pa
door partytimo Mar 14, 2014 om 16:26
Huishouden & energie

Garantie leen bakker

Goedendag,

wij hebben enige tijd geleden +/- 3 kwart jaar geleden een bank gekocht bij leen bakker met 3 jaar garantie. Nu is de bovenkant van de bank gewoon los geraakt. leen bakker stelt dat dit geen gegronde klacht voor de garantie is enig mogelijk oplossing om dit toch voor elkaar te krijgen. het is niet alsof de bank niks koste
hierbij een foto en tevens nog een verhaal op mijn FB over het onderwerp:
https://www.facebook.com/timotheus.conon?hc_location=timeline

4993 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 14, 2014 om 17:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Leen Bakker levert onder CBW voorwaarden, dus dien bij Leen Bakker een schriftelijke klacht in, aangetekend, en doe dat ook per mail. Stel een termijn dat zij contact met u opnemen om het probleem te bekijken (als dat nog niet gebeurd is). Eis een schriftelijke reactie. Als zij daarin uw claim afwijzen, kunt u een klacht indienen bij het cbw.

zoekster
door zoekster - Mar 14, 2014 om 18:02
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zou die CBW overslaan en direct naar de Geschillencommissie wonen gaan. De CBW zal niet zoveel voor u doen, misschien wel stellen dat u op zich recht heeft op garantie, maar dat wordt door Leenbakker niet ontkend. De CBW beoordeelt de zaak niet inhoudelijk. U heeft 3 maanden de tijd, nadat dit gebrek is ontstaan, om bij uw klacht in te dienen bij de GC.
Het is wel raadzaam om per aangetekende brief of mail nogmaals de klacht neer te leggen bij Leenbakker en te verzoeken om een schriftelijke reactie binnen bijv 14 dagen. Laat u niet te lang aan het lijntje houden.

klik voor de GC klik HIER
Lees goed de brochure door voor termijnen en klachtgeld.

Als u een rechtsbijstandverzekering heeft, kunt u die nu meteen inschakelen.

zoekster
door zoekster - Mar 14, 2014 om 18:19
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik bedoel, u heeft 3 maanden de tijd nadat u voor het eerst uw klacht bij Leenbakker heeft gemeld.

tenormin
door tenormin - Mar 15, 2014 om 00:43
16840 Antwoorden / 108 Vragen

Hoi partytimo, heb de foto bekeken, wat altijd een beetje moeilijk is om een en ander te onderscheiden. Is het Rotan of Mahoe? 't Ziet er 'raar' uit, dat wel maar kan je iets beter omschrijven wat er gewoon heeft losgelaten? Ik zie het n.l. niet zo goed (aandacht werd meer getrokken door alle sneakers achter de bank) ;-). Maar zonder gekheid, natuurlijk moet Leen Bakker even van zijn high horse komen en gewoon naar je klacht luisteren c.q. kijken. Die CBW is een wassen neus, voor mij dan, zijn partijdig en je hebt een fles met zuurstof nodig, m.a.w. een lange adem.