na
door nankokiel Jul 2, 2011 om 12:01
Auto & vervoer

Foutje?

Ik zit me heel vaak te ergeren aan dat spotje van die naaktlopers van Zalando. Hysterische naakte vrouwen die uit hun dak gaan als er een paar schoenen naar het nudistenkamp worden gebracht en helemaal wild worden als de bezorger uit de kleren gaat. Wat ik me afvraag is het volgende. Als je het filmpje ziet heeft de bezorger drie dozen die hij moet afgeven. De beide dames grissen hem vervolgens twee uit de handen. En dan komt het. De derde doos lijkt ineens van de aardbodem te zijn verdwenen. Rara hoe kan dat.

1284 11 Rapporteer

pschaecker
door pschaecker - Jul 2, 2011 om 12:10
171 Antwoorden / 0 Vragen

U kijkt dus wel goed naar het spotje en dat is de bedoeling van Zalando :)

met vr. gr.

Paul

na
door nankokiel - Jul 2, 2011 om 12:17
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, ik ben namelijk niet zo snel op het ogenblik om dat ding weg te drukken. Ergerlijk is het namelijk wel. En als het dan ook nog fout is wordt het dubbel dom....

tdehond
door tdehond - Jul 2, 2011 om 12:27
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik ga meestal wat anders doen als er reclame is. Dus nog nooit gezien hoe de naakte dames uit hun dak gaan. :)

stacey
door stacey - Jul 2, 2011 om 12:31
10352 Antwoorden / 12 Vragen

kijk even op you tube, dan kun je hem stilzetten ;-)

3e doos staat op de grond naast de tent zo te zien........Klik Hier

chris74
door chris74 - Jul 2, 2011 om 12:41
564 Antwoorden / 44 Vragen

Het onderwerp gaat over Zalando reclame en schoenen. wat heeft dat met auto en vervoer te maken. Die schakeling mis ik geloof ik even.
En ten 2e wat is nou de daadwerkelijke vraag. Vind het meer iets voor een discussie

wv
door wvanveld - Jul 2, 2011 om 13:26
10 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom zou je je uberhaupt druk maken om zoiets?

empyria
door empyria - Jul 2, 2011 om 13:28
504 Antwoorden / 3 Vragen

Ze zijn ook helemaal niet naakt, die vrouwen, dat lijkt maar zo.

Verder zou ik geen Zalando schoenen willen bestellen al kreeg ik er geld bij!

Die sterspots zijn dramatisch!
(Zo ook hun service, heb ik al hier en daar opgevangen, maar dat terzijde).

Evengoed, Zalando weer onderwerp van gesprek...:-/

edrick3
door edrick3 - Jul 2, 2011 om 13:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@chris74,

.....En ten 2e wat is nou de daadwerkelijke vraag......

TS vraagt zich af waar de 3e doos gebleven is.

@stacey,

Inderdaad. Zo blijkt maar weer dat zo'n reclamefilmpje geen logisch geheel is.
(Wie heeft hem daar neer gezet?)

Overigens: volgens mij bedoelt TS het vervolgfilmpje: .....en helemaal wild worden als de bezorger uit de kleren gaat..... ???

Tja, dit is echt een belangrijk consumentenvraagstuk. ;-)

stacey
door stacey - Jul 2, 2011 om 13:55
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 2 jul 2011, 13:44]@@stacey,

Inderdaad. Zo blijkt maar weer dat zo'n reclamefilmpje geen logisch geheel is.
(Wie heeft hem daar neer gezet?)

Ik denk dat de dame in haar enthousiaste de 2e doos vast greep omdat haar maat daar op stond ;-)
en de bezorger geschrokken over het enthousiastme alles toen los liet en 3e doos daardoor is gevallen ;-)

birdies
door birdies - Jul 2, 2011 om 14:10
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=wvanveld schreef op zaterdag 2 jul 2011, 13:26]Waarom zou je je uberhaupt druk maken om zoiets?

Uit verveling??? Geen andere zaken om je druk over te maken???

wv
door wvanveld - Jul 2, 2011 om 14:33
10 Antwoorden / 0 Vragen

Dan heb je zeer zeker een luxe leventje :-)