he
door hemmati Oct 10, 2014 om 17:09
Computers & telefonie

Fraud by internet/TV provider Online

The company Online sells TV packages which according to what they advertise on their website should be interactive and include at least 17 HD channels. What I have received from them has no HD channel, is not interactive and misses some channels too. I have called online customer service twice. Their reply is that that know about the problem but they do not take any actions at the moments, i.e. they will not stop my contract or reimburse me and they have no idea if this problem would be solved at all. This is an obvious fraud, selling something which does not exist! How can I force Online to terminate my contract (still more than 1 year remaining)?
Thank you!

993 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

aurora1
door aurora1 - Oct 11, 2014 om 15:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

En nu even in het Nederlands op dit Nederlandse forum?

tenormin
door tenormin - Oct 11, 2014 om 15:45
16823 Antwoorden / 108 Vragen
0

[quote=hemmati schreef op vrijdag 10 okt 2014, 17:09]The company Online sells TV packages which according to what they advertise on their website should be interactive and include at least 17 HD channels. What I have received from them has no HD channel, is not interactive and misses some channels too. I have called online customer service twice. Their reply is that that know about the problem but they do not take any actions at the moments, i.e. they will not stop my contract or reimburse me and they have no idea if this problem would be solved at all. This is an obvious fraud, selling something which does not exist! How can I force Online to terminate my contract (still more than 1 year remaining)?
Thank you!

Try this first and maybe you get some answers: click here. Success.

19
door 1953 - Oct 12, 2014 om 02:47
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

You have a HD-television in house that can receive HD-channels?

19
door 1953 - Oct 12, 2014 om 02:52
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=aurora1 schreef op zaterdag 11 okt 2014, 15:21]En nu even in het Nederlands op dit Nederlandse forum?

Zal het even naar uw wens voldoen bij dezen:

Het bedrijf verkoopt Online TV-pakketten die volgens wat ze op hun website adverteren moeten worden interactief en bevatten ten minste 17 HD kanalen. Wat ik heb van hen ontvangen heeft geen HD-kanaal, is niet interactief en mist sommige kanalen ook. Ik heb online klantendienst tweemaal opgeroepen. Hun antwoord is dat die over het probleem weten maar zij Neem geen handelingen op de momenten, d.w.z. ze zullen niet stoppen met mijn contract of vergoeden me en ze geen idee hebben als zou dit probleem helemaal worden opgelost. Dit is een voor de hand liggende fraude, verkopen wat niet bestaat! Hoe kan ik Online te beëindigen van mijn contract (nog steeds meer dan 1 jaar resterende) afdwingen? Bedankt!

he
door hemmati - Oct 12, 2014 om 08:16
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Thank you 1953 for the Dutch translation. I do have a full HD TV. When I first conencted the TV decoder, I saw the resolution of the signal which was 740 or so (not full HD). As I mentioned before, the customer service of Online confirmed that they do not provide full HD (although they advertise so).

Cookies
door Cookies - Oct 12, 2014 om 08:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Van www.online.nl:

Je ontvangt HD alleen als het via het netwerk op jouw adres mogelijk is. Via Online.nl kijk je in HD Ready kwaliteit (720P).

he
door hemmati - Oct 12, 2014 om 10:35
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

OK, laten we verder in het Nederlands. Ik controleerde ons adres voor de beschikbaarheid van HD-signaal alvorens om het contract en Online zegt HD is beschikbaar in onze adres. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan aanpakken?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 12, 2014 om 17:34
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Step up to a cable service provider for decent picture and sound.
Optez pour un fournisseur de services câblés pour la bonne image et le son.
???? ????? ?????? ?????????? ????????? ??? ??? ????????? ?????? ??? ???.
Byt upp dig till en kabel tjänsteleverantör för anständiga bild och ljud.

ph
door philip36 - Oct 12, 2014 om 18:29
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

@hemmati

Waar zegt Online dat er full HD wordt geleverd?

19
door 1953 - Oct 12, 2014 om 19:52
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=hemmati schreef op zondag 12 okt 2014, 08:16]Thank you 1953 for the Dutch translation. I do have a full HD TV. When I first conencted the TV decoder, I saw the resolution of the signal which was 740 or so (not full HD). As I mentioned before, the customer service of Online confirmed that they do not provide full HD (although they advertise so).

Meen dat het probleem in uw TV-decoder zit, die waarschijnlijk allen SD-decoder is.

Believe that the problem is in your TV decoder, which is probably all SD decoder.

he
door hemmati - Oct 14, 2014 om 10:20
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

lekkerisdat: Ik kan niet overstappen naar een andere provider nu, omdat het contract met Online is een contract voor een jaar.
philip36: De website van Online adverteert tv-pakketten die ten minste 17 HD-zenders.
1953: Ik solliciteerde voor een interactief tv-abonnement met HD-kanalen. Dus ik neem aan dat ze hebben me de juiste decoder gestuurd, maar ik ben niet zeker of ze dat hebben gedaan! De klantendienst van Online bevestigd dat ze op dit moment geen HD-signaal te voorzien en ze zijn er nog mee bezig! Het probleem is dat ze verkopen HD TV-abonnement, maar bieden ze niet zo'n ding!

ph
door philip36 - Oct 14, 2014 om 10:49
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

HD betekent niet per definitie full HD maar kan ook een resolutie hebben van 1280x720 beeldlijnen. (720p).
U kunt hierover wat meer lezen op

http://en.m.wikipedia.org/wiki/High-definition_television

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mv
Mvanbarc - Apr 19, 2024 om 16:56
Winkels & webshops

Parfum over datum

Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Pa
Paul B01 - Apr 17, 2024 om 15:48
Auto & vervoer

Tussentijds opzeggen autoverzekering

Hoi Ik ben dramatisch ontevreden over FBTO, je "spreekt" daar nog slechts chatbots en beetje contact duurt vele uren. Kan ik voor formele eind datum contract weg?  Ik ben daar 36 jaar klant, DEZE autoverzekering loopt formeel tot 30-10-2024 Lees meer