Geen teruggaaf abonnements geld
Ik heb een probleem met Sanoma, ik heb via internet in een abonnement met 2 kaarten voor de woonbeurs besteld en betaald. maar geen abonnement en kaarten gekregen. naar veel gebel en opsturen duplicaat betaling ontving ik op 24-09 mijn geld terug.
ik moest op de website het opnieuw proberen op 18-09-15 opnieuw via de website kaarten en abonnement af gesloten
ik heb met moeite ging eerst niet goed de kaarten kunnen uitprinten voor € 45,00 . maar weer geen bevestiging van abonnement ontvangen. naar herhaaldelijk gebel weer een abonnement besteld met accept giro kaart voor 1 seizoen.
nu is het 26/11/2015 met het sturen 2x van kopie betaling
via de bank/website heb ik na diverse telefoontjes nog geen geld terug ontvangen dit gaat dan financeteambackoff deze ontvangen de mail met kopieën maar ik hoor verder niets diverse keren gebeld ( namen va wie ik gesproken heb bezit ik) maar ik blijf wachten elke keer smoes meneer het is druk en er word aan gewerkt,
nu zo.n 2 maanden later nog geen bericht van Sanoma zelfs niet van dat ik contact met hen heb gehad .
Ik heb nog steeds € 45,00 tegoed maar ontvang niets, ik weet niet hoe ik hiermee verder mee moet om mijn eigen geld terug te ontvangen kunt u mij helpen?
hr..Zijlstra
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer