fl
door floppie Apr 14, 2014 om 22:25
Vrije tijd & tuin

Gamma blokhut

wie heeft er ervaring met een blokhut van gamma die geleverd wordt door outdoorlife uit gouderak?
ik heb nl zeer negatieve dingen ervaren door een slecht gecontroleerde blokhut te ontvangen en waar ik steeds lang moest wachten tot de goede onderdelen werden verstuurd.
ook het dak was niet compleet zodat ik nu ook waterschade heb aan de vloer.
wat kan ik hier nog aan doen? de blokhut kost 968.-euro

2312 13 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Apr 14, 2014 om 22:55
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Spreek de verkoper hierop aan, Gamma dus.

fl
door floppie - Apr 15, 2014 om 23:05
12 Antwoorden / 3 Vragen

dat heb ik gedaan,en gamma krijgt ook nul op het rekest.

mahadma
door mahadma - Apr 16, 2014 om 01:11
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Je hebt gekocht van Gamma, hoe die er aan komt is niet belangrijk. Je hebt dus niets te maken met Outdoorlife. Dus ga terug naar Gamma met een aangetekende brief en één gelijk met de email. Mocht de brief terug komen, dan ongeopend bewaren, net als je verzendbewijs van de brief. Stel een termijn van 14 dagen voor een fatsoenlijke oplossing en dat je anders de verkoop gaat ontbinden. Voor bijna € 1000 mag je wel iets verwachten.

fl
door floppie - Apr 16, 2014 om 22:35
12 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mahadma schreef op woensdag 16 apr 2014, 01:11]Je hebt gekocht van Gamma, hoe die er aan komt is niet belangrijk. Je hebt dus niets te maken met Outdoorlife. Dus ga terug naar Gamma met een aangetekende brief en één gelijk met de email. Mocht de brief terug komen, dan ongeopend bewaren, net als je verzendbewijs van de brief. Stel een termijn van 14 dagen voor een fatsoenlijke oplossing en dat je anders de verkoop gaat ontbinden. Voor bijna € 1000 mag je wel iets verwachten.

fl
door floppie - Apr 16, 2014 om 22:41
12 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mahadma schreef op woensdag 16 apr 2014, 01:11]Je hebt gekocht van Gamma, hoe die er aan komt is niet belangrijk. Je hebt dus niets te maken met Outdoorlife. Dus ga terug naar Gamma met een aangetekende brief en één gelijk met de email. Mocht de brief terug komen, dan ongeopend bewaren, net als je verzendbewijs van de brief. Stel een termijn van 14 dagen voor een fatsoenlijke oplossing en dat je anders de verkoop gaat ontbinden. Voor bijna € 1000 mag je wel iets verwachten.
je hebt wel gelijk mahadma,maar het ging mij juist om de tijd die het duurde bv 3 a 4 dagen voor dat ik iets om kon ruilen.de koop ontbinden gaat een beetje moeilijk omdat de blokhut al bijna helemaal staat.
maar wel bedankt voor je antwoord!

mahadma
door mahadma - Apr 17, 2014 om 10:51
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Je kan zeker wel nog een creditnota verzoeken van Gamma. Immers je betaalt voor goed en je krijgt slecht. Ga met de bedrijfsleiding in de slag.

mamamama
door mamamama - Apr 18, 2014 om 14:26
67 Antwoorden / 7 Vragen

Ha Floppie,

Ik heb een verzekering afgesloten met Proteq voor dergelijke gevallen.

Heb daar al vaker heel goede resultaten opgedaan en zelfs veel geld niet hoeven betalen. Das is de verz.maatschappij. die bemiddelt voor Proteq. Ik kreeg een jurist van Das verz. aan de lijn. Eén brief van hem naar het betreffende bedrijf was genoeg om onmiddelijk schadevrij gesteld te worden. Daar heb je momenteel niet veel aan maar misschien kun je de Gamma wijzen op die mogelijkheid? Wellicht zingen ze dan toch een toontje lager.

Heel veel suc6

fl
door floppie - Apr 18, 2014 om 23:55
12 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mamamama schreef op vrijdag 18 apr 2014, 14:26]Ha Floppie,

Ik heb een verzekering afgesloten met Proteq voor dergelijke gevallen.

Heb daar al vaker heel goede resultaten opgedaan en zelfs veel geld niet hoeven betalen. Das is de verz.maatschappij. die bemiddelt voor Proteq. Ik kreeg een jurist van Das verz. aan de lijn. Eén brief van hem naar het betreffende bedrijf was genoeg om onmiddelijk schadevrij gesteld te worden. Daar heb je momenteel niet veel aan maar misschien kun je de Gamma wijzen op die mogelijkheid? Wellicht zingen ze dan toch een toontje lager.

Heel veel suc6

fl
door floppie - Apr 18, 2014 om 23:57
12 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mamamama schreef op vrijdag 18 apr 2014, 14:26]Ha Floppie,

Ik heb een verzekering afgesloten met Proteq voor dergelijke gevallen.

Heb daar al vaker heel goede resultaten opgedaan en zelfs veel geld niet hoeven betalen. Das is de verz.maatschappij. die bemiddelt voor Proteq. Ik kreeg een jurist van Das verz. aan de lijn. Eén brief van hem naar het betreffende bedrijf was genoeg om onmiddelijk schadevrij gesteld te worden. Daar heb je momenteel niet veel aan maar misschien kun je de Gamma wijzen op die mogelijkheid? Wellicht zingen ze dan toch een toontje lager.

Heel veel suc6

bedankt voor de tip mamamama,ik ben al bezig met het hoofdkantoor van gamma in leusden.

door 1953 - Apr 19, 2014 om 04:44
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Ja, het is van Gamma! Dus valt of viel er niks van te verwachten om voor een dubbeltje op de eerste rij bij de kassa te gaan staan.

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 19, 2014 om 11:49
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Helaas komt het vaker voor, gezien de vele modellen.....

Maar de verkoper moet binnen redelijke termijn de ontbrekende leveren, foute corrigeren en beschadigde planken vervangen.

Maar ook moet U als het dak nog niet klaar is tijdig afdekken met plastic doek, of bouw folie...
Deze die ik ook voor de vloer woonkamer gebruikte en als grondzeil op camping is hier prima voor en voorkomt waterschade.

Van alle leveranciers zitten er regelmatig foutjes tussen...
Ze doen hun best om deze veel kostende nalevering te voorkomen maar helaas is en blijft het lastig handwerk een foutloos pakket te maken met zoveel verschillende planken.

fl
door floppie - Apr 20, 2014 om 00:15
12 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=1953 schreef op zaterdag 19 apr 2014, 04:44]Ja, het is van Gamma! Dus valt of viel er niks van te verwachten om voor een dubbeltje op de eerste rij bij de kassa te gaan staan.

fl
door floppie - Apr 20, 2014 om 00:18
12 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=1953 schreef op zaterdag 19 apr 2014, 04:44]Ja, het is van Gamma! Dus valt of viel er niks van te verwachten om voor een dubbeltje op de eerste rij bij de kassa te gaan staan.

waar slaat dit op 1953,voor een dubbeltje op de eerste rij gaan staan :de kosten waren 968,-euro!
wel eerst nadenken voor je wat zegt!!!!!!