lo
door lopaka Oct 15, 2014 om 17:02
Computers & telefonie

Foto's

Ik heb sinds 2 weken een Samsung Galaxy trend lite, nu zit ik met het probleem dat er 4700 foto's van mijn computer automatisch gedownload zijn op mijn mobiel. Ik heb in de winkel gevraagd hoe die te verwijderen maar niemand weet de oplossing alles geprobeerd maar een vuilnisbakje zie je niet om ze daar heen te doen.
WIE WEET DE OPLOSSING

2886 9 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Oct 15, 2014 om 17:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Al met een datakabel geprobeerd ze via de pc te verwijderen?
Het zou ook via bestanden moeten kunnen en de foto's dan aanvinken.
Hoe zijn al die foto's op de gsm beland?
Kleine letters mogen overigens ook, die kunnen we ook lezen.

pi
door pieterwolters - Oct 15, 2014 om 17:51
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als de foto op de microSD staan: kaartje uit de telefoon halen, middels een adaptertje in je PC stoppen en alle foto's er af halen.

edrick3
door edrick3 - Oct 15, 2014 om 17:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo lopaka,

Kijk eens in deze handleiding op blz.60/61

Suc6

po
door poecilia - Oct 17, 2014 om 16:12
26 Antwoorden / 0 Vragen

De vraag is, staan ze wel echt op je mobiel, als je dropbox hebt, dan kunnen ze wel zichtbaar zijn op je mobiel, maar staan ze in werkelijkheid in de cloud, op dropbox dus

edrick3
door edrick3 - Oct 17, 2014 om 16:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@lopaka,

En .... stand van zaken?

lo
door lopaka - Oct 17, 2014 om 16:31
70 Antwoorden / 47 Vragen

Ze staan er nog steeds op en niemand die ze er af kan krijgen,
en waar ze "staan" daar heb ik helaas geen verstand van

edrick3
door edrick3 - Oct 17, 2014 om 16:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@lopaka,

Zoals eerder aangegeven:
- staan de foto's opgeslagen op een kaartje?
Zit er een kaartje in je toestel, dan eens er uit halen, in de cardreader van je computer stoppen en kijken wat er op staat.
Staan de foto's er op dan kun je ze dáár verwijderen.
-blz.60/61 handleiding gaf niet de oplossing?

aurora1
door aurora1 - Oct 17, 2014 om 23:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees ook eens blz. 59 van de gebruiksaanwijzing e.e.a. over Galerij. Dat pictogram moet toch te vinden zijn op het scherm applicaties?
Als daar geen afbeeldingen in een map te vinden zijn dan is wat @poecilia zegt waarschijnlijk het geval.
Kun je als je gsm actief is het scherm van boven naar beneden "trekken" en dat je dan de iconen van wifi, bleu tooth e.d. ziet?

door 1953 - Oct 18, 2014 om 03:45
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Fotocamera: beelden opvragen, naar bovenaan gaan, alles selecteren en allles wissen.

Deze vorm kende ik nog niet, wel dat mijn twee weken oude LG-D855 alle opgenomen foto's ging downloaden van week naar de computer.