oz
door ozijlstra Nov 26, 2015 om 11:53
Vakantie & reizen

Geen teruggaaf abonnements geld

Ik heb een probleem met Sanoma, ik heb via internet in een abonnement met 2 kaarten voor de woonbeurs besteld en betaald. maar geen abonnement en kaarten gekregen. naar veel gebel en opsturen duplicaat betaling ontving ik op 24-09 mijn geld terug.
ik moest op de website het opnieuw proberen op 18-09-15 opnieuw via de website kaarten en abonnement af gesloten
ik heb met moeite ging eerst niet goed de kaarten kunnen uitprinten voor € 45,00 . maar weer geen bevestiging van abonnement ontvangen. naar herhaaldelijk gebel weer een abonnement besteld met accept giro kaart voor 1 seizoen.
nu is het 26/11/2015 met het sturen 2x van kopie betaling
via de bank/website heb ik na diverse telefoontjes nog geen geld terug ontvangen dit gaat dan financeteambackoff deze ontvangen de mail met kopieën maar ik hoor verder niets diverse keren gebeld ( namen va wie ik gesproken heb bezit ik) maar ik blijf wachten elke keer smoes meneer het is druk en er word aan gewerkt,
nu zo.n 2 maanden later nog geen bericht van Sanoma zelfs niet van dat ik contact met hen heb gehad .
Ik heb nog steeds € 45,00 tegoed maar ontvang niets, ik weet niet hoe ik hiermee verder mee moet om mijn eigen geld terug te ontvangen kunt u mij helpen?
hr..Zijlstra

470 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita567
door marita567 - Nov 26, 2015 om 12:28
1576 Antwoorden / 17 Vragen
0

Kijk hier wat uw rechten zijn bij aankoop op Internet scroll naar beneden , zie daar antwoord .
klik hier

Met vr,gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer