ep
door epkebo Mar 15, 2012 om 16:03
Geldzaken & recht

Gebeld door Interim Justitia

Ik heb een probleem wat zich elk jaar opnieuw aandoet. Ik mis een aantal oproepen van een bepaald nummer en krijg vervolgens een smsje van Interim Justitia met een dossiernummer, over een onbetaalde rekening bij PWN waterbedrijf. Met het dossiernummer bij de hand bel ik en deze rekening staat op een andere naam en in een heel andere stad dan ik woon.

Nou bel ik elk jaar en leg ik elk jaar uit dat ik het niet ben en of ze mijn nummer uit het systeem willen halen, ik heb zelfs dat hele PWN waterbedrijf gebeld, maar ik wordt elk jaar gebeld. Ik vindt dit zo vervelend. Want ze blijven bellen tot ik het weer heb uitgelegd. Wat kan ik hier nou aan doen? Ik wordt gillend gek!

1417 8 Rapporteer

rapil
door rapil - Mar 15, 2012 om 16:18
433 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon NIET meer reageren.

ultraglide1998
door ultraglide1998 - Mar 15, 2012 om 16:30
149 Antwoorden / 12 Vragen

Hoe komt dat incassoburo aan uw telefoonnummer ?

Verder is het zoals Rapil al zegt...compleet negeren.

tenormin
door tenormin - Mar 15, 2012 om 16:49
16826 Antwoorden / 108 Vragen

hallo epkebo, of je doet wat rapil suggereert of je spendeert 1 x een brief aan die lui, als je tenminste een adres hebt. Telkens dat gemekker aan de telefoon brengt je kennelijk niet verder; misschien dat een zwart op wit uitleg tot hen doordringt.

hutch
door hutch - Mar 15, 2012 om 17:41
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Epkebo,

zojuist heb ik PWN benaderd per mail, hen verzocht hier aandacht aan te besteden en hier te reageren.

Gr. Hutch

jo
door jozu - Mar 16, 2012 om 09:23
72 Antwoorden / 2 Vragen

Als ik te veel lastig werd gevallen ,ander geheim telefoonnummer nemen.

Cookies
door Cookies - Mar 16, 2012 om 10:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=jozu schreef op vrijdag 16 mrt 2012, 09:23]Als ik te veel lastig werd gevallen ,ander geheim telefoonnummer nemen.

En dan niet gebruiken zeker, want hoe houd je anders een mobiel nr. geheim?

hutch
door hutch - Mar 16, 2012 om 20:29
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Epkebo,

ik heb een reactie gekregen van PWN, echter weten zij uw naam niet.

"In uw e-mail van 15 maart 2012 laat u ons weten dat een persoon steeds benaderd wordt door Intrum Justitia, maar dat het hier niet om de juiste persoon gaat. Helaas kunnen wij geen stappen ondernemen om dit probleem op te lossen, aangezien wij niet weten om wie, welk adres of dossiernummer het gaat."

Kunt u weer contact opnemen met PWN Klantencontactcentrum? Ik vermoed dat zij niet willen reageren bij dit topic.

Laat u nog weten hoe dit is afgelopen?

Succes, gr. Hutch

valerius-2
door valerius-2 - Mar 17, 2012 om 00:12
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Maak u geen zorgen hier over als u zeker weet dat u er niets mee te maken heeft.