Fraude bij Vakantieveiling?
Wij hebben op vakantieveiling.nl een bod gewonnen op 26/12/2012.
Wij wilden dit nu boeken maar mijn bon bleek al gereserveerd te zijn.
Na een mail aan vakantieveilingen kregen wij simpel het antwoord dat die bon al gereserveerd bleek te zijn door een meneer uit Belgie en dat was het, wij wonen ook in Belgie.
Wij hebben gereageerd dat dit toch niet kan omdat zo een bon toch een uniek nummer heeft, dus als iemand onze bon kon reserveren kunnen ze het nummer alleen maar verkregen hebben via vakantieveiling of via onze account te kraken maar in het laatste geval zal er wel meer weg zijn dan alleen die ene bon, er staan immers nog meerdere bons open.
Wij kunnen geen telefonisch contact opnemen met vakantieveilingen omdat ze enkel een 0900 nummer hebben en dat is vanuit Belgie onbereikbaar.
Wat kunnen wij nog doen ?
Uit de algemene voorwaarden
Naam ondernemer: Emesa Nederland B.V.
handelend onder de naam/namen: VakantieVeilingen.nl
Vestigings- & bezoekadres:
Spaklerweg 52
1069BA Amsterdam
Telefoonnummer: 020 760 22 06
Bereikbaarheid:
Vanaf maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 21:30 uur
Vanaf zaterdag t/m zaterdag van 10:00 uur tot 16:00 uur
Vanaf zondag t/m zondag van 13:00 uur tot 19:00 uur
E-mailadres: klantenservice@vakantieveilingen.nl
[quote=14peter schreef op zaterdag 13 apr 2013, 18:55]Uit de algemene voorwaarden
Naam ondernemer: Emesa Nederland B.V.
handelend onder de naam/namen: VakantieVeilingen.nl
Vestigings- & bezoekadres:
Spaklerweg 52
1069BA Amsterdam
Telefoonnummer: 020 760 22 06
Bereikbaarheid:
Vanaf maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 21:30 uur
Vanaf zaterdag t/m zaterdag van 10:00 uur tot 16:00 uur
Vanaf zondag t/m zondag van 13:00 uur tot 19:00 uur
E-mailadres: klantenservice@vakantieveilingen.nl
klantenservice@vakantieveilingen.nl hebben we al geprobeerd, de tel nummer schijnt niet actief te zijn, geeft raar geluid
Dat telefoonnummer was gister niet actief omdat het 19.00u was, en men op zaterdag om 16.00u naar huis gaat... Probeer het dadelijk tussen 13.00u en 19.00u nog eens.
Wij zullen het morgen moeten proberen, vandaag moeten werken en nu om 18u00 terug raar kort piepend geluid
Zet ook in elk geval je klacht op klacht.nl,daar wordt door vakantieveiling altijd gereageerd en hopelijk voor u het ook opgelost.
[quote=_connie_ schreef op zondag 14 apr 2013, 20:25]Zet ook in elk geval je klacht op klacht.nl,daar wordt door vakantieveiling altijd gereageerd en hopelijk voor u het ook opgelost.
Doen we onmiddellijk.
[quote=14peter schreef op zondag 14 apr 2013, 12:23]Dat telefoonnummer was gister niet actief omdat het 19.00u was, en men op zaterdag om 16.00u naar huis gaat... Probeer het dadelijk tussen 13.00u en 19.00u nog eens.
vandaag meerder malen nummer geprobeerd maar het werkt niet vanuit Belgie, steeds onmiddellijk rare toon.
[quote=14peter schreef op maandag 15 apr 2013, 11:24]Even voor de zekerheid; je begint wel met 0031 toch???
Probeer een met +31 (0)20-7602200
Ik ben binnengeraakt en men zegt me daar dat ik maar met het hotel in Duitsland contact moet opnemen want zij kunnen niks doen.
Ik heb gevraagd of ze dan niet met de contact konden opnemen met de persoon die de bon wel geboekt heeft maar dat willen ze niet.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Fabrieksnieuwe auto na 6 maanden kapot: welke rechten heb ik als consument?
Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter ... Lees meer
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer