ja
door jannyg Mar 22, 2015 om 09:33
Vakantie & reizen

Geld terug bij annulering van ticket

Ik had bij Gate1 ticket geboekt en betaald die later geannuleerd zijn door de luchtvaartmaatschappij. Ik krijg dus mijn geld terug, maar teruggave kan nog maanden op zich laten wachten zegt Gate1, omdat ze wachten op teruggave van de luchtvaartmaatschappij. Ik heb dit achteraf ook in hun voorwaarden zien staan, maar vraag me toch af of dit redelijk is.

825 1 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 22, 2015 om 11:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

jannyg,

Door daar te boeken ben je akkoord gegaan met de Voorwaarden.
Dat wordt dus even afwachten tot het geld is teruggestort.

Met vr.gr.