ja
door jantiemes Apr 24, 2015 om 19:19
Computers & telefonie

Foto bewerken

Halo ,
Met welk gratis programma kan ik een foto bewerken bv. het hoofd van iemand op het lichaam van een ander plaatsen .
Mvg

10260 15 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Apr 24, 2015 om 19:48
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Als het éénmalig is, probeer een trial programma van Paint Shop Pro.

diumenge
door diumenge - Apr 24, 2015 om 20:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Met Gimp denk ik, maar kan wat lastig zijn om onder de knie te krijgen geloof ik.

Heb je tablet of smartphone zal er vast wel een app voor bestaan.

ja
door jantiemes - Apr 24, 2015 om 20:11
38 Antwoorden / 30 Vragen

Heb gewoon een pc .
Paint shop is vrij ingewikkeld .
Bestaat er geen simpeler programma ?

edrick3
door edrick3 - Apr 24, 2015 om 20:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=jantiemes schreef op vrijdag 24 apr 2015, 20:11]Heb gewoon een pc .
Paint shop is vrij ingewikkeld .
Bestaat er geen simpeler programma ?

Zo simpel is het bewerken van een foto nu ook weer niet. ;-)

Kijk eens hier.

Suc6

diumenge
door diumenge - Apr 24, 2015 om 20:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Paint.net dan misschien?

mahadma
door mahadma - Apr 24, 2015 om 20:48
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Paint shop is vrij ingewikkeld .

Maar dan heb je wel resultaat! Denk niet dat zoiets met 1, 2, 3 clicks klaar is.

aurora1
door aurora1 - Apr 24, 2015 om 23:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het is mij weleens gelukt (met veel geduld) met Paint dat op de pc zit.

aurora1
door aurora1 - Apr 24, 2015 om 23:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Overigens moet u wel foto's gebruiken met ongeveer dezelfde formaten en verhoudingen.

pi
door pieterwolters - Apr 25, 2015 om 09:50
3610 Antwoorden / 0 Vragen

"Photoshoppen" is een vak. Er zullen misschien best wel (gratis) programmaatjes zijn waarmee je met veel mazzel een hoofd op een ander lichaam kunt zetten (als de kleuren vergelijkbaar zijn, de lichtval, etc, etc) maar verwacht geen wonderen. Zelfs met een uitgebreid pakket als Photoshop is het nog wel even klussen om een goed resultaat te krijgen.

ge
door gerboe - Apr 25, 2015 om 10:20
806 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan PhotoFiltre van harte aanbevelen. De gratis versie is hier te downloaden. Let even op de 'installatie instructies' waar vermeld wordt waar een vinkje moet worden uitgevinkt om geen onnodige werkbalk mee te downloaden.
Een eenvoudige montage maken is goed te doen. Voor de echte finesses is wat meer tijd nodig maar is erg leuk als het je interesse heeft. Gewoon proberen!

gerbera
door gerbera - Apr 25, 2015 om 14:39
7358 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=gerboe schreef op zaterdag 25 apr 2015, 10:20]Ik kan PhotoFiltre van harte aanbevelen. De gratis versie is hier te downloaden. Let even op de 'installatie instructies' waar vermeld wordt waar een vinkje moet worden uitgevinkt om geen onnodige werkbalk mee te downloaden.
Een eenvoudige montage maken is goed te doen. Voor de echte finesses is wat meer tijd nodig maar is erg leuk als het je interesse heeft. Gewoon proberen! Gebruik dit programma al jaren en is een goedprogramma. Echter wat Ts wil, bv hoofden verwisselen, is met dit programma vrij omslachtig en haast ondoenlijk.

ge
door gerboe - Apr 25, 2015 om 15:34
806 Antwoorden / 0 Vragen

@gerbera, ja fijn programma inderdaad. Zelf gebruik ik meestal Adobe Photoshop CS6 maar daarin is kopiëren en plakken net zo makkelijk c.q. moeilijk als bij PhotoFiltre. Het werkt net zo en dat geldt voor alle beeldbewerkingsprogramma's.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 25, 2015 om 17:48
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Bij mij gaat het met paint 2003. Wel een geduld werkje.

ge
door gerboe - Apr 30, 2015 om 08:50
806 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=macwouter schreef op donderdag 30 apr 2015, 00:24]Een kwestie van knippen en plakken moet toch ook ergens in windows zitten.

Paint wordt hierboven al een paar keer genoemd.

macwouter
door macwouter - Apr 30, 2015 om 16:41
825 Antwoorden / 9 Vragen

[edit - red.] Met een standaard programma van OSX. Een kwestie van knippen en plakken moet toch ook ergens in windows zitten.