Geen verpakking van Bol.com bij levering speelgoed
Vandaag goederen geleverd gekregen van Bol.com. 1 doos werd geleverd in de originele verpakking:Beste Bol.com, Deze brief naar Bol.com gestuurd na contact te hebben gehad met de klantenservice:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat mijn bestelling zonder verpakking van Bol.com bij mij wordt afgeleverd.
Ik heb gisteren voor ongeveer 300 euro cadeautjes voor de Sint bij u besteld en wat schetst mijn verbazing???? Het wordt gewoon in de originele verpakking van Playmobile bij mij aan de deur afgeleverd, met m'n dochter van 5 jaar aan mijn zij. U snapt natuurlijk wel dat mijn dochter dolblij was....... Ik kon natuurlijk moeilijk verkopen aan haar dat de sint dit al heeft langs gebracht!!!!! Met als gevolg dat ze er nu mee aan het spelen is. Ik heb een medewerker van de klantenservice gesproken en deze zegt dat dit de normale gang van zaken is als de doos stevig genoeg is. Ik heb dit nog nooit meegemaakt zolang ik bij jullie goederen bestel!!! Het was bij haar ook niet bekend dat hier al eerder door anderen over is geklaagd. Dit kan ik me niet voorstellen. Het is toch logisch, vooral in deze periode, dat cadeau's niet gezien mogen worden door de kinderen. Dit cadeau (119 euro) was een rib uit m'n lijf en ik ben financieel niet in staat om nog zo iets te kopen voor 5 december. Maar al was ik het wel dan vind ik het nog belachelijk hoe de gang van zaken is en hoe ik afgewimpeld ben. Mevrouw van de klantenservice zei dat als er evt meer klachten binnen komen , dan gaan we een keer om de tafel zitten bij Bol.com om dit te bespreken. Met als slot, "fijn weekend". Nou, dat is eventjes goed verpest. Ik hoop dat jullie hier alsnog op terug komen want deze service ken ik niet van Bol.com.
Wat vinden jullie hiervan?
Hoezo: hoe is het mogelijk? U had uw kind van 5 toch even weg kunnen sturen zodat ze het niet kon zien? Vind het eigenlijk een "bezopen" vraag, excuses daarvoor, maar u bent toch baas in eigen huis? Tenzij dochter "prinses" is; nogmaals, wegsturen ener niet mee moeten laten spelen. U bent de leidraad, opvoedkundige, niet Bol.com.
Snap dat vraag niet helemaal! Of ligt het aan mij?
Maar als je iets besteld komt het altijd in de originele verpakking hoor. € 119 euro ??? Sorrie vind dat wel erg duur voor een 5 jarige kind.
[quote=richard83 schreef op zondag 9 nov 2014, 10:58]Snap dat vraag niet helemaal! Of ligt het aan mij?
Maar als je iets besteld komt het altijd in de originele verpakking hoor. € 119 euro ??? Sorrie vind dat wel erg duur voor een 5 jarige kind.
Om de Playmobile doos zat geen doos van bol.com.
Ik kan mij heel goed begrijpen dat u teleurgesteld bent over de verzending door Bol.com (is AH trouwens).
Maar u kunt van Bol.com toch niet verwachten dat ze zover met u meedenken dat het hier wel eens om een Sinterklaascadeau kon gaan.
Het Sinterklaascadeau is onverwacht geen Sinterklaascadeau meer maar een gewoon tussendoor cadeau geworden. Naar ik hoop heeft uw dochtertje er veel plezier van.
En voor het Sinterklaas feest hoeft u echt geen cadeau meer te kopen met een vergelijkbare waarde.
Uw dochtertje zal even blij zijn met een leuk cadeautje van onder de € 25.00.
Een kind van 5 jaar heeft gelukkig nog helemaal geen weet van de waarde die een cadeautje vertegenwoordigd.
De warme douche voor Bol.com!
Ik ben gebeld door het hoofdkantoor van Bol.com dat dit niet had mogen gebeuren. En dat het vandaag nog in de vergadering wordt besproken dat de medewerkers hier weer alerter mee om moeten gaan. En ik werd bedankt voor het meedenken. Super! Dit is wat ik wilde bereiken :-)
Ik kan dit wel meevoelen. Het is nu toevallig een sinterklaascadeautje, maar het had ook een verjaardagscadeautje kunnen zijn. Ook dan is het niet leuk als een kind dat al voortijdig ziet.
Het verbaast me overigens wel. Alles wat ik tot nu toe bij Bol.com heb besteld had altijd de bol.com verpakking om de originele verpakking heen.
Ja zoekster, normaliter krijg je om alles wat je besteld bij Bol.com een Bol.com-
verpakking. het was door de hectiek eventjes mis gegaan. Kan gebeuren.
[quote=vdl schreef op maandag 10 nov 2014, 11:54]De warme douche voor Bol.com!
Ik ben gebeld door het hoofdkantoor van Bol.com dat dit niet had mogen gebeuren. En dat het vandaag nog in de vergadering wordt besproken dat de medewerkers hier weer alerter mee om moeten gaan. En ik werd bedankt voor het meedenken. Super! Dit is wat ik wilde bereiken :-)
@vdl,
En, is het voor wat Bol.com betreft alleen hierbij gebleven !!
Geen kleine genoegdoening toegezegd gekregen aangezien u, door de door hen toegegeven fout, alsnog een ander Sinterklaas cadeautje voor uw dochtertje moet gaan kopen.
Wel een beetje "kniep" van Bol.com om zich er, na hetgeen u allemaal heeft ondernomen, op zo'n manier van af te maken.
Vr.gr. mein33
Ik heb inderdaad ook een cadeaubon gekregen. Echt ontzettend netjes. Het vertegenwoordigd niet de waarde van het vorige cadeau maar dat is ook absoluut niet mijn bedoeling geweest. Tenslotte heeft ze die buit al binnen... :-) Genoeg in ieder geval om een leuk cadeau voor 5 dec van te kopen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer