vd
door vdl Nov 8, 2014 om 19:55
Vrije tijd & tuin

Geen verpakking van Bol.com bij levering speelgoed

Vandaag goederen geleverd gekregen van Bol.com. 1 doos werd geleverd in de originele verpakking:Beste Bol.com, Deze brief naar Bol.com gestuurd na contact te hebben gehad met de klantenservice:

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat mijn bestelling zonder verpakking van Bol.com bij mij wordt afgeleverd.
Ik heb gisteren voor ongeveer 300 euro cadeautjes voor de Sint bij u besteld en wat schetst mijn verbazing???? Het wordt gewoon in de originele verpakking van Playmobile bij mij aan de deur afgeleverd, met m'n dochter van 5 jaar aan mijn zij. U snapt natuurlijk wel dat mijn dochter dolblij was....... Ik kon natuurlijk moeilijk verkopen aan haar dat de sint dit al heeft langs gebracht!!!!! Met als gevolg dat ze er nu mee aan het spelen is. Ik heb een medewerker van de klantenservice gesproken en deze zegt dat dit de normale gang van zaken is als de doos stevig genoeg is. Ik heb dit nog nooit meegemaakt zolang ik bij jullie goederen bestel!!! Het was bij haar ook niet bekend dat hier al eerder door anderen over is geklaagd. Dit kan ik me niet voorstellen. Het is toch logisch, vooral in deze periode, dat cadeau's niet gezien mogen worden door de kinderen. Dit cadeau (119 euro) was een rib uit m'n lijf en ik ben financieel niet in staat om nog zo iets te kopen voor 5 december. Maar al was ik het wel dan vind ik het nog belachelijk hoe de gang van zaken is en hoe ik afgewimpeld ben. Mevrouw van de klantenservice zei dat als er evt meer klachten binnen komen , dan gaan we een keer om de tafel zitten bij Bol.com om dit te bespreken. Met als slot, "fijn weekend". Nou, dat is eventjes goed verpest. Ik hoop dat jullie hier alsnog op terug komen want deze service ken ik niet van Bol.com.

Wat vinden jullie hiervan?

2057 10 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Nov 8, 2014 om 23:55
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Hoezo: hoe is het mogelijk? U had uw kind van 5 toch even weg kunnen sturen zodat ze het niet kon zien? Vind het eigenlijk een "bezopen" vraag, excuses daarvoor, maar u bent toch baas in eigen huis? Tenzij dochter "prinses" is; nogmaals, wegsturen ener niet mee moeten laten spelen. U bent de leidraad, opvoedkundige, niet Bol.com.

richard83
door richard83 - Nov 9, 2014 om 10:58
386 Antwoorden / 28 Vragen

Snap dat vraag niet helemaal! Of ligt het aan mij?

Maar als je iets besteld komt het altijd in de originele verpakking hoor. € 119 euro ??? Sorrie vind dat wel erg duur voor een 5 jarige kind.

diumenge
door diumenge - Nov 9, 2014 om 11:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=richard83 schreef op zondag 9 nov 2014, 10:58]Snap dat vraag niet helemaal! Of ligt het aan mij?

Maar als je iets besteld komt het altijd in de originele verpakking hoor. € 119 euro ??? Sorrie vind dat wel erg duur voor een 5 jarige kind.
Om de Playmobile doos zat geen doos van bol.com.

me
door mein33 - Nov 9, 2014 om 11:42
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik kan mij heel goed begrijpen dat u teleurgesteld bent over de verzending door Bol.com (is AH trouwens).
Maar u kunt van Bol.com toch niet verwachten dat ze zover met u meedenken dat het hier wel eens om een Sinterklaascadeau kon gaan.
Het Sinterklaascadeau is onverwacht geen Sinterklaascadeau meer maar een gewoon tussendoor cadeau geworden. Naar ik hoop heeft uw dochtertje er veel plezier van.
En voor het Sinterklaas feest hoeft u echt geen cadeau meer te kopen met een vergelijkbare waarde.
Uw dochtertje zal even blij zijn met een leuk cadeautje van onder de € 25.00.
Een kind van 5 jaar heeft gelukkig nog helemaal geen weet van de waarde die een cadeautje vertegenwoordigd.

vd
door vdl - Nov 10, 2014 om 11:54
4 Antwoorden / 1 Vragen

De warme douche voor Bol.com!
Ik ben gebeld door het hoofdkantoor van Bol.com dat dit niet had mogen gebeuren. En dat het vandaag nog in de vergadering wordt besproken dat de medewerkers hier weer alerter mee om moeten gaan. En ik werd bedankt voor het meedenken. Super! Dit is wat ik wilde bereiken :-)

vd
door vdl - Nov 10, 2014 om 11:59
4 Antwoorden / 1 Vragen

Mein, dank u wel voor de fijne reactie

zoekster
door zoekster - Nov 10, 2014 om 12:13
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik kan dit wel meevoelen. Het is nu toevallig een sinterklaascadeautje, maar het had ook een verjaardagscadeautje kunnen zijn. Ook dan is het niet leuk als een kind dat al voortijdig ziet.

Het verbaast me overigens wel. Alles wat ik tot nu toe bij Bol.com heb besteld had altijd de bol.com verpakking om de originele verpakking heen.

vd
door vdl - Nov 10, 2014 om 12:35
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ja zoekster, normaliter krijg je om alles wat je besteld bij Bol.com een Bol.com-
verpakking. het was door de hectiek eventjes mis gegaan. Kan gebeuren.

me
door mein33 - Nov 10, 2014 om 13:00
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=vdl schreef op maandag 10 nov 2014, 11:54]De warme douche voor Bol.com!
Ik ben gebeld door het hoofdkantoor van Bol.com dat dit niet had mogen gebeuren. En dat het vandaag nog in de vergadering wordt besproken dat de medewerkers hier weer alerter mee om moeten gaan. En ik werd bedankt voor het meedenken. Super! Dit is wat ik wilde bereiken :-)

@vdl,

En, is het voor wat Bol.com betreft alleen hierbij gebleven !!
Geen kleine genoegdoening toegezegd gekregen aangezien u, door de door hen toegegeven fout, alsnog een ander Sinterklaas cadeautje voor uw dochtertje moet gaan kopen.
Wel een beetje "kniep" van Bol.com om zich er, na hetgeen u allemaal heeft ondernomen, op zo'n manier van af te maken.

Vr.gr. mein33

vd
door vdl - Nov 10, 2014 om 13:45
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb inderdaad ook een cadeaubon gekregen. Echt ontzettend netjes. Het vertegenwoordigd niet de waarde van het vorige cadeau maar dat is ook absoluut niet mijn bedoeling geweest. Tenslotte heeft ze die buit al binnen... :-) Genoeg in ieder geval om een leuk cadeau voor 5 dec van te kopen.