ci
door ciskahoegen Apr 10, 2010 om 19:54
Geldzaken & recht

Geen Hypotheek door BKR registratie gekregen door Telfort over een bedrag van 90 euro

Afgelopen week zijn wij via de bank, omdat wij bezig zijn met een hypotheek erachter gekomen dat wij een bkr registratie hebben door het te laat betalen van een rekening aan Telfort in 2008. Wij zijn dit gaan uitzoeken en uit onze administratie blijkt dat wij de desbetreffende rekening 1 dag eerder hebben betaald dan dat wij de brief van het incassobureau kregen. Waarschijnlijk heeft dit elkaar gekruisd en is de BKR registratie toch al doorgevoerd. Wij hadden in die tijd veel problemen met Telfort, teveel om hier te beschrijven, maar oa de trage en moeizame afhandeling van vragen/klachten.
Het gevolg is dat wij nu als dit niet terug gedraaid zou kunnen worden nog 4 jaar(registratie staat voor 5 jaar) moeten wachten om een hypotheek af te kunnen sluiten. Gevangen voor 5 jaar voor 1 rekening die volgens hun administratie te laat werd betaalt, maar door ons met een reden(moeizame afhandelingen en wij kregen ons geld niet terug wat we tegoed hadden)
Wij hebben al contact opgenomen met Telfort en ze gaan er naar kijken en dat duurt ongeveer 15 dagen. Door onze geschiedenis met Telfort hebben we hier weinig vertrouwen in. Heeft iemand hier ervaring mee/kan ons helpen zodat het sneller gaat?

640 1 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 10, 2010 om 19:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

....DUBBELPOST.... klik hier