es
door eszjeee Nov 27, 2014 om 12:47
Geldzaken & recht

Geld terugkrijgen van tommy teleshopping

Ik heb via tommy teleshopping iets besteld. Dit heb ik geretourneerd in de orginele verpakking naar het retouradres. Het eerste wat ze aan mij vroegen was of ik het aangetekend had verzonden, dit is niet het geval omdat ik het ook via de brievenbus ontvangen heb. Toen ze hoorde dat ik het niet aangtekend verzonden had zei het personeel direct, o ja dan is het kwijt en nooit ontvangen, wat ik heel raar vind want het was een klein brievenbuspakket. Ik heb het idee dat ze dit bewust doen, omdat dit de eerste vraag was die ze stelde en daarna direct met een oplpssing kwamen. Makkelijk geld verdienen zo, kan ik hier nog wat aan doen, het contact met het bedrijf loopt niet goed. Personeel is onvrinedelijk en ik wil eigenlijk iemand spreken van de directie. Wat kan ik nu nog doen?

470 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Nov 27, 2014 om 12:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo eszjeee,

In ieder geval melden bij PostNL.

Meld je klacht op Klachtenkompas; klik hier.

Suc6

valerius-2
door valerius-2 - Nov 27, 2014 om 15:37
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Geen bewijs van verzending, dan zal het moeilijk worden.

zoekster
door zoekster - Nov 27, 2014 om 17:00
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Het is toch opvallend dat zo'n bedrijf niet bij een keurmerk is aangesloten? Het zou er ook zo weer worden uitgeschopt.
Ze zijn opzoek naar 'enthousiaste' medewerkers. Tja, daar zal niemand lang met enthousiasme blijven werken, vermoed ik zo. De hele dag kwaaie klanten aan de lijn.

De bewijslast ligt helaas bij u voor het verzenden.

Edrick3 heeft het al over de klachtenkompas, beslist doen! Zet uw klacht ook op klacht.nl.
Op beiden fora reageren ze en misschien zijn de goden u gunstig gezind.

19
door 1953 - Nov 27, 2014 om 17:06
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Retourbetaling - Wet Koop op afstand d.d. 13 juni 2014 - binnen 14 dagen!

Aangetekend verzenden het beste, of u moet een track & trace verzendbewijs krijgen van PostNL.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer