he
door heijmans2000 Oct 21, 2014 om 14:17
Elektronica & tv

Gegevens Maxgear MG 2600 Eindversterker.

Beste techneuten onder ons.

Ik kan op internet nergens gegevens vinden van de Maxgear MG 2600 eindversterker. 8ohm. Stroomverbruik 1000w.

Wie heeft die toevallig, of een link er naar toe.

Als ik de fuse 6,3 x 220 v ga tellen, kom ik op een max uit van 1386. Dat zal dan wel piek zijn, en kan overeenkomen met het typenummer.

Het is nogal een zware eindversteker met flink wat grote onderdelen en printplaat.
Dus GEEN skytec print ter grootte van een pakje cigaretten die 2x500w zou moeten leveren, maar das de vraag niet.

Ben dus eigenlijk op zoek naar de specs.

Alvast bedankt voor het reageren.

Groet, Paul.

558 1 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Oct 22, 2014 om 11:54
7342 Antwoorden / 14 Vragen

Op marktplaats wordt er een aangeboden, misschien dat de verkoper je verder kan helpen.