jo
door josjos Oct 19, 2009 om 12:43
Vrije tijd & tuin

Fletcher hotels via vakantieveilingen

heb via vakantieveilingen een 4 sterrenhotel geboekt van fletcher.heb hier 75 euro voor betaald dus een redelijke prijs. als je de hotels rechtstreeks belt is er vaak nog ruimte maar als je dan meld dat je een voucher hebt van vakantieveilingen moet je een 0900 nummer bellen. en dan zitten de 4 sterren hotels geheid vol alleen de 3 sterren hotels is nog plaats. wie heeft hier ervaring mee

13962 13 Rapporteer

ta
door tammiek - Oct 19, 2009 om 12:58
98 Antwoorden / 12 Vragen

hoi,

hoogstwaarschijnlijk is het zo dat vakantieveilingen een x aantal kamers heeft "gekocht" bij de betreffende hotels. dat is dan ook de reden dat je het 0900 nr. moet bellen en niet rechtstreeks naar de hotel zelf.

de hotel kan bijvoorbeeld voor aankomend weekend nog wel 100 kamers vrij hebben maar als vakantieveilingen maar 10 kamers hebben "gekocht" en deze zijn al volgeboekt dan gaat het over en zul je of een ander fletcher hotel moeten zoeken of een andere datum.

groeten Tamara

cathy1
door cathy1 - Oct 19, 2009 om 13:30
125 Antwoorden / 2 Vragen

heb je de advertentietekst van de veiling nog, en wat staat er precies in je bevestigings mail?

Wat gebeurt er als je rechtstreeks contact op neemt en dan zegt dat je een voucher hebt? Willen ze de boeking dan niet aannemen en sturen ze je naar het 0900-nr?
Als in de veiling expliciet staat dat het een ****hotel betreft, maar je kunt dit niet boeken zou ik met je bevindingen iig contact openemen met vakantieveilingen.nl en evt met de directie van Fletcher hotels.

succes

cathy1
door cathy1 - Oct 19, 2009 om 13:32
125 Antwoorden / 2 Vragen

heb je de advertentietekst van de veiling nog, en wat staat er precies in je bevestigings mail?

Als in de veiling expliciet staat dat het een ****hotel betreft, maar je kunt dit niet boeken zou ik met je bevindingen iig contact openemen met vakantieveilingen.nl en evt met de directie van Fletcher hotels.

succes

ge
door gerrit-vl - Mar 17, 2010 om 09:21
1 Antwoorden / 0 Vragen

In plaats van het peperdure 0900 nummer kun je ook bellen 0347-750475.
Bedenk wel dat de beschikbaarheid super minimaal is.
Voor mij was het eens maar nooit weer.

fr
door franpetra - May 14, 2010 om 10:32
1 Antwoorden / 0 Vragen

Prceies hetzelfde is gebeurd met personen die een vakantie hadden gewonnen bij Achmea, ook gewoon geen kamers beschikbaar.....
En dan ook nog eens onbeleefde mensen van de telefonische dienst.
Echt geen wonder dat de recencies zo slecht zijn!

er
door eric1308 - Jun 21, 2010 om 13:06
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hotelovernachtingen bij Fletcher zijn niet te boeken. Volgens de website zijn er kamers vrij, maar niet voor vakantieveilingen.
[edit redactie] Ik zit nu met een betaalde bon waar ik geen gebruik van kan maken.
Mocht je het toch willen proberen, bel dan niet het dure 0900-nummer, maar 0347-750475

yv
door yvonneschellen - Jul 16, 2010 om 13:20
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik zit met dezelfde ellende al bijna een jaar maar vakantieveiling distansieert zich. Zeggen dat ze maar een soort advertentiesite te zijn voor Fletcher en de rest van de adverteerders.
Is iemand al iets verder wie ik daarvoor verantwoordelijk kan stellen. Want ook dat 0347 nummer iedere dag bellen loopt in de papieren.
Dit zou inhouden dat niet vakantieveiling iets heeft ingekocht maar Fletcher zelf.

ni
door nicolemarcel - Sep 15, 2010 om 22:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi allemaal.

Ik heb een nieuwe manier ontdekt om een hotel te kunnen boeken via fletcherhotels. Het kan in de plaats van telefonisch ook gewoon via een internesite.

www.fletchervakantieveilingen.nl

Je moet je waardebonnummer invoeren en je ziet precies welke hotels er nog vrij zijn.
Veel succes allemaal.

