ma
door mar68 Aug 27, 2015 om 21:45
Voeding & gezondheid

Gekocht

ik heb een vraag ik heb onlangs een sillicone gel bunion separater gekocht van Vagomed ik heb me helaas laten misleiden door een reclame ik doe het anders nooit maar ik dacht kom laat ik het een proberen helaas het is een miskoop geweest .daarbij is het belachelijk duur voor twee van die Sillicone dingen.ik vind dat dit misleide reclame is.

14947 25 Rapporteer

Gerry1969
door Gerry1969 - Aug 27, 2015 om 23:15
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Het is uw mening dat u misleidende reclame heeft gezien en aan de hand daarvan dit product heeft gekocht. Tot zover duidelijk maar wat is nu de vraag.
Diewilik

kathy1978
door kathy1978 - Aug 27, 2015 om 23:45
69 Antwoorden / 4 Vragen

Jammer dat u er geen plezier van heeft. Helaas zijn die dingen maar in 1 maat. Als aankomend podotherapeut kan ik u vertellen dat we die siliconen teenstukjes op maat maken. Dat wil zeggen we boetseren ze op uw voet. Dat past het precies. De podotherapeut bekijkt juist waar het wat dikker moet zijn en waar wat dunner. Als het na proberen nog niet precies past kan het nog aangepast worden. Siliconen materiaal is niet goedkoop maar deze op maat gemaakte teenstukjes gaan bij zorgvuldig gebruik lang mee. Het is net als met steunzolen. Ik hoor van veel van mijn pedicure klanten dat de steunzolen niet werken echter hebben ze dan een soort van tell sell dingen gekocht. Niet specifiek voor hun klacht en ook niet op maat. Niet iedere voet is hetzelfde. Verder heb je ook nog verschillende zachtheden van het siliconen materiaal van heel zacht tot vrij hard voor sterk corrigerende teenstukjes. De podotherapeut bekijkt in overleg met u wat het beste is.
Oja en een podotherapeut is niet te verwarren met een podoloog. Podotherapeut heeft een 4 jarige HBO studie gevolgd en is BIG geregistreerd en heeft een beschermde titel. Een podoloog is een niet beschermde naam, cursus van hopelijk 2 jaar gevolgd bij LOOP maar iedereen kan zich podoloog noemen.

valerius-2
door valerius-2 - Aug 28, 2015 om 00:16
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Misschien is het persoons gebonden, voor de een wel en bij de ander niet. Dat kan echt verschil maken.

ma
door mar68 - Aug 28, 2015 om 08:10
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=kathy1978 schreef op donderdag 27 aug 2015, 23:45]Jammer dat u er geen plezier van heeft. Helaas zijn die dingen maar in 1 maat. Als aankomend podotherapeut kan ik u vertellen dat we die siliconen teenstukjes op maat maken. Dat wil zeggen we boetseren ze op uw voet. Dat past het precies. De podotherapeut bekijkt juist waar het wat dikker moet zijn en waar wat dunner. Als het na proberen nog niet precies past kan het nog aangepast worden. Siliconen materiaal is niet goedkoop maar deze op maat gemaakte teenstukjes gaan bij zorgvuldig gebruik lang mee. Het is net als met steunzolen. Ik hoor van veel van mijn pedicure klanten dat de steunzolen niet werken echter hebben ze dan een soort van tell sell dingen gekocht. Niet specifiek voor hun klacht en ook niet op maat. Niet iedere voet is hetzelfde. Verder heb je ook nog verschillende zachtheden van het siliconen materiaal van heel zacht tot vrij hard voor sterk corrigerende teenstukjes. De podotherapeut bekijkt in overleg met u wat het beste is.
Oja en een podotherapeut is niet te verwarren met een podoloog. Podotherapeut heeft een 4 jarige HBO studie gevolgd en is BIG geregistreerd en heeft een beschermde titel. Een podoloog is een niet beschermde naam, cursus van hopelijk 2 jaar gevolgd bij LOOP maar iedereen kan zich podoloog noemen.

ma
door mar68 - Aug 28, 2015 om 08:15
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=diewilik schreef op donderdag 27 aug 2015, 23:15]Het is uw mening dat u misleidende reclame heeft gezien en aan de hand daarvan dit product heeft gekocht. Tot zover duidelijk maar wat is nu de vraag.
Diewilik
wat mijn vraag is of dit artikel zo maar verkocht mag worden ,want wat er beweerd word klopt voor geen meter zeker niet wat er in hun advertentie staat.ik weet het ik ben gewon dom geweest dus ik vind deze reclame erg misleiden

ma
door mar68 - Aug 28, 2015 om 08:41
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=kathy1978 schreef op donderdag 27 aug 2015, 23:45]Jammer dat u er geen plezier van heeft. Helaas zijn die dingen maar in 1 maat. Als aankomend podotherapeut kan ik u vertellen dat we die siliconen teenstukjes op maat maken. Dat wil zeggen we boetseren ze op uw voet. Dat past het precies. De podotherapeut bekijkt juist waar het wat dikker moet zijn en waar wat dunner. Als het na proberen nog niet precies past kan het nog aangepast worden. Siliconen materiaal is niet goedkoop maar deze op maat gemaakte teenstukjes gaan bij zorgvuldig gebruik lang mee. Het is net als met steunzolen. Ik hoor van veel van mijn pedicure klanten dat de steunzolen niet werken echter hebben ze dan een soort van tell sell dingen gekocht. Niet specifiek voor hun klacht en ook niet op maat. Niet iedere voet is hetzelfde. Verder heb je ook nog verschillende zachtheden van het siliconen materiaal van heel zacht tot vrij hard voor sterk corrigerende teenstukjes. De podotherapeut bekijkt in overleg met u wat het beste is.
Oja en een podotherapeut is niet te verwarren met een podoloog. Podotherapeut heeft een 4 jarige HBO studie gevolgd en is BIG geregistreerd en heeft een beschermde titel. Een podoloog is een niet beschermde naam, cursus van hopelijk 2 jaar gevolgd bij LOOP maar iedereen kan
zich podoloog noemen. kathy ik heb van die stukje die geboetseert werden ook die hielpen niet hoop geld kwijt voor niets en dat is podotherapeut gedaan

edrick3
door edrick3 - Aug 28, 2015 om 10:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mar68,

.....ik ben gewon dom geweest dus ik vind deze reclame erg misleiden....
Dus omdat jij dom bent geweest vind je die reclame misleidend?
Rare conclusie.
En als je vindt dat een reclame niet klopt is er altijd nog zoiets als de reclamecodecommissie waar je een klacht kunt indienen.

Met vr.gr.

ma
door mar68 - Aug 28, 2015 om 10:18
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 28 aug 2015, 10:07]Hallo mar68,

.....ik ben gewon dom geweest dus ik vind deze reclame erg misleiden....
Dus omdat jij dom bent geweest vind je die reclame misleidend?
Rare conclusie.
En als je vindt dat een reclame niet klopt is er altijd nog zoiets als de reclamecodecommissie waar je een klacht kunt indienen.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Aug 28, 2015 om 10:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=mar68 schreef op vrijdag 28 aug 2015, 10:18][quote=edrick3 schreef op vrijdag 28 aug 2015, 10:07]Hallo mar68,

.....ik ben gewon dom geweest dus ik vind deze reclame erg misleiden....
Dus omdat jij dom bent geweest vind je die reclame misleidend?
Rare conclusie.
En als je vindt dat een reclame niet klopt is er altijd nog zoiets als de reclamecodecommissie waar je een klacht kunt indienen.

Met vr.gr.

?????

Als je wilt reageren kan dat in het grijze veld hieronder.

ma
door mar68 - Aug 28, 2015 om 10:22
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 28 aug 2015, 10:07]Hallo mar68,

.....ik ben gewon dom geweest dus ik vind deze reclame erg misleiden....
Dus omdat jij dom bent geweest vind je die reclame misleidend?
Rare conclusie.
En als je vindt dat een reclame niet klopt is er altijd nog zoiets als de reclamecodecommissie waar je een klacht kunt indienen.

Met vr.gr.
Heb je weer zoiets met dit antwoord ja die reclame is misleidend daarbij die arts jan tromp die zich orthopeed chirurg noemt is nergens te vinden maar meneer maakt wel reclame voor VOLGOMED!!!!!!!!!!!!! dus dat is gewoon oplichterij.

costnix
door costnix - Aug 28, 2015 om 11:11
2874 Antwoorden / 1 Vragen

In reclame wordt ALTIJD bezuinigd op de waarheid. Dit percentage varieert van 1 tot 100 procent!

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2015 om 11:24
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Hoeveel heeft u betaald voor de spullen? Was er nog een 30 dagen garantie bij, dat wordt door Tell Sell vaak gegeven, maar u via welke verkoper u die dingen heeft gekocht.

jo
door jorisw - Aug 28, 2015 om 11:32
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mar68 schreef op donderdag 27 aug 2015, 21:45]daarbij is het belachelijk duur voor twee van die Sillicone dingen.

Hangt ervan af hoeveel ze er van verkopen. Als ik de advertentie/website zo zie, zullen dat er niet heel veel zijn. Erg overtuigend komt het niet over.

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2015 om 11:36
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=jorisw schreef op vrijdag 28 aug 2015, 11:32][quote=mar68 schreef op donderdag 27 aug 2015, 21:45]daarbij is het belachelijk duur voor twee van die Sillicone dingen.

Hangt ervan af hoeveel ze er van verkopen. Als ik de advertentie/website zo zie, zullen dat er niet heel veel zijn. Erg overtuigend komt het niet over.
Via welke website wordt dit verkocht?

Cookies
door Cookies - Aug 28, 2015 om 11:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=mar68 schreef op vrijdag 28 aug 2015, 10:22]
Heb je weer zoiets met dit antwoord ja die reclame is misleidend daarbij die arts jan tromp die zich orthopeed chirurg noemt is nergens te vinden maar meneer maakt wel reclame voor VOLGOMED!!!!!!!!!!!!! dus dat is gewoon oplichterij.

Wat is het nou? De ene keer heb je het over Vagomed, de andere keer over Volgomed? Zet eens een link hier neer.

Die 'meneer' maakt helemaal geen reclame. Foto wordt gewoon van internet geplukt. Allemaal fake.

Als je reclame mag geloven gaan vrouwen van 60 er weer uit zien als 20 bij gebruik van (dure) gezichtscrèmes.;-)

tenormin
door tenormin - Aug 28, 2015 om 13:18
16828 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 28 aug 2015, 11:43]

Als je reclame mag geloven gaan vrouwen van 60 er weer uit zien als 20 bij gebruik van (dure) gezichtscrèmes.;-)

Vertel: waar kan zoiets gekocht worden?
@TS, als die man niet BIG geregistreerd staat weet je toch bij voorbaat dat het gedoemd is te mislukken. Nu kan je waarschijnlijk nergens terecht met je klacht.

tenormin
door tenormin - Aug 28, 2015 om 13:24
16828 Antwoorden / 108 Vragen
ma
door mar68 - Aug 28, 2015 om 15:49
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 28 aug 2015, 11:43][quote=mar68 schreef op vrijdag 28 aug 2015, 10:22]
Heb je weer zoiets met dit antwoord ja die reclame is misleidend daarbij die arts jan tromp die zich orthopeed chirurg noemt is nergens te vinden maar meneer maakt wel reclame voor VOLGOMED!!!!!!!!!!!!! dus dat is gewoon oplichterij.

Wat is het nou? De ene keer heb je het over Vagomed, de andere keer over Volgomed? Zet eens een link hier neer.

Die 'meneer' maakt helemaal geen reclame. Foto wordt gewoon van internet geplukt. Allemaal fake.

Als je reclame mag geloven gaan vrouwen van 60 er weer uit zien als 20 bij gebruik van (dure) gezichtscrèmes.;-)

ma
door mar68 - Aug 28, 2015 om 15:50
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 28 aug 2015, 11:43][quote=mar68 schreef op vrijdag 28 aug 2015, 10:22]
Heb je weer zoiets met dit antwoord ja die reclame is misleidend daarbij die arts jan tromp die zich orthopeed chirurg noemt is nergens te vinden maar meneer maakt wel reclame voor VOLGOMED!!!!!!!!!!!!! dus dat is gewoon oplichterij.

Wat is het nou? De ene keer heb je het over Vagomed, de andere keer over Volgomed? Zet eens een link hier neer.

Die 'meneer' maakt helemaal geen reclame. Foto wordt gewoon van internet geplukt. Allemaal fake.

Als je reclame mag geloven gaan vrouwen van 60 er weer uit zien als 20 bij gebruik van (dure) gezichtscrèmes.;-)
sorry hoor het is valgomed tik maar valgomed in kan je het zelf zien

tenormin
door tenormin - Aug 28, 2015 om 16:11
16828 Antwoorden / 108 Vragen

mar68, had toch de naam al om 13:24 doorgegeven? Krijg je nog een Youtube filmpje te zien. ;-)

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2015 om 16:14
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zie nog steeds geen Nederlandse webpagina, wel een Italiaanse en Spaanse en een filmpje op youtube. Zo kan ik echt niet beoordelen wat er precies wordt beweerd bij aankoop op de webpagina.

ma
door mar68 - Aug 28, 2015 om 16:16
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 28 aug 2015, 16:11]mar68, had toch de naam al om 13:24 doorgegeven? Krijg je nog een Youtube filmpje te zien. ;-)

Cookies
door Cookies - Aug 28, 2015 om 16:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 28 aug 2015, 16:14]Ik zie nog steeds geen Nederlandse webpagina, wel een Italiaanse en Spaanse en een filmpje op youtube. Zo kan ik echt niet beoordelen wat er precies wordt beweerd bij aankoop op de webpagina.

Onder het You Tube filmpje staat een webadres, maar die link werkt dus niet meer.

Voor de rest vind ik ook alleen in Spaans en Italiaans geschreven site.

Misschien via Facebook gekocht?

tenormin
door tenormin - Aug 28, 2015 om 16:22
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@zoekster, zie hetzelfde als jij ziet: alles, behalve een Nederlandse (hoeft ook niet perse Nederlands te zijn) website over de 'misleidende reclame'.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Sep 6, 2015 om 11:11
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ mar68:

Een rechter in Nederland heeft vele jaren geleden al vastgesteld dat reclame mag liegen/overdrijven. Hij bepaalde dat mensen tegenwoordig niet meer zo naïef zijn dat ze niet door zo'n reclame heen kunnen prikken. Verder hebben ze vele tegenwoordig vele mogelijkheden meer dan vroeger om vóór de koop na te gaan of de (misleidende) reclame klopt.

Hardware ERror MAN.