ne
door nelvanr Jan 17, 2011 om 22:48
Computers & telefonie

Foto,s van mobiel

Hoe kan ik foto,s die ik gemaakt heb met mijn mobiele telefoon,op mijn pc krijgen,in de beschrijving van de s5050 samsung staat daar niks over in.

2783 8 Rapporteer

freya
door freya - Jan 17, 2011 om 23:01
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo nelvanr,

Als ik naar de specificaties van de s5050 kijk, dan zijn er verschillende mogelijkheden. Er kan een SD-kaartje in het toestel, dus als je daar gebruik van maakt staan de foto's wellicht daar op? Of je kunt ze daar naar toe kopiëren?
Ook heeft deze telefoon de mogelijkheid om een datakabel (USB2.0) aan te sluiten. Als die kabel niet bij de telefoon geleverd is, kun je hem vast wel in één of andere telefoonwinkel kopen.

m.vr.gr. Freya

lizelotte
door lizelotte - Jan 18, 2011 om 00:17
22 Antwoorden / 5 Vragen

Niet alle modellen van Samsung hebben een kabel en er kan ook geen kabel worden aangesloten.
En heb je wel een kabel deze gewoon met 't mobiel aansluiten op je pc
Samsung heeft een eigen programma voor je pc daarmee kan je makkelijk vanuit je telefoon je foto's doorsturen naar je pc

chris74
door chris74 - Jan 18, 2011 om 11:09
564 Antwoorden / 44 Vragen

Je kan ook via de bluetooth communiceren, maar dan moet je computer ook bluetooth hebben.

rj
door rjw - Jan 18, 2011 om 12:57
3254 Antwoorden / 5 Vragen

Als de foto's op het sd kaartje staan, is het het makkelijkst om voor een paar euro ee card reader te kopen.

ne
door nelvanr - Jan 18, 2011 om 21:58
6 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor jullie antwoorden en oplossingen,ik ga het proberen
Mvg.Nelly

Lsk520
door Lsk520 - Jan 18, 2011 om 22:06
827 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=lizelotte schreef op dinsdag 18 jan 2011, 00:17]Niet alle modellen van Samsung hebben een kabel en er kan ook geen kabel worden aangesloten.
En heb je wel een kabel deze gewoon met 't mobiel aansluiten op je pc
Samsung heeft een eigen programma voor je pc daarmee kan je makkelijk vanuit je telefoon je foto's doorsturen naar je pc

Als je even verder neust dan zou je kunnen weten dat deze gsm wel een usb 2.0 aansluiting heeft! Het kopen van een passend kabeltje is peanuts!
En hoe gaan we de foto's van de gsm op de PC zetten? Met magie? Een kabeltje lijkt me in dit geval ook wel handig, maar dan moet je wel weer dat programma van Samsung installeren en niet iedereen wil dat.

ne
door nelvanr - Jan 22, 2011 om 12:51
6 Antwoorden / 1 Vragen

dank jullie nogmaals voor alle berichtjes,maar het is me nog niet gelukt de foto,s op mijn pc te krijgen.
De foto,s staan niet op mijn simkaart maar op mobiel zelf en ik krijg ze er niet af,wel al geprobeert om ze op de sd kaart te zetten maar ook dat gaf geen resultaat.
Ik heb er zelf weinig verstand van dus wie kan mij nu verder helpen???

edrick3
door edrick3 - Jan 22, 2011 om 14:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nelvanr,

Je hebt wel de (optionele) pc-datakabel nodig (als je geen draadloze Bluetooth-voorziening op je computer hebt).

Selecteer Instellingen ? PC-verbindingen en kijk even wat de mogelijkheden zijn.