Geen krant
wij zijn al jaren lid van de krant de telegraaf ,als je heel vaak de krant niet ontvangt .Dan bel je de krant en dan wordt er 1x de kosten van de krant van je abonnement verrekend .Nog niet zo lang geleden werd de krant na bezorgd .Ik betaal dus voor een krant die ik niet krijg .Dit is dus lekker makkelijk. De bezorger die gaat vrolijk verder en er gebeurt verder niks .En ik kan bellen met de telegraaf en er gebeurt gewoon niks. ik vindt dit een schande . met dank aan de telegraaf.
Wat ik uit je verhaal begrijp is dat als je de krant niet ontvangt, dat dit verrekend wordt. Dan betaal je dus niet voor een krant die je niet krijgt. Je hebt alleen nog het ongemak. Nabezorgen is natuurlijk heel duur, dus niet raar dat ze dat niet doen.
Geen enkele krant wordt nog na bezorgd, dat is niet meer van deze tijd. Je kunt dan voor 1 dag de krant digitaal lezen.
Hoe zit het met de compensatie van mijn bezorgklacht?
Heeft u De Telegraaf niet ontvangen dan compenseren wij uw klacht door uw abonnementsperiode met één dag te verlengen. Hierdoor zal de eerstvolgende betaaldatum opschuiven. U ontvangt zo altijd het aantal kranten waar u recht op heeft.
Bovendien krijgt u automatisch gratis dag toegang om De Telegraaf te lezen op uw laptop of computer of Apple en Android smartphone en tablet. U kunt inloggen met gebruikersnaam: Telegraaf en als wachtwoord uw postcode en huisnummer.
Hoe lees ik, na melden van mijn bezorgklacht, de krant digitaal?
Naast het compenseren van het niet bezorgen van uw krant, door uw huidige abonnementsperiode met één bezorgdag te verlengen, kunt u De Telegraaf gratis digitaal lezen. Dit kan via uw:
- Smartphone en tablet via De Telegraaf Krant app.
- Computer via Telegraaf-i.
[quote=getty schreef op zaterdag 7 nov 2015, 10:16]Als u het er niet mee eens bent, kunt u natuurlijk gewoon uw abonnement opzeggen.
[quote=getty schreef op zaterdag 7 nov 2015, 10:16]Als u het er niet mee eens bent, kunt u natuurlijk gewoon uw abonnement opzeggen.
dat zou heel makkelijk zijn .probleem opgelost??
[quote=robben schreef op zaterdag 7 nov 2015, 10:26][quote=getty schreef op zaterdag 7 nov 2015, 10:16]Als u het er niet mee eens bent, kunt u natuurlijk gewoon uw abonnement opzeggen.
dat zou heel makkelijk zijn .probleem opgelost??
De keus is aan u. Ze gaan voor u echt het na bezorgen van kranten niet opnieuw invoeren.
Hallo robben,
Het niet ontvangen van een krant is best vervelend, zeker op zaterdag.
Kan natuurlijk een keertje gebeuren en dan word je daarvoor gecompenseerd.
Komt het vaker voor dan zou ik zeker aan de bel trekken: dan moet de bezorger aangesproken worden.
In een voorkomend geval de krant in een boekwinkel o.i.d. kopen.
Met vr.gr.
Als het vaak voorkomt bij een bepaalde bezorger wordt die er echt wel op aangesproken. De Telegraaf heeft er immers ook niks aan als klanten niet hoeven te betalen.
Alle kranten hebben deze regeling. Ik vind het een prima oplossing, want toen de krant nabezorgd werd kon ik hem pas 's avonds lezen en dan belandde hij ongelezen in de papierbak.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer