to
door toos5 Sep 3, 2006 om 15:03
Huishouden & energie

Gebruiksaanwijzing broodbakmachine

Ik heb een broodbakmachine gekregen zonder gebruiksaanwijzing.

Ik ben er inmiddels wel achter om welk merk het gaat, afk-bm2, maar kan nergens de gebruiksaanwijzing vinden.

Wie kan mij helpen, ik kan haast niet wachten op die heerlijke broodlucht in mijn keuken.

Gr. Toos

4308 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 3, 2006 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk eens op zelfbakken.com voor lekkere recepten

ve
door verwijderd - Sep 3, 2006 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Koop bij Blokker een zelfde, en breng na copyeren apparaat ongebruikt terug...

De gebruiksaanwijzing van vele verschilllende apparaten zijn zeer matig, dus verwacht er niet teveel van..!

ve
door verwijderd - Sep 3, 2006 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Allereerst de machine die u noemt is een goede er sterker nog, ik kan over een gebruiksaanwijzing beschikken alleen niet vanaf deze plaats.

 Kijk eens verder op internet via een zoekmachine of u de fabrikant kunt vinden om daar navraag te doen.

Zie voor de kwaliteit :www.vergelijk.nl/broodbakmachine/afk/bm_2/

en Miemiem, aan broodrecepten heb je niets als je de gebuiksaanwijzing voor de machine zoekt.

ve
door verwijderd - Sep 3, 2006 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Als je weet van welke fabrikant hij is, hun aanschrijven of klantenservice bellen met vraag copie van gebruiksaanwijzing,

zet/zeg  erbij  dat je wel bereid bent hiervoor bij te dragen in de (verzend) kosten indien gewenst.

Meeste fabrikanten zijn wel bereid je dit toe te sturen (zonder kosten veelal)

Succes,

ve
door verwijderd - Sep 3, 2006 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.martex.nl/default.asp?group=10000048&SQNR=10000048

Hier staat hoe u tewerk moet gaan, het is nl. een machine van INVENTUM

ve
door verwijderd - Sep 3, 2006 om 18:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&qid=34346&cat=763

Hierboven nog een draadje

ve
door verwijderd - Sep 3, 2006 om 20:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toos,

Wat rond googlelen leverde op dat je beslist niet de enige bent die op zoek is naar deze handleiding. Op allerlei fora (variërend van bakkerwereld tot dat van ebay) wordt gevraagd om deze handleiding.

Ondanks de vele berichten in deze fora, heb ik daar geen directe link naar de bewuste handleiding kunnen vinden.

Wél heeft iemand in een reactie de site: http://www.afk-online.de genoemd, waar onder de button download de betreffende handleiding te vinden zou zijn (de respondente was over deze site zeer enthousiast). Maar de genoemde site is op dit moment "a few weeks" under construction. Daar heeft u op dit moment dus niets aan, maar wellicht is de site weer snel operationeel en kunt u (mogelijk) daar toch de handleiding downloaden.

Via de bedrijvenzoeker kwam ik voor AFK-Belnelux (in Nederland) bij het volgende adres uit:

AFK Benelux
Robert Kochlaan 532
2035 BR Haarlem

Wellicht kunt u via dit adres snel aan een handleiding geraken.

Groet Richard

ve
door verwijderd - Sep 3, 2006 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allen die zoeken naar de gebruiksaanwijzing.

Ik heb de bewuste broodbakmachine, en naar volle tevredenheid mag ik wel zeggen;-). Ik heb (dus) ook een gebruiksaanwijzing die ik eventueel wel beschikbaar wil stellen aan hen die erom vragen.

Via mijn persoonlijke gegevens (even op mijn naam klikken) vind je de site van mijn vriend en mij. Via de site kun je even contact met ons opnemen (let op is een 16/18 plus site).

We kunnen dan afspreken dat ik je de gebruiksaanwijzing in kopie toezend.

Linda

ve
door verwijderd - Sep 10, 2006 om 13:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u inmiddels over de gebruiksaanwijzing beschikt hou ik me aanbevolen.

Groeten Toos

ve
door verwijderd - Sep 10, 2006 om 13:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste toos ,

wij hebben de zelfde voor 2 jaar geleden gekocht bij mediamarkt voor €25,- en hebben de gebruiksaanwijzing nog! ik wil hem wel voor je inscannen en dan via de mail toesturen. mar.ron@hotmail.com

met vr. groet ron

ve
door verwijderd - Sep 10, 2006 om 19:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is de handleiding van de Inventum BM20. (technisch gelijk aan de AFK-BM2)
http://www.morphyrichards.co.uk/wizz400/downloads/InstructionBooklets/IB48280.PDF

ve
door verwijderd - Sep 16, 2006 om 09:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb vandaag mijn eerste brood gebakken

en hij is redelijk gelukt, wel wat compakt maar erg lekker.

Ik heb afk gebeld en het was geen enkel probleem om de gebruiksaanwijzing op te sturen.

Bij deze wil ik iederee bedanken voor de reakties en tips.

Groeten Toos

ve
door verwijderd - Sep 16, 2006 om 09:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben inmiddels voorzien maar bedankt voor de reaktie

Gr Toos

ve
door verwijderd - Sep 16, 2006 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toos,

Dank voor de terugkoppeling. Dit doen lang niet alle vragenstellers!!

Succes met bakken.

Groet Richard