Gekregen info klopt niet !! Er samen niet uitgekomen
Een aantal weken geleden boekten we een last minute naar Italie. Een prive huis, dus via particulieren. Volgens de info was het dichtstbijzijnde stadje op 10 minuten. Na betaling kregen we de info. Het laatste stukje van de weg zou onverhard zijn. Echter wat bleek. We moesten 7 km over een voor onze auto onbegaanbare weg. Losse stukken asfalt, helemaal geen asfalt en gaten. Dit duurde zo'n half uur. Behalve de tijd waren we bang dat de onderkant van onze auto zou beschadigen. Zeker beladen. We hebben contact gezocht met de verhuurders en zij zeiden dat we het hadden kunnen weten wanneer we op google earth hadden gekeken. Dit vonden we wel heel vreemd. We hebben het voorstel gedaan om de helft terug te storten zo dat wij nog wat anders konden zoeken. Echter dit was voor hun geen optie. We konden naar huis en zij wilden nog wel hotelkosten betalen. We hadden een week van te voren geboekt voor 2 weken. Dus voor hen nog een mazzeltje. Geen hoogseizoen. oktober in Italie. Ik was verbaasd dat ze ons geen andere optie gunden in deze situatie. Maar ja de eigenaar heet Mercy en kende dus no Mercy. We waren de andere dag nog de andere kant van de berg afgereden, maar helaas die weg was nog slechter. We zijn gegaan, blijven was geen optie meer. Wat zouden jullie doen na zo'n teleurstellende ervaring.
Een auto kan meer hebben dan veel mensen denken. Je rijdt de onderkant er echt niet zo gauw uit. Het beoordelen van zo'n weg is dan ook heel subjectief en moeilijk om voor ons te beoordelen vanachter ons scherm. Kan je een linkje naar de locatie in Google Maps sturen zodat we eens kunnen kijken?
https://www.google.nl/maps/place/61034+Montalto+Tarugo+PU,+Itali%C3%AB/@43.6487274,12.8036002,620m/data=!3m2!1e3!4b1!4m2!3m1!1s0x132daad2b50910db:0xf8309b7f6c156dda!6m1!1e1
Ik begrijp dat het beoordelen van een weg subjectief is. Maar de indruk wekken op je site dat je dicht bij de bewoonde wereld zit is toch misleidend en teleurstellend wanneer je (niet geheel ontspannen) een half uur doet alleen al om op of af de berg af te komen. Misschien ben ik ook gewoon teleurgesteld in hun reactie.
In reclame (denk maar even op de tv spotje, denk even aan 'aanbiedigen' , vooral van/voor, reisfolders enz) wordt gemiddeld tussen de 1 en de 100% of gelogen of mooier gemaakt en of voorgespiegeld.
U huurde van particulieren zie ik, zijn niet bij welk keurmerk of klachtenburo aangesloten. Plus last minute kan je dan van alles verwachten.
Wat zouden jullie doen na zo'n teleurstellende ervaring. Kan ik zo met deze info niet zeggen, voor de één is het een ultieme uitdaging en de beste vakantie ooit, voor de ander is een 88 sterren hotel nog niet goed genoeg. Probeer volgend jaar u beter voor te bereiden.
Het was dus 10 minuten in een Toyota Land Cruiser!
Ja, 10 minuten maar niet in welk voertuig en ook kunnen wegen door regen in modderbad veranderen en kijk eerst waar je komt.
Ook naast een stinkende fabriek met vanuit je huis prachtig uitzicht is mogelijk dus onder de rook van of naast afval belt, het komt voor.
Ik heb helaas ervaring maar toen bestond internet dus ook Google nog niet.
Er wordt wel vaker geschumed met afstanden en toestand van de weg. Mijn zuster was op een camping ib Bretange. Het strand was er op 100 meter van de camping. Alleen was het 100 meter omlaag via een trap (en weer omhoog)
Klaarblijkelijk heeft u NIET geboekt bij een bij de ANVR aangesloten organisatie. Zo dat wel het geval is, dan daar een klacht indienen.
Niet het geval, volgende keer beter weten!
Ja zoekster, eigenaren wonen in Nederland en Nee Aurora1 het gaat niet om die accommodatie. Maar wat knap dat je dat vind. Ik vind het, merk ik, een beetje spannend om hier openlijk een conflict te bespreken. Er zijn ergere zaken in het leven. En wsl hebben we gewoon veel leergeld moeten betalen. Dit, terwijl ik altijd heel zorgvuldig ben in het uitzoeken van een fijn vakantie-adres. Wat ook eigenlijk altijd gelukt is. Zij zeiden, we hebben nog nooit klachten gehad.
Wij zijn nette huurders en hebben ook nog nooit klachten gekregen of gehad. Dit was voor 't eerst.
Vond het achteraf wel vreemd, dat we pas na betaling, de route beschrijving kregen waarin stond dat het laatste stukje onverhard was. Maar dat stukje bleek dus heeeeeel lang. 7 km
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer