na
door naomi74 Aug 28, 2014 om 20:16
Computers & telefonie

Fout van tmobile wordt mij aangerekend

Hoi ik heb een abonement afgesloten bij Tmobile en ga vanaf het jaar 2015 tot 2017 betalen voor mijn nieuwe abonement maar door een medewerker in een tmobile shop is er een nieuwe abonement voor mij afgesloten zonder dat ik daar weet van heb dus nu zit ik van juli 1014 tot juli 2015 vast aan twee abonementen en nog eens 2015 tot 2017 nog eens eraan vast en na talloze telefoontjes gepleegd te hebben wordt mij verweten dat het mijn eigen schuld is en dat zij er niets aan kunnen veranderen.wat en wie kan mij hiermee helpen het op te lossen??

642 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 28, 2014 om 20:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dat eerste abonnement hebt u ook die die shop afgesloten?

Rare vraag, waarom sluit u in augustus 2014 een abonnement af voor het jaar 2015/2017?

mahadma
door mahadma - Aug 28, 2014 om 20:35
11520 Antwoorden / 51 Vragen
0

Nieuw "gratis" toestel op afbetaling afgenomen in aug 2014? Iets gewijzigd die periode?

na
door naomi74 - Aug 28, 2014 om 21:52
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

hoi ik heb eigenlijk voor dit jaar een sim only abonement maar doordat het toestel die had stuk ging ben ik dus met de vraag naar tmobile gegaan wat de mogelijkheden zijn voor een toestel,en die hadden een mooie deal voor mij , wel een toestel maar dan wel verlenging van abonement 2015 tot 2017.

diumenge
door diumenge - Aug 28, 2014 om 21:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Terwijl je andere abonnement dus nog tot juli 2015 liep? Dat is toch geen fout van T-Mobile. Je bent er gewoon ingetrapt.

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2014 om 21:58
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Hoeveel ben je nu kwijt aan dat abo dat je niet gebruikt? Kun je het niet overdoen aan iemand anders? Ik neem aan dat je nu 2 simkaarten hebt en 2 telefoonnummers?

19
door 1953 - Aug 28, 2014 om 22:11
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op donderdag 28 aug 2014, 20:25]Dat eerste abonnement hebt u ook die die shop afgesloten?

Rare vraag, waarom sluit u in augustus 2014 een abonnement af voor het jaar 2015/2017?

Je kunt tegenwoordig een half jaar voor afloop van het huidige contract een verlenging doen met nieuwe tarieven, toestel en abonnementkeuze.

19
door 1953 - Aug 28, 2014 om 22:12
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op donderdag 28 aug 2014, 21:55]Terwijl je andere abonnement dus nog tot juli 2015 liep? Dat is toch geen fout van T-Mobile. Je bent er gewoon ingetrapt.

Naïviteit ten top!

na
door naomi74 - Aug 28, 2014 om 22:18
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

hoi @zoekster dank je voor je reaktie dat zou ik idd kunnen doen .nu maar op zoek naar iemand die het zou willen overnemen. En ja kan dat ik erin getrapt bent.maar zo ga je niet met klanten om denk ik.ik denk dat de uitleg die je geeft aan een klant heel duidelijk en uitgebreid moet zijn dat je het snapt en als je dan meegaat met het voorstel het dan je eigen keuze is maar niet op zo een manier he. ik betaal gewoon drie jaar voor een abonement nu.

mahadma
door mahadma - Aug 28, 2014 om 22:24
11520 Antwoorden / 51 Vragen
0

En ja kan dat ik erin getrapt ben

In geval van verkoop zijn er altijd lieden die eerder aan hun provisie denken als aan de klant. Neem volgende keer een ander mee zodat je kan overleggen wat je aangeboden krijgt en wat je nodig hebt.

diumenge
door diumenge - Aug 28, 2014 om 22:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hoewel ik het niet eens ben met hun handelswijze, is het dus niet hun fout. Heel vervelend voor je, maar zo is het wel. Tip. Sluit je volgende abonnement, hoewel dat nog wel even duurt, online af. Kan je je niet laten verleiden door een gladde verkoper.

na
door naomi74 - Aug 28, 2014 om 22:32
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

ja ik ben na 2017 genezen van abonementen. zal maar voor prepaid gaan .en ik moet zeggen de medewerkers zijn absoluut biet vriendelijk te noemen als je je probleem uitlegt,
ik kreeg te horen vandaag dat ik maar het Juridisch loket moet gaan en mevrouw u krijg een maand gratis muziek app en andere medewerker verzekerde mij om een klacht in te dienen en heeft er helemaal niks aan gedaan,dus ja ik ben genezen van abonementen.

na
door naomi74 - Aug 28, 2014 om 22:34
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

maar toch bedankt voor jullie reacties al ben ik er nog ziek van. een enkeling is zeker een drenkeling pffff.

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2014 om 22:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=naomi74 schreef op donderdag 28 aug 2014, 22:34]maar toch bedankt voor jullie reacties al ben ik er nog ziek van. een enkeling is zeker een drenkeling pffff.
Heb je deze klacht schriftelijk voorgelegd? Ik denk nl dat je dan meer kans hebt om nog wat voor elkaar te krijgen. Indien niet, doe het nog eens schriftelijk en verzoek uitdrukkelijk om een reactie binnen bijv 10 dagen. Eens zien waar men mee aankomt.

Als je ook maar een beetje bewijs hebt dat je op het verkeerde been bent gezet door die verkoper zou je nog naar de geschillencommissie Telecommunicatie kunnen gaan.

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2014 om 22:57
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Schriftelijk is ook per mail, hoeft dus geen brief te zijn.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer