Fraud by internet/TV provider Online
The company Online sells TV packages which according to what they advertise on their website should be interactive and include at least 17 HD channels. What I have received from them has no HD channel, is not interactive and misses some channels too. I have called online customer service twice. Their reply is that that know about the problem but they do not take any actions at the moments, i.e. they will not stop my contract or reimburse me and they have no idea if this problem would be solved at all. This is an obvious fraud, selling something which does not exist! How can I force Online to terminate my contract (still more than 1 year remaining)?
Thank you!
[quote=hemmati schreef op vrijdag 10 okt 2014, 17:09]The company Online sells TV packages which according to what they advertise on their website should be interactive and include at least 17 HD channels. What I have received from them has no HD channel, is not interactive and misses some channels too. I have called online customer service twice. Their reply is that that know about the problem but they do not take any actions at the moments, i.e. they will not stop my contract or reimburse me and they have no idea if this problem would be solved at all. This is an obvious fraud, selling something which does not exist! How can I force Online to terminate my contract (still more than 1 year remaining)?
Thank you!
Try this first and maybe you get some answers: click here. Success.
[quote=aurora1 schreef op zaterdag 11 okt 2014, 15:21]En nu even in het Nederlands op dit Nederlandse forum?
Zal het even naar uw wens voldoen bij dezen:
Het bedrijf verkoopt Online TV-pakketten die volgens wat ze op hun website adverteren moeten worden interactief en bevatten ten minste 17 HD kanalen. Wat ik heb van hen ontvangen heeft geen HD-kanaal, is niet interactief en mist sommige kanalen ook. Ik heb online klantendienst tweemaal opgeroepen. Hun antwoord is dat die over het probleem weten maar zij Neem geen handelingen op de momenten, d.w.z. ze zullen niet stoppen met mijn contract of vergoeden me en ze geen idee hebben als zou dit probleem helemaal worden opgelost. Dit is een voor de hand liggende fraude, verkopen wat niet bestaat! Hoe kan ik Online te beëindigen van mijn contract (nog steeds meer dan 1 jaar resterende) afdwingen? Bedankt!
Thank you 1953 for the Dutch translation. I do have a full HD TV. When I first conencted the TV decoder, I saw the resolution of the signal which was 740 or so (not full HD). As I mentioned before, the customer service of Online confirmed that they do not provide full HD (although they advertise so).
Van www.online.nl:
Je ontvangt HD alleen als het via het netwerk op jouw adres mogelijk is. Via Online.nl kijk je in HD Ready kwaliteit (720P).
OK, laten we verder in het Nederlands. Ik controleerde ons adres voor de beschikbaarheid van HD-signaal alvorens om het contract en Online zegt HD is beschikbaar in onze adres. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan aanpakken?
Step up to a cable service provider for decent picture and sound.
Optez pour un fournisseur de services câblés pour la bonne image et le son.
???? ????? ?????? ?????????? ????????? ??? ??? ????????? ?????? ??? ???.
Byt upp dig till en kabel tjänsteleverantör för anständiga bild och ljud.
[quote=hemmati schreef op zondag 12 okt 2014, 08:16]Thank you 1953 for the Dutch translation. I do have a full HD TV. When I first conencted the TV decoder, I saw the resolution of the signal which was 740 or so (not full HD). As I mentioned before, the customer service of Online confirmed that they do not provide full HD (although they advertise so).
Meen dat het probleem in uw TV-decoder zit, die waarschijnlijk allen SD-decoder is.
Believe that the problem is in your TV decoder, which is probably all SD decoder.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Parfum over datum
Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Tussentijds opzeggen autoverzekering
Hoi Ik ben dramatisch ontevreden over FBTO, je "spreekt" daar nog slechts chatbots en beetje contact duurt vele uren. Kan ik voor formele eind datum contract weg? Ik ben daar 36 jaar klant, DEZE autoverzekering loopt formeel tot 30-10-2024 Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer