he
door heufje Aug 20, 2014 om 12:53
Vrije tijd & tuin

Fox

ik heb een Humax iHDR-5050C decoder waar ik ook mee kan opnemen maar de programma's van FOX neemt hij wel op maar zodra de opname is afgelopen staat er opnamens korter dan 30sec worden niet geregistreerd,ook de pauze knop werkt niet,De vraag aan ziggo gesteld doch daar heb ik na 3 weken nog geen reactie gekregen wie weet de oplossing?

706 6 Rapporteer

ph
door philip36 - Aug 20, 2014 om 14:24
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Post uw vraag ook op
http://www.gebruikershandleiding.com/Humax-iHDR-5050C/handleiding-5-120809.html
Daar zit o.a. Willem die erg thuis is in de Humax.

valerius-2
door valerius-2 - Aug 20, 2014 om 16:13
7840 Antwoorden / 95 Vragen

KLIK voor de link

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 24, 2014 om 10:25
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=heufje schreef op woensdag 20 aug 2014, 12:53]De vraag aan Ziggo gesteld doch daar heb ik na 3 weken nog geen reactie gekregen
Dit is bij Ziggo vrij normaal, iedere vraag die niet standaard in hun systeem staat slaan ze over. Kun je niet verwachten van het personeel, dat ze dit zelf gaan beantwoorden, daarvoor moet je wel 'n bepaald niveau behalen, dat is simpelweg te duur. Er moet natuurlijk wel genoeg te graaien overblijven voor René Obermann.

valerius-2
door valerius-2 - Aug 24, 2014 om 17:55
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik neem altijd het programma wat er komt ook op dan weet ik zeker dat het compleet overkomt.

ga
door gast 1 - Dec 8, 2014 om 00:08
55 Antwoorden / 0 Vragen

Dag philip36 (en anderen)

Wederom dank voor de verwijzing. Na een update van de 5050 is dit opgelost. Echter meld deze decoder het niet als er nieuwe updates zijn, dus soms zie ik nog dat het bij mensen niet werkt. Kijk dan dus even in het menu of je de decoder kan updaten. Je kan dan Fox-HD gewoon opnemen.

Bij andere Humax modellen was dit geen probleem en werkte dit meteen al correct. Het had dus niets te maken met het feit dat dat een opname te kort zou zijn, maar zo werd het wel gemeld, omdat de 5050 Fox dus gwoon niet kón opnemen, maar daar in eerste instantie wel mee startte.

@Valerius2,

Je kan de uitlooptijd en vervroegde starttijd in het menu aanpassen, maar dat was je wellicht al duidelijk. Het is dan niet nodig ook het programma dat er op volgt op te nemen.

Mvg. Willem.

ga
door gast 1 - Dec 8, 2014 om 01:13
55 Antwoorden / 0 Vragen

Nog even het verlengen van de start en uitlooptijden voor de Humax 5050 die men vast nog eens kan gebruiken:

Opnametijden verlengen:

-Extra begintijd/eindtijd:
-Menu
-Systeeminstellingen
-Media instellingen
-Opname opties
-Extra tijden invoeren

In 'Schedule' (toets schedule, alleen aanwezig op de afstandsbediening van de 5050):
Bij Timer instellingen het programma selecteren dat verlengt moet worden en daar de eindtijd verlengen/aanpassen.

*Let op: de standaard ingestelde extra tijden voor en na de opname (start en uitlooptijden)zullen hiermee verdwijnen. Deze zul je dus handmatig even moeten aanpassen.

Een lopende opname die gaat uitlopen:
Ga naar de te verlengen opname (waar dus op dat moment de opname al loopt) en druk op REC (de opname toets onder de menu toets). In het scherm wordt dan een extra scherm met 'opnametijd' getoond. Met de pijltjestoetsen kun je die dan met 10 minuten per keer/per klik verlengen. Onderaan zie je de balk meelopen die de eindtijd aangeeft.

Mvg. Willem