hc
door hcw17 Aug 28, 2014 om 12:06
Computers & telefonie

Geen geheimnummer bij UPC

Onlangs bekende UPC dat zij in 2011 fouten hebben gemaakt. Veel geheime telefoonnummers waren toch openbaar gemaakt. Ik had het vermoeden dat het ook bij mij het geval was. Herhaaldelijk werd ik door mede werkers van UPC voor leugenaar weg gezet. Toch hebben ze onlangs toe gegeven ook bij mij die fout te hebben gemaakt. Door dit heb ik inkomsten gemist, maar ze zeggen dat ze niet aansprakelijk zijn voor schade ondanks dat ze een contract niet hebben nageleefd. Ik kan een nieuw telefoon nummer krijgen en vier tientjes vergoeding.
Is er iemand die het zelfde is overkomen en moet ik hiermee akkoord gaan?

530 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 28, 2014 om 12:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....Door dit heb ik inkomsten gemist, .....
???? Omdat je geen geheim nummer had? Vreemd!
Het omgekeerde zou nog wel kunnen (bereikbaarheid).

diumenge
door diumenge - Aug 28, 2014 om 14:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Inderdaad vreemd verhaal. Daarnaast, gaat het om een zakelijke of een particuliere aansluiting?

hc
door hcw17 - Aug 28, 2014 om 15:13
2 Antwoorden / 1 Vragen

Aanvulling op mijn vraag van UPC. Het telefoon nummer is een privé nummer. het was een geheim nummer vanwege mijn werk. ik ga verder niet te diep op de zaak in, maar doordat mijn telefoonnummer gewoon op te vragen was bij inlichtingen en in het telefoonboek stond, heeft mijn toenmalige werkgever mij telefonisch bedreigd omdat ik dingen had ontdek die niet in het openbaar mochten komen. Hier door ben ik mijn baan verloren en heb nu een uitkering.Was mijn nummer inderdaad geheim geweest, dan had ik nu of nog een baan gehad, of een grotere uitkoopsom gekregen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 28, 2014 om 15:19
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Dat wordt dan UPC voor de rechter slepen, aanpakken dat tuig!

ps telefonie bij UPC is veel te duur, kun je beter externe onderbrengen, helemaal makkelijk als je toch 'n nieuw nummer wilt.

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2014 om 15:22
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Uw verhaal zo lezende denk ik dat u geen enkele kans maakt op meer vergoeding dan u nu heeft gekregen.