be
door beesie Jun 9, 2015 om 08:28
Computers & telefonie

gehackt

mijn computer is gehackt .waar vind ik een betrouwbare specialist die mijn computer ( en smartphone) optimaal kan beveiligen bij mij thuis?

2794 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 9, 2015 om 09:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo beesie,

.....mijn computer is gehackt.....
Waar maak je dat uit op?

Is er niet 'gewoon' sprake van een besmetting met malware of een virus?

Wat voor beveiliging (virusscanner) staat er op je computer?

.....waar vind ik een betrouwbare specialist .....
Geen handig familielid / buurman?
Je zou eens hier kunnen kijken voor een student-aan-huis.

Met vr.gr.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 9, 2015 om 11:15
7840 Antwoorden / 95 Vragen

KLIK HIER
Er is een studenten computerdienst die zulke dingen tegen betaling repareert.

aurora1
door aurora1 - Jun 10, 2015 om 10:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u lid bent van Seniorweb klik hier kunt u eventueel ook hulp aan huis krijgen.
Voor informatie over hoe Seniorweb werkt: klik hier, als u klikt op Zijn er kosten verbonden aan... kunt u lezen wat de kosten zijn.
Seniorweb heeft ook gratis (wekelijks) inloopspreekuren bij de plaatselijke bibliotheek en/of sociale centra. Informatie over welke dagen en waar kunt u via internet vinden.
S,v,p de rode woorden in de diverse reacties op uw vraag aanklikken.

er
door erky - Jun 10, 2015 om 19:00
243 Antwoorden / 2 Vragen

Hoi Beesie,

Als je geen senior bent en dus weinig voelt voor Seniorweb kan je ook te rade gaan bij HCC (Hobby Computer Club). Deze hebben avonden in de regio en doen op zo'n avond ook erg veel, waaronder gehackte pc's opschonen en advies bij beveiliging. Zoek eens op internet met het zoekwoord 'ransomware' of 'botnet'. Dat helpt je mogelijk ook verder.om er achter te komen hoe je de vraag beter kan stellen. Hulp aan huis kost altijd iets, Seniorweb vraagt een vergoeding, Studentaanhuis een hogere.

Succes,
Erky

audb
door audb - Jun 11, 2015 om 10:00
1668 Antwoorden / 5 Vragen

http://www.bleepingcomputer.com/download/hitmanpro/
30 dagen te gebruiken en is een van de beste methode om de computer te controleren en is dus 30 dagen gratis

dobby
door dobby - Jun 15, 2015 om 21:23
749 Antwoorden / 1 Vragen

Ok, attempt #2...

Beetje laat, maar toch wel essentieel IMO: Wat bedoel je precies met "gehackt" ?? Wat ervaar je? Of wat juist niet??

En wat bedoel je met (dan wel verwacht je van) beveiligen? Wil je in zombie mode op je computer/foon tekeer kunnen gaan? (maar dan *dus* "beperkte functionaliteit", dat gaat nu eenmaal samen), of.. dus wat zijn de problemen, en wat wil je voor de toekomst??

iets meer details graag...