Garantie op Gaggia koffiemachine?
Ik had een Gaggia koffiemachine gekocht en die heeft de eerste 2 jaar veel mankementen gehad , na verschillende reparatie's kreeg ik aan het eind van de twee jaar garantie een geheel nieuw apparaat. Deze heeft nu ook een mankement , heb hem 29-8-2013 gekregen. Maar ik moet de reparatie zelf betalen als ik hem laat maken omdat ik bij de vorige machine al mijn garantie had gebruikt. Het is een machine van ruim €1400 dan mag je toch verwachten dat hij wel langer mee gaat ? Klopt dit dat ik dan geen garantie meer heb.
Hallo johannahelena,
..... Klopt dit dat ik dan geen garantie meer heb......
Ja, dat klopt.
Bij een reparatie/vervanging onder garantie gaat er niet opnieuw een garantieperiode in.
Met vr.gr.
je hebt gewpoon recht op een deugdelijk product, dit heb je niet gekregen, ook niet na verschillende reperaties en vervanging van het apparaat.
schrijf de verkoper een brief waarin u de overeenklomst ontbind, staan vast wel ergens voorbeeldbrieven...
Beste johannahelena,
U moet uitgaan van de aankoop datum, deze zal rond de 29-08-11 liggen.
De economische levensduur voor espressoapparaten ligt op 5 jaar ( gevonden op internet)
U heeft 4 van de 5 jaar gebruikt. Bij een reparatie zou u dan 80% van de kosten moeten dragen en de leverancier 20%.
Na de reparatie zou het apparaat nog zo'n 3 jaar mee moeten gaan. U kunt alleen beslissen of u dit de reparatie waard vindt.
met vriendelijke groet,
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer