ak
door akino Aug 8, 2014 om 15:43
Voeding & gezondheid

Gehandicapte zorg

Als gesteld wordt dat de gehandicapte zorg moet inleveren van Den-Haag, waarom mogen instellingen die voor de gehandicapten en/of beperkte mens hun voorzieningen reparaties, die niét zijn uitgevoerd wél declaraties invoeren bij 't WMO, die niét worden nagekeken of ze wél écht zijjn uitgevoerd.
Zélf heb ik ervaring mee gehad, met zo'n zaak, waar 't WMO niets van aan trok, wat ik nogal verbazingwekkend vond, want zó kan de beperkte mens straks 't schudden.

785 2 Rapporteer

ak
door akino - Aug 8, 2014 om 15:44
50 Antwoorden / 52 Vragen

[quote=akino schreef op vrijdag 8 aug 2014, 15:43]Als gesteld wordt dat de gehandicapte zorg moet inleveren van Den-Haag, waarom mogen instellingen die voor de gehandicapten en/of beperkte mens hun voorzieningen reparaties, die niét zijn uitgevoerd wél declaraties invoeren bij 't WMO, die niét worden nagekeken of ze wél écht zijjn uitgevoerd.
Zélf heb ik ervaring mee gehad, met zo'n zaak, waar 't WMO niets van aan trok, wat ik nogal verbazingwekkend vond, want zó kan de beperkte mens straks 't schudden.

filos
door filos - Aug 27, 2014 om 14:39
5 Antwoorden / 0 Vragen

teken deze petitie :
http://www.thepetitionsite.com/203/950/159/stop-cuts-on-health-insurance-and-care/