me
door meta Jul 2, 2012 om 13:20
Computers & telefonie

(Geen) reparatie Apple i-Pad

Het is eigenlijk geen vraag, maar een opmerking:

Een tijdje geleden liet mijn kleindochter mijn i-Pad op de tegels vallen. Resultaat: gebroken glas.

Ben naar het i-Center XL van Apple in Uitgeest geweest. Ik kreeg zwart op wit dat de i-Pad niet gerepareerd kon worden en compleet vervangen moest worden.
Uiteraard accepteerde de verzekering dit niet.

Na enig zoeken heb ik een bedrijf in de buurt gevonden die er keurig netjes een nieuw glas erin gezet heeft.

Zo wordt Apple rijk. Het is te gek voor woorden.

477 2 Rapporteer

jo
door jorisw - Jul 2, 2012 om 13:48
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=meta schreef op maandag 2 jul 2012, 13:20]Het is eigenlijk geen vraag, maar een opmerking:

Een tijdje geleden liet mijn kleindochter mijn i-Pad op de tegels vallen. Resultaat: gebroken glas.

Ben naar het i-Center XL van Apple in Uitgeest geweest. Ik kreeg zwart op wit dat de i-Pad niet gerepareerd kon worden en compleet vervangen moest worden.
Uiteraard accepteerde de verzekering dit niet.

Na enig zoeken heb ik een bedrijf in de buurt gevonden die er keurig netjes een nieuw glas erin gezet heeft.

Zo wordt Apple rijk. Het is te gek voor woorden.

En die reparateur garandeert nu ook dat het apparaat zonder problemen blijft werken? Als iets op een tegelvloer valt is de kans groot dat er door de impact ook intern zaken zijn beschadigd.

he
door henkhh - Jul 3, 2012 om 23:27
174 Antwoorden / 0 Vragen

Jorisw,

Apple garandeerd alleen dat het apparaat vervangen moet worden. Uit het verhaal van meta begrijp ik dat hij het verder goed doet dus zolang hij werkt is dit een veel betere en goedkopere oplossing. Apple is naast duur ook nog eens slecht in service ik spreek uit ervaring.

Henk