li
door liese93 Mar 3, 2014 om 18:21
Computers & telefonie

Flinndal account verwijderen

Hallo,

Ik heb van de week een account aangemaakt op de site van Flinndal, aangezien ik een actiecode had gekregen die ik daar kon gebruiken. Deze bleek niet te werken, dus besloot ik mijn account maar te verwijderen. Ik ben er toch niet van plan ooit nog wat te bestellen. Op de site kon ik echter nergens vinden hoe dit moest. Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg terug:
'Helaas is het niet mogelijk om uw account volledig te verwijderen uit ons systeem. Wel kan ik in onze administratie aangeven dat uw geen mails, post en telefoontjes meer van ons wilt ontvangen. Ik heb dit voor u in orde gemaakt.'

Dit mag toch niet? Ik heb toch het recht mijn account/gegevens te verwijderen als ik dat wil? Ik ben benieuwd of iemand me hier meer over kan vertellen!

3838 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 3, 2014 om 18:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo liese93,

Lees ter info eens wat er op dit forum over staat.

Met vr.gr.

costnix
door costnix - Mar 4, 2014 om 10:52
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Kunt u uw gegevens zelf wijzigen op uw account? Doe dat dan. Vul gewoon klinkklare onzin in. Ze hebben dan niets mer aan uw gegevens.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Mar 4, 2014 om 15:09
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Nooit zomaar je echte gegevens invullen of jouw mail adres maak gebruik van een 'wegwerp adres'. Of installeer de extensie DoNotTrackMe, maak je deze automatisch in 2 klikken aan.

costnix
door costnix - Mar 4, 2014 om 15:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Hier is een list waar u wegwerpadressen kunt vinden

lekkerisdat
door lekkerisdat - Mar 4, 2014 om 15:22
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@costnix interessant ;-)

Wellicht bedoelde je deze link.

costnix
door costnix - Mar 4, 2014 om 16:22
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@lekkerisdat
Die bedoel ik! Doe ik een keer geen preview, gaat het gelijk mis :-(

li
door liese93 - Mar 4, 2014 om 22:02
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reacties!
Naar aanleiding van edrick3 heb ik teruggemaild dat ik het belachelijk vind dat mijn gegevens niet verwijderd kunnen worden. Hierop heb ik vandaag de reactie gekregen dat ze er alsnog voor hebben gezorgd dat alles permanent is verwijderd. Dus een beetje dreigen blijkt te helpen :-)

edrick3
door edrick3 - Mar 5, 2014 om 10:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@liese93,

..... Hierop heb ik vandaag de reactie gekregen dat ze er alsnog voor hebben gezorgd dat alles permanent is verwijderd.....
En nu maar hopen dat dat inderdaad gebeurd is!

Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

li
door liese93 - Mar 5, 2014 om 22:41
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de goede hoop dat dat wel gelukt is, aangezien het nu niet meer mogelijk is om met mijn gebruikersnaam in te loggen.

pi
door pieterwolters - Mar 6, 2014 om 09:02
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 4 mrt 2014, 15:09]Nooit zomaar je echte gegevens invullen of jouw mail adres maak gebruik van een 'wegwerp adres'. Of installeer de extensie DoNotTrackMe, maak je deze automatisch in 2 klikken aan.

Handige tip. Maar niet heus. Het gaat hier om een account bij een webwinkel. Hoe zou je willen bestellen bij een webwinkel als je alleen maar fake gegevens invoert?