vliet
door vliet Aug 7, 2010 om 11:39
Computers & telefonie

Foto's

Hoe kan ik panpramafoto's bekijken.
Flasplayer werkt helaas niet.
Wat moet ik downloaden voor Vista?

2807 7 Rapporteer

genius
door genius - Aug 7, 2010 om 11:45
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo vliet,

Ik ben even gaan zoeken en heb het e.e.a. gevonden.
Er zijn verschillende vieuwers voor panoramafoto's Klik Hier zal er echt wel één voor je tussen zitten.

Succes.

G.

gsm
door gsm - Aug 7, 2010 om 20:11
5939 Antwoorden / 47 Vragen

Bij Vista wordt Fotogalerij meegeleverd. Helaas is dat programma niet al te best en daarom is het denk ik voor Windows 7 ook niet meer beschikbaar. De opvolger kan zowel voor Windows Vista als voor Windows 7 gebruikt worden en heet Windows Live Photo Gallery (of Windows Live Fotogalerij). Dat programma kan van foto's die daarvoor geschikt (overlappend) een panorama maken en dus in principe ook een panorama weergeven. Het is gratis en bij Microsoft te downloaden.

Zie ook: Panorama Viewers

fotoflex
door fotoflex - Aug 9, 2010 om 15:38
67 Antwoorden / 6 Vragen

Hoi vliet,

bovenstaande viewers zijn niet gratis, deze wel;

http://www.wpanorama.com/wpanorama.php?r=1281360598

Ik ben een maand bezig geweest met het ontdekken van alle mogelijkheden, maar in de standaardinstelling is het een hele simpele viewer, die langzaam ronddraait.
Er is een hele community aan verbonden, als je alle fotos downloadt, hoef je voorlopig niet op vakantie en kun je toch meepraten.

akkefiet
door akkefiet - Aug 9, 2010 om 15:47
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Download hier het gratis Irfanview maar eens.
Wil je een nederlandse versie dan links op Irfanview languages kliikken en de nederlanse versie aanklikken.

Vrgr. AF

akkefiet
door akkefiet - Aug 9, 2010 om 15:49
1075 Antwoorden / 10 Vragen

P.S. wel eerst de engelse versie downloaden en installeren

vliet
door vliet - Aug 9, 2010 om 17:03
3 Antwoorden / 10 Vragen

Helaas kan er niets mee

hackmann
door hackmann - Aug 9, 2010 om 21:19
38 Antwoorden / 25 Vragen

Goedenavond Vliet,

Ik weet niet of u bedoeld panorama foto's die u zelf heeft gemaakt( stitch) of van het net download. Zelfgemaakte foto's kunt u bekijken met de bij de camera mee geleverde software. Voor het gemak ga ik er vanuit dat alle fabrikanten de juiste software meeleveren om alle functies van hen camera te kunnen benutten.

vriendelijke groet,