wa
door wasbeer612 Mar 8, 2014 om 15:39
Voeding & gezondheid

Frisdrank

na dat mijn pete kind een blikje hello Kitty op had van ACTION werdt ze hyperactief waar ik flink van geschrokken ben .
ik heb de blikjes nader onderzocht wat mijn verbaasde was dat er de zelfde bestandsdelen in zitten als redboel !!!!!!!! .
de blikjes (hello Kitty / spiderman ) verkoop men als kinder drankje ????? .
DIT KLOPT NIET !!!!!!!!!! .
ik spreek ook namens anderen uit de buurt .
HELP HELP HELP HELP

1744 13 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Mar 8, 2014 om 16:04
4299 Antwoorden / 5 Vragen
ro
door ron530 - Mar 8, 2014 om 16:10
4084 Antwoorden / 17 Vragen

" HOAX: Hello Kitty frisdrank blijkt energie drank te zijn
Momenteel circuleert er op Facebook een waarschuwing voor de Hello Kitty drankenblikjes voor kinderen, die in feite energiedrank zouden zijn. Dit is slechts een hoax, het gaat hier helemaal niet om een energy drink aangezien deze kinderdrank geen van de typische ingrediënten voor energiedranken bevat. Zelfs het suikergehalte is erg laag. " U is wel erg gevoelig voor het gedrag van uw pete-kind. Kinderen worden van een drankje niet hyperactief. Uw eigen gedrag en bezorgdheid kunnen wel eens de oorzaak zijn van de hyperactiviteit.

pino123
door pino123 - Mar 8, 2014 om 16:16
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Om welke bestanddelen gaat het dan?

Of ben je gewoon internet aan het napapegaaien?

link

rubyn
door rubyn - Mar 8, 2014 om 16:21
146 Antwoorden / 18 Vragen

DIT IS GEEN HOAX Ik heb hier zelf ook ervaring mee. Voor een spelavond dat ik georganiseerd heb had ik ook wat prijzen gekocht (ook rare prijzen voor volwassenen, daarom ook hello kitty "frisdrank") Toen deze was gewonnen werd deze direct opgedronken en er werd er gelijk gezegd dat dit smaakte naar energy drank.

rubyn
door rubyn - Mar 8, 2014 om 16:23
146 Antwoorden / 18 Vragen

De bestandsdelen zijn inderdaad minder dan bij "echte" energy drank, maar het smaakt, ruikt er wel naar. Iedereen bij de spelavond was inderdaad verbaasd dat dit een energy drank zou zijn.

rubyn
door rubyn - Mar 8, 2014 om 16:27
146 Antwoorden / 18 Vragen

Excuses voor mijn meerdere antwoorden. Het is geen echte energydrank, maar een drank die er naar smaakt en ruikt mag naar mijn mening niet op deze manier worden verkocht.

Cookies
door Cookies - Mar 8, 2014 om 16:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hello Kitty frisdrank bevat geen taurine en cafeïne. Er wordt zelfs specifiek vermeld dat de frisdrank cafeïnevrij is.

Red Bull: cafeïnegehalte (32 mg/100 ml)

Cookies
door Cookies - Mar 8, 2014 om 16:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@wasbeer: toch niet zo goed onderzocht!

zwemmer
door zwemmer - Mar 8, 2014 om 17:40
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Waarom zoveel poeha om een product waar niemand om gevraagd heeft? Geef je kinderen een glaasje pure limonade en je bent van al dat gedachtengoed af.

tijger1
door tijger1 - Mar 8, 2014 om 18:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die onzin wordt ook alleen maar gekocht om de buitenkant. Koop een fles limonadesiroop, meng met water en klaar.

rubyn
door rubyn - Mar 8, 2014 om 18:20
146 Antwoorden / 18 Vragen

Mee eens! @zwemmer @tijger1

ma
door marijke1953 - Mar 8, 2014 om 20:03
136 Antwoorden / 3 Vragen

Weg met die troep!!!!

pi
door pieterwolters - Mar 8, 2014 om 20:55
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Maar die blikjes zijn zo lekker makkelijk..... Dat snappen jullie toch.