Met vriendelijke groet Nicole van Doorne

ed
door eddyvanluin - Sep 17, 2010 om 23:48
11 Antwoorden / 3 Vragen

Goedenavond,

Ook ik heb regelmatig problemen moet heel vaak bellen en lang
wachten
maar je kunt haast nooit boeken wat je wil.
Ik de vakantie periode was het helemaal een ramp.
Hoop dat u eens een keer met deze organisatie gaat kijken hoe ze
de problemen op kunnen lossen.
Heb al vouchers laten verlopen. En dan schermen ze iedere keer hij is toch een jaar geldig.
Maar ja als je de hele vacatie periode probeert te boeken en alles is vol behalve hotel de Zon daar is altijd plaats,
Deze week hadden ze een voorstel voor 2 nachten en ze durfde het nog aan te bieden ook een dag hotel de zon en een dag Vierhouten.
Geeft de organisatie niet te veel vouchers uit vakantie veiling karwei cadeau bonnen.
Ik begrijp dat ze hun hotel vol willen krijgen maar moeten daar dan heel veel mensen de dupe worden.
Hoop dat dit snel eens aan gepakt gaat worden.
Wat ik wel wil zeggen als je eenmaal geboekt heb bij de Malle Jan dan is het personeel geweldig vriendelijk en gastvrij dat is wel TOP !

Jammer !

ci
door cindy123 - Jun 29, 2011 om 13:05
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nu al een jaar de bon thuisliggen. Bellen voor 20 cent per minuut met een maximum van 20 euro…

ELKE keer dat ik telefonisch probeer te reserveren (mag maar max. 12 dagen van tevoren), zijn er geen kamers beschikbaar voor de voucher via vakantieveilingen.nl

Het heeft me veel tijd en gedoe kost. Puzzelen wanneer we zouden kunnen, waar we dan naartoe zouden willen, oppas regelen voor de kinderen.

Zonder succes.

Het jaar is om. De bon is niet meer geldig.

Mijn bon kan de prullenbak in. Vakantieveilingen.nl en Fletcher hotels wat mij betreft ook…

Natuurlijk moet je de kleine lettertjes lezen. Daarin staat 'op basis van actiebeschikbaarheid'. Maar je verwacht het gewoon niet. Dit is toch niet de manier om klanten aan je te binden!?!

yv
door yvonneschellen - Jun 29, 2011 om 19:30
4 Antwoorden / 1 Vragen

http://www.fletchervakantieveiling.nl/ Op deze site is het een kwestie van je bonnummer invullen en kijken en dat kan je dagelijks doen totdat je het hotel van je wensen heb gevonden.En na mijn klacht van een jaar geleden werkt dit dus altijd is mijn ervaring. Ik heb er al 6 bonnen naar volle tevredenheid gebruikt

bv
door bvdhemel - Jul 13, 2011 om 12:51
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb al een paar maal fletcherhotel geboekt via vakantieveilingen.
Heb (nog) geen negatieve dingen meegemaakt.
Maar moet wel vermelden, dat wij vutters zijn die altijd weg kunnen.Voor werkende mensen met kinderen is het denk ik lastiger om 12 dagen of 5(4*) vooraf te boeken.
Misschien nog een tip: als je een 3 * hotel wilt boeken en die is niet meer vrij ,kan je dat upgraden naar 4*,( 5 euro p.p )misschien een kans dat die nog wel vrij is. Maar in de vakantie willen de meesten boeken, dus gauw bezet.

le
door leonienl - Sep 3, 2013 om 10:20
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook n bon via vakantieveilingen en wil naar Brielle (de zalm) toe, vreemd genoeg zit dit hotel voor deze hele maand geheel vol, LET WEL: ALLEEN VOOR DE MENSEN VIA VAKANTIEVEILINGEN!!! Doe dit nooit meer, genoeg echte aanbiedingen via vakantieveilingen, laat Fletcher maar het zijn bonnen stoppen daar waar het daglicht niet komt.
Voel me zwaar in de maling genomen en opgelicht en ik ben kennelijk niet de enige, helaas.
Misschien ons ongenoegen wat meer naar buiten brengen, zou kunnen helpen.
Afijn, een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Succes