cees60
door cees60 Apr 17, 2014 om 19:30
Computers & telefonie

Geen internet met Sitecom homepluggen

Maak met mijn 2 modems (W7 ult en W8) gebruik van Sitecom homepluggen (LN-507 en LN-509). Het gebeurt nu regelmatig dat ik geen internetverbinding heb. Probleemoplossing via icoontje in de taakbalk werkt niet. Moet steeds een van de twee pluggen uit het stopcontact verwijderen (ca. 10 sec) en dan weer inpluggen. In één geval moest ik het modem resetten. Is er een manier om dit regelmatig voorkomend probleem uit de wereld te helpen? Alvast dank voor iedere suggestie.

371 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 17, 2014 om 19:53
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Waarom 2 modems?

ekiem
door ekiem - Apr 17, 2014 om 20:17
676 Antwoorden / 100 Vragen
0

Heeft uw p.c het altijd goed gedaan met de home plugs?
Ik heb nl de volgende ervaring....alles deed het prima maar na de aanschaf van een " nieuwe " p.c deden de home plugs het niet meer. Raar maar waar. Andere plugs gebruikt ( geleend ) en alles werkte weer. De home plugs zijn door gemeten en zijn niet stuk., Probleem schijnt te liggen in het feit dat deze plugs het blijkbaar niet doen met andere p.c.

Ekiem

cees60
door cees60 - Apr 19, 2014 om 14:12
362 Antwoorden / 216 Vragen
0

lekkerisdat
Bedoel met 2 modems twee pc's. Een gebruik ik als testmachine, de andere is mijn werkpaard.
Ekiem
Beide pc's hebben het in het begin goed gedaan. Het klopt wel dat ik ca. 6 maanden geleden een nieuwe heb aangeschaft. Zou het probleem wel eens kunnen zijn. Ga nog verder zoeken.
Beiden dank voor de reactie.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer