijn overzicht waarom weet ik niet, maar in ieder geavl bedankt ik ga hem gelijk doorzetten naar de mannen die de tocht willen gaan maken.

tenormin
door tenormin - Sep 22, 2014 om 14:01
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@boewonder, sorry, had niet gezien dat dit niet voor 'echt' buitenland ging. Neem me niet kwalijk.

bo
door boewonder - Sep 22, 2014 om 14:07
15 Antwoorden / 22 Vragen

Geen probleem Tenormin

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 22, 2014 om 15:31
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Sinds wanneer ligt Zeeland in het buitenland? ;-)

tenormin
door tenormin - Sep 22, 2014 om 15:38
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op maandag 22 sep 2014, 15:31]Sinds wanneer ligt Zeeland in het buitenland? ;-)

America ligt toch ook in Limburg? Ook, net als Turkeye: beide namen anders gespeld.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 22, 2014 om 15:57
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=tenormin schreef op maandag 22 sep 2014, 15:38]America ligt toch ook in Limburg? Ook, net als Turkeye: beide namen anders gespeld.
Yep en Poortugal ligt ook gewoon in Z-H.

Overigens mijn ander berichtje is niet geplaatst;
Via Maps kun je gewoon de route per voet selecteren, die moet natuurlijk ook te fietsen zijn.
Onderweg kun je gebruik maken van de gratis app Navigator. Thuis wel alvast de benodigde kaarten downloaden, via wifi.

ltmvz
door ltmvz - Sep 22, 2014 om 16:13
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=boewonder schreef op maandag 22 sep 2014, 13:28]Reeds ook Googlemaps geprobeerd maar ook hier alleen auto route helaas maar bedankt voor je tip
Bij Google Maps kun je het beste altijd de route van het wandelaartje nemen. Waar het wandelaartje kan komen kan de fietser vrijwel altijd ook komen. En de routebeschrijving met het wandelaartje (ik heb als test Konya genomen) doet het gewoon wèl.

ltmvz
door ltmvz - Sep 22, 2014 om 16:16
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op maandag 22 sep 2014, 15:57]
Via Maps kun je gewoon de route per voet selecteren, die moet natuurlijk ook te fietsen zijn.
Juist dit gedeelte van uw tekst had ik over het hoofd gezien. Excusez-moi.

gompy2
door gompy2 - Sep 22, 2014 om 16:59
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=boewonder schreef op maandag 22 sep 2014, 12:50]Kan iemand mij vertellen waar ik een fietsroute naar Turkije kan plannen? Heb al vele sites via google bezocht zoals routenet tomtom, doch deze geven alleen de route per auto aan, maar ik ken 2 mensen die voor een goed doel deze tocht per fiets af willen leggen.Voor ik een heel verhaal ga ophangen, hebben die mensen ook een android smartphone met gps-functie en flink wat (externe) opslagruimte?