cees60
door cees60 Apr 17, 2014 om 19:30
Computers & telefonie

Geen internet met Sitecom homepluggen

Maak met mijn 2 modems (W7 ult en W8) gebruik van Sitecom homepluggen (LN-507 en LN-509). Het gebeurt nu regelmatig dat ik geen internetverbinding heb. Probleemoplossing via icoontje in de taakbalk werkt niet. Moet steeds een van de twee pluggen uit het stopcontact verwijderen (ca. 10 sec) en dan weer inpluggen. In één geval moest ik het modem resetten. Is er een manier om dit regelmatig voorkomend probleem uit de wereld te helpen? Alvast dank voor iedere suggestie.

371 3 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 17, 2014 om 19:53
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Waarom 2 modems?

ekiem
door ekiem - Apr 17, 2014 om 20:17
676 Antwoorden / 100 Vragen

Heeft uw p.c het altijd goed gedaan met de home plugs?
Ik heb nl de volgende ervaring....alles deed het prima maar na de aanschaf van een " nieuwe " p.c deden de home plugs het niet meer. Raar maar waar. Andere plugs gebruikt ( geleend ) en alles werkte weer. De home plugs zijn door gemeten en zijn niet stuk., Probleem schijnt te liggen in het feit dat deze plugs het blijkbaar niet doen met andere p.c.

Ekiem

cees60
door cees60 - Apr 19, 2014 om 14:12
362 Antwoorden / 216 Vragen

lekkerisdat
Bedoel met 2 modems twee pc's. Een gebruik ik als testmachine, de andere is mijn werkpaard.
Ekiem
Beide pc's hebben het in het begin goed gedaan. Het klopt wel dat ik ca. 6 maanden geleden een nieuwe heb aangeschaft. Zou het probleem wel eens kunnen zijn. Ga nog verder zoeken.
Beiden dank voor de reactie.