Fout van tmobile wordt mij aangerekend
Hoi ik heb een abonement afgesloten bij Tmobile en ga vanaf het jaar 2015 tot 2017 betalen voor mijn nieuwe abonement maar door een medewerker in een tmobile shop is er een nieuwe abonement voor mij afgesloten zonder dat ik daar weet van heb dus nu zit ik van juli 1014 tot juli 2015 vast aan twee abonementen en nog eens 2015 tot 2017 nog eens eraan vast en na talloze telefoontjes gepleegd te hebben wordt mij verweten dat het mijn eigen schuld is en dat zij er niets aan kunnen veranderen.wat en wie kan mij hiermee helpen het op te lossen??
hoi ik heb eigenlijk voor dit jaar een sim only abonement maar doordat het toestel die had stuk ging ben ik dus met de vraag naar tmobile gegaan wat de mogelijkheden zijn voor een toestel,en die hadden een mooie deal voor mij , wel een toestel maar dan wel verlenging van abonement 2015 tot 2017.
Terwijl je andere abonnement dus nog tot juli 2015 liep? Dat is toch geen fout van T-Mobile. Je bent er gewoon ingetrapt.
Hoeveel ben je nu kwijt aan dat abo dat je niet gebruikt? Kun je het niet overdoen aan iemand anders? Ik neem aan dat je nu 2 simkaarten hebt en 2 telefoonnummers?
[quote=tijger1 schreef op donderdag 28 aug 2014, 20:25]Dat eerste abonnement hebt u ook die die shop afgesloten?
Rare vraag, waarom sluit u in augustus 2014 een abonnement af voor het jaar 2015/2017?
Je kunt tegenwoordig een half jaar voor afloop van het huidige contract een verlenging doen met nieuwe tarieven, toestel en abonnementkeuze.
[quote=diumenge schreef op donderdag 28 aug 2014, 21:55]Terwijl je andere abonnement dus nog tot juli 2015 liep? Dat is toch geen fout van T-Mobile. Je bent er gewoon ingetrapt.
Naïviteit ten top!
hoi @zoekster dank je voor je reaktie dat zou ik idd kunnen doen .nu maar op zoek naar iemand die het zou willen overnemen. En ja kan dat ik erin getrapt bent.maar zo ga je niet met klanten om denk ik.ik denk dat de uitleg die je geeft aan een klant heel duidelijk en uitgebreid moet zijn dat je het snapt en als je dan meegaat met het voorstel het dan je eigen keuze is maar niet op zo een manier he. ik betaal gewoon drie jaar voor een abonement nu.
En ja kan dat ik erin getrapt ben
In geval van verkoop zijn er altijd lieden die eerder aan hun provisie denken als aan de klant. Neem volgende keer een ander mee zodat je kan overleggen wat je aangeboden krijgt en wat je nodig hebt.
Hoewel ik het niet eens ben met hun handelswijze, is het dus niet hun fout. Heel vervelend voor je, maar zo is het wel. Tip. Sluit je volgende abonnement, hoewel dat nog wel even duurt, online af. Kan je je niet laten verleiden door een gladde verkoper.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer