co
door corencoby Aug 6, 2015 om 11:07
Computers & telefonie

Geen geluid bij windows 10

Hallo, ik heb windows 10 geinstaleerd, doet het heel goed, maar het geluid doet het niet. Wat moet ik instaleren om het te krijgen. Geeft aan dat er nog wat ontbreekt. Wie kan mij helpen. Vrg cor

33251 10 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 6, 2015 om 11:54
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Corencoby,
Open de probleemoplosser Geluid afspelen door te klikken op de knop StartAfbeelding van de knop Start en vervolgens op Configuratiescherm. Typ probleemoplosser in het zoekvak en klik vervolgens op Probleemoplossing. Klik onder Hardware en geluiden op Problemen met het afspelen van audio oplossen.? Beheerdersmachtiging vereistAls u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.
Gevonden op Google. Succes.
Vr, gr.

edrick3
door edrick3 - Aug 6, 2015 om 11:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo corencoby,

..... Geeft aan dat er nog wat ontbreekt......
WAT wordt er dan aangegeven?

rots92
door rots92 - Aug 6, 2015 om 19:49
157 Antwoorden / 3 Vragen

Ook ik heb geen geluid, ben benieuwd naar de oplossing, want de oplosser van problemen heeft de oplossing {nog} niet.

crewmember
door crewmember - Aug 7, 2015 om 09:16
1040 Antwoorden / 0 Vragen

laptop of desktop?

In beide gevallen lijkt het me oplosbaar door de audio drivers te installeren.

Post even exact welk merk en typenummer desktop/laptop je hebt dan zoeken wij de goede drivers op.

co
door corencoby - Aug 7, 2015 om 10:06
22 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo,
merk pc is hp desktop.
hp paviljon 7000 series.
model p7 1040nl.
ik hoop dat dat voor u voldoende is. veel mensen zitten met hetzelfde probleem.
in afwachting vrg COR.

Cookies
door Cookies - Aug 7, 2015 om 10:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=corencoby schreef op vrijdag 7 aug 2015, 10:06]Hallo,
merk pc is hp desktop.
hp paviljon 7000 series.
model p7 1040nl.
ik hoop dat dat voor u voldoende is. veel mensen zitten met hetzelfde probleem.
in afwachting vrg COR.

Je kunt hier KLIK even checken of er nieuwere drivers (o.a. voor audio) beschikbaar zijn. Zo ja, dan installeren.

Of check Windows Update voor Win10 drivers, zoals vermeld op HP site: quote: Op zoek naar Windows 10 drivers? Als U Windows 10 hebt, gebruik dan Windows Update om drivers te downloaden. Binnenkort meer Windows 10 drivers.

zoekster
door zoekster - Aug 7, 2015 om 10:30
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Er schijnt nog een forse update te komen voor W10, misschien dat dat ook nog wat kan helpen. KLIK

co
door corencoby - Aug 9, 2015 om 15:21
22 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo allemaal die gereageert hebben.
Het probleem is opgelost.
Terug gesteld op windows 7.
Daarna weer windows 10 er op gezet, maar nu met behoud van alles.
Alles werkt weer, ook geluid, en hij doet het beter dan de eerste keer.
Dit voor iedereen die het zelfde probleem hebben.
Instaleren met behoud van alles.
Dank iedereen voor de antwoorden.
VRG COR

edrick3
door edrick3 - Aug 9, 2015 om 15:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=corencoby schreef op zondag 9 aug 2015, 15:21]Hallo allemaal die gereageert hebben.
Het probleem is opgelost.
Terug gesteld op windows 7.
Daarna weer windows 10 er op gezet, maar nu met behoud van alles.
Alles werkt weer, ook geluid, en hij doet het beter dan de eerste keer.
Dit voor iedereen die het zelfde probleem hebben.
Instaleren met behoud van alles.
Dank iedereen voor de antwoorden.
VRG COR

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

door 1953 - Aug 9, 2015 om 20:05
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Had ik ook regelmatig dat het geluid wegviel.

Configuratiescherm > geluid > keuze maken: luidsprekers of die andere (HDMI) beeldscherm.
De laatste beeldscherm en testen via eigenschappen